Mazda 323F BA, centralny zamek z pilota. Różne pytania i problemy
Mogłby ktoś mi pomóc się podpiąc pod światła mijania auta? Bo kupiłem i założyłem sterownik uniewrsalny na pilot i śmiga tylko chciałbym jeszcze się wpiąć żeby przy zamykaniu i otwieraniu światła mrugały a nie wiem gdzie...
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
Witam, mam problem z instalacją centralki do zdalnego sterowania zamkiem w mojej Mazdzie 323F BJ. Na kostce od zamka mam takie kolory:
-czarny
– czerwony
– czerwono-czarny
– biało-czarny
– szaro czerwony
Prosze mi powiedzieć, które to sygnały sterujące ? Później postaram się jeszcze zamieścić zdjęcie.
pozdrawiam,
Ryszard
-czarny
– czerwony
– czerwono-czarny
– biało-czarny
– szaro czerwony
Prosze mi powiedzieć, które to sygnały sterujące ? Później postaram się jeszcze zamieścić zdjęcie.
pozdrawiam,
Ryszard
-
rysiek2
Jestem po zalozeniu alarmu, jednak kolega ma problem.
Alarm sam sie co jakis czas wlacza, nieregularnie.
Jednak po odpieciu plusa ktorego po zalaczeniu alarmu i tak nie ma – problem znika
Czy moze przez ten plus pojawiac sie jakies niewielkie napiecie i to wzbudza alarm ?
323F BA
Alarm sam sie co jakis czas wlacza, nieregularnie.
Jednak po odpieciu plusa ktorego po zalaczeniu alarmu i tak nie ma – problem znika
Czy moze przez ten plus pojawiac sie jakies niewielkie napiecie i to wzbudza alarm ?
323F BA
- Od: 27 sie 2010, 10:18
- Posty: 105
- Skąd: Skarzysko-Kam
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 2003
Mazda 323F BA 1995
Mogłby ktoś mi pomóc się podpiąc pod światła mijania auta? Bo kupiłem i założyłem sterownik uniewrsalny na pilot i śmiga tylko chciałbym jeszcze się wpiąć żeby przy zamykaniu i otwieraniu światła mrugały a nie wiem gdzie...
Może znajdzie się ktoś kto wie gdzie się wpiąc?
Może znajdzie się ktoś kto wie gdzie się wpiąc?
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
Nie będę rozpoczynał nowego wątku, więc się podepnę.
Nie posiadam centralki na pilota tylko fabrycznie z kluczyka, mój problem polega na tym że jak zamykam drzwi od kierowcy czy to od pasażera nie mogę zamknąc wszystkich drzwi jednocześnie. Po prostu przekręcam kluczyk a centralka odbija we wszystkich drzwiach i się otwiera. Wszystkie drzwi dolegają dobrze nic im nie wadzi za zamkach. Tak się stało po tych deszczach, coś zawilgotniało w głównym"systemie" i szwankuje. Poradźcie co z tym zrobic gdzie szukac przyczyny, będę bardzo wdzięczny.
Nie posiadam centralki na pilota tylko fabrycznie z kluczyka, mój problem polega na tym że jak zamykam drzwi od kierowcy czy to od pasażera nie mogę zamknąc wszystkich drzwi jednocześnie. Po prostu przekręcam kluczyk a centralka odbija we wszystkich drzwiach i się otwiera. Wszystkie drzwi dolegają dobrze nic im nie wadzi za zamkach. Tak się stało po tych deszczach, coś zawilgotniało w głównym"systemie" i szwankuje. Poradźcie co z tym zrobic gdzie szukac przyczyny, będę bardzo wdzięczny.
Zdejmij plastikową osłonę po prawej stronie wnęki nóg pasażera, zlokalizuj centralkę zamka (door lock imasen). Jeśli jest to BC1E 67 830 to zamykanie/otwieranie osiągniesz wpinając mase odpowiednio na 4 lub 7 styk w kostce. Zmniejszysz tym chociaż zakres poszukiwań. Schemat kostki centralki:
______-----____
| 8 | 7 | | 6 |
| 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
--------------
______-----____
| 8 | 7 | | 6 |
| 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
--------------
- Od: 29 paź 2009, 20:11
- Posty: 37
- Skąd: Zgierz
- Auto: Mazda 323F BA Z5 '95 11R
Ta prostokątna blaszka to swego rodzaju zabezpieczenie termiczne zamka. Jeśli ją wyjołeś to proponuje nasmarować zamek bo pewnie ciężko chodzi.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Shadow1701 napisał(a):podpinam dokupiony sterownik do instalacji i sterownika oryginalnego jak na schemacie i mam tylko zamkniecie na pilocie ,bez sterownika oryginalnego jak podpinam sterownik kupiony to nic nie działa.tylko słychać jak z sterownika odgłosy przekaźnika jak przełączam.
Też mam taki problem, że po podlaczeniu slychac jak cyka w sterowniku ale nic nie dziala. Jeśli wie ktoś o co chodzi to bede wdzieczny za pomoc. Chcę tylko dodać że mam po lifcie 98r
- Od: 23 sie 2011, 19:02
- Posty: 7
Witam
Mam Mazde 323f BA po lifcie 98r Mam centralny z kluczyka i chce podlaczyc centralke z pilota. Moj problem polega na tym że po podłączeniu zakupionego sterownika do kostki centralnego słychac jak cyka w sterowniku jak naciskam na pilot ale po za tym nic nie dziala. Wiem że są na ten temat już wątki ale nie mogłem znaleść odpowiedzi na moj problem. Jeśli ktoś podlączal taką centralke w mazdzie po lifcie i wie co i jak to bede wdzieczny za pomoc bo chciałbym to zrobić sam bez pomocy fachowca.
Mam Mazde 323f BA po lifcie 98r Mam centralny z kluczyka i chce podlaczyc centralke z pilota. Moj problem polega na tym że po podłączeniu zakupionego sterownika do kostki centralnego słychac jak cyka w sterowniku jak naciskam na pilot ale po za tym nic nie dziala. Wiem że są na ten temat już wątki ale nie mogłem znaleść odpowiedzi na moj problem. Jeśli ktoś podlączal taką centralke w mazdzie po lifcie i wie co i jak to bede wdzieczny za pomoc bo chciałbym to zrobić sam bez pomocy fachowca.
Ostatnio edytowano 25 sie 2011, 15:07 przez crafter, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 23 sie 2011, 19:02
- Posty: 7
A dobrze podlaczyles?? dobrze sprawdziles ustawnie kabli w kosciu?? sterowanie masa jest dobrze (wogole) podlaczone?? ja w tym tygodniu montowalem i zadzialal odrazu.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Wejdz na http://forum.323-klub.pl/viewtopic.php? ... 6&start=20 ja tu znalalzlem montaz do fl.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
ja mam z lipca 97 model poliftowy i akcesoryjną centralke sterowania radiowego noxona i u mnie działa centralny z kluczyka i nie mam problemów ze sterowaniem radiowym bo łapie nawet z ponad 60m nie wiem co i gdzie dokładnie mam załadowane bo ojciec pomagał mi to montować i złożył to tak szybko że nawet nie wiedziałem że się za to zabrał czyli jeśli odcina sterowanie centralne z kluczyka to najprawdopodobniej podpięta jest w niewłaściwym miejscu centralka sterowania radiowego, a co do zasterowania awaryjnych do sygnalizacji zadziałania centralnego to najlepiej poszukać przewodów przy tunelu środkowym a nie iść na łatwizne co się znajdzie bliżej 

- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Czy ktoś wie, skąd w poliftowej 323F wziąć sygnał z krańcówki bagażnika?
Podłączyłem się pod fabryczny sterownik zamka (sterowanie masą bezpośrednio i przez rezystor 1k), kierunkowskazy podłączyłem do 8-pinowej kostki przekaźnika pod kierownicą, sygnał drzwi znalazłem w złączu przy nogach pasażera, natomiast z bagażnikiem mam problem.
Podłączyłem się pod fabryczny sterownik zamka (sterowanie masą bezpośrednio i przez rezystor 1k), kierunkowskazy podłączyłem do 8-pinowej kostki przekaźnika pod kierownicą, sygnał drzwi znalazłem w złączu przy nogach pasażera, natomiast z bagażnikiem mam problem.
- Od: 9 sie 2009, 11:58
- Posty: 15
- Skąd: Szczecin
- Auto: Było: 323F BA 1,5 edition 1998
Jest: Honda Accord
Witam
Jestem nowy na forum i licze na wyrozumiałość a problem mam z podłączeniem Autoalarmu firmy Blokera 47h+ w 323F BA 95r. a mianowicie mam centralke do kórej między innymi podłanczam kostki:
6-Pin
– Pomarańczowy (Do zaizolowania jeśli schemat jest plusowy lub minusowy )
– Biały (Sygnał Otwarcia )
– Żółty (Do podłączenia z żółto-czarnym a potem wg. schematu do masy lub Plusa)
– Pomarańczowo-czarny (Do zaizolowania jeśli schemat jest plusowy lub minusowy )
– Biało-czarny (Sygnał zamknięcia)
– Żółto-czarny (Do podłączenia z żółtym a potem wg. schematu do masy lub Plusa)
Ten 6-pin podłancza się niby na 4 sposoby wg. impulsa plusowego ,minusowego ,pneumatycznego lub innego
Pneumatyka i inne odpadają więc zostaje plusowy lub minusowy
i 12-Pin
– Czarny ( – Masa)
– Brązowy (Kierunek)
– Czerwony (Zasilanie +12v)
– Zielono-czarny (Komfort)
– Brązowy (Kierunek)
– Zielony (impuls masy który leci do przekażnika tylnej klapy)
– Różowy (+12v do syrenki)
– Niebieski (Drzwi +)
– Fioletowy (Drzwi –)
– Pomarańczowy (Hamulec "Stop" + )
– Żółty (wyjście na przekażnik na blokade zapłonu)
– Biały ( +12v po zapłonie )
(Mniejwięcej opisałem schemat który mam dołaczony do alarmu)
Przy nogach od pasażera po prawej stronie mam taką kostke białą która pojawiła się już na fotce wcześniej w tym dziale z 7 kabelkami.
I moje pytanie to którymi kablami mam się wpiąć do tej kostki przedstawione na fotce:
Plus i minus z kostki 12-pina i otwieranie i zamykanie z 6-pina ?
I do czego podpiąć Niebieski (+) i fioletowy (–) kabelek z 12-pina ?
Oraz czy to prawda że 6-pina wogule nie potrzebóje jeśli mam centralny zamek z kluczyka i wystarczy 12-pin by działało wszystko czy też musze go podpiąć jako impuls plusowy lub minusowy ?
Gdyby było coś niezrozumiałego to prosze pisać
Jestem nowy na forum i licze na wyrozumiałość a problem mam z podłączeniem Autoalarmu firmy Blokera 47h+ w 323F BA 95r. a mianowicie mam centralke do kórej między innymi podłanczam kostki:
6-Pin
– Pomarańczowy (Do zaizolowania jeśli schemat jest plusowy lub minusowy )
– Biały (Sygnał Otwarcia )
– Żółty (Do podłączenia z żółto-czarnym a potem wg. schematu do masy lub Plusa)
– Pomarańczowo-czarny (Do zaizolowania jeśli schemat jest plusowy lub minusowy )
– Biało-czarny (Sygnał zamknięcia)
– Żółto-czarny (Do podłączenia z żółtym a potem wg. schematu do masy lub Plusa)
Ten 6-pin podłancza się niby na 4 sposoby wg. impulsa plusowego ,minusowego ,pneumatycznego lub innego
i 12-Pin
– Czarny ( – Masa)
– Brązowy (Kierunek)
– Czerwony (Zasilanie +12v)
– Zielono-czarny (Komfort)
– Brązowy (Kierunek)
– Zielony (impuls masy który leci do przekażnika tylnej klapy)
– Różowy (+12v do syrenki)
– Niebieski (Drzwi +)
– Fioletowy (Drzwi –)
– Pomarańczowy (Hamulec "Stop" + )
– Żółty (wyjście na przekażnik na blokade zapłonu)
– Biały ( +12v po zapłonie )
(Mniejwięcej opisałem schemat który mam dołaczony do alarmu)
Przy nogach od pasażera po prawej stronie mam taką kostke białą która pojawiła się już na fotce wcześniej w tym dziale z 7 kabelkami.
I moje pytanie to którymi kablami mam się wpiąć do tej kostki przedstawione na fotce:
Plus i minus z kostki 12-pina i otwieranie i zamykanie z 6-pina ?
I do czego podpiąć Niebieski (+) i fioletowy (–) kabelek z 12-pina ?
Oraz czy to prawda że 6-pina wogule nie potrzebóje jeśli mam centralny zamek z kluczyka i wystarczy 12-pin by działało wszystko czy też musze go podpiąć jako impuls plusowy lub minusowy ?
Gdyby było coś niezrozumiałego to prosze pisać
- Od: 18 paź 2011, 20:18
- Posty: 1
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 96r.
Panowie, montuję sterownik centralnego zamka (aktualnie mam centralny z kluczyka) i proszę o pomoc 
Wytłumaczy mi ktoś krok po kroku które kabelki podpiąć do których? Znajdzie się ktoś o dobrym sercu?
(mam też problem z wypięciem pinów...)
Chodzi mi głównie o same otwieranie/zamykanie, bez świateł
Załączam zdjęcia:



Wytłumaczy mi ktoś krok po kroku które kabelki podpiąć do których? Znajdzie się ktoś o dobrym sercu?
(mam też problem z wypięciem pinów...)
Chodzi mi głównie o same otwieranie/zamykanie, bez świateł
Załączam zdjęcia:
- Od: 15 lut 2011, 16:46
- Posty: 13
- Skąd: Białystok
- Auto: Była: 323F 1.5+LPG 88KM BA 1994
Jest: BMW 318i+LPG 118KM E46 2002
Pewności nie mam ale twoja kostka jest identyczna ze zdjęciem na tej stronie http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=116&t=102838&hilit=centralny+zamek+z+pilota&start=40 strona 3cia sam dół.Jedyna różnica jaką zauważyłem to ta że ty masz niebieski kabel zamiast zielonego ale nie wydaje mi się aby był to problem.
Więc zaczynamy
biały kabel w centralce do zielono białego w kostce
żółty skręcasz razem z żółto czarnym i podpinasz do czarnego w kostce
biało czarny kabel w centralce do zielono czerwonego w kostce
czerwony kabel w centralce do biało zielonego w kostce
resztę kabli sobie zwijasz izolujesz i gdzieś upychasz ,pamiętaj o tym że lepiej będzie jeśli nie będziesz odcinać kabli z kostki tylko zdejmować samą izolację i dokręcać się kablami z centralki oczywiście musisz te kable lutować bo inaczej szybko zaśniedzieją i będą się dziać cuda.
Pamiętaj że robisz to na własną odpowiedzialność najlepiej posprawdzaj sobie próbnikiem albo woltomierzem wszystkie kable zwłaszcza te prądowe w razie jakiś pytań pisz najwyżej ci to rozrysuje i wyślę na maila
Więc zaczynamy
biały kabel w centralce do zielono białego w kostce
żółty skręcasz razem z żółto czarnym i podpinasz do czarnego w kostce
biało czarny kabel w centralce do zielono czerwonego w kostce
czerwony kabel w centralce do biało zielonego w kostce
resztę kabli sobie zwijasz izolujesz i gdzieś upychasz ,pamiętaj o tym że lepiej będzie jeśli nie będziesz odcinać kabli z kostki tylko zdejmować samą izolację i dokręcać się kablami z centralki oczywiście musisz te kable lutować bo inaczej szybko zaśniedzieją i będą się dziać cuda.
Pamiętaj że robisz to na własną odpowiedzialność najlepiej posprawdzaj sobie próbnikiem albo woltomierzem wszystkie kable zwłaszcza te prądowe w razie jakiś pytań pisz najwyżej ci to rozrysuje i wyślę na maila
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość