323F BA – rurka klimatyzacji – problem z identyfikacją

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez JarooS » 12 lip 2011, 22:20

Witam

Od jakiegoś czasu usilnie przeszukuję allegro w poszukiwaniu uszkodzonej w mojej Madzi rurki układu klimatyzacyjnego. Jednak pomimo przejrzenia wielu aukcji nie namierzyłem takiego elementu który spasowałby do mojego. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś pomógłby mi w znalezieniu tego elementu bo ja wymiękam (z powodu upałów też :) )

Obrazek


Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 mar 2007, 20:53
Posty: 8
Skąd: Lubliniec
Auto: 323F BA 1.5 DOHC 16V '98

Postprzez gregorius 323 F » 13 lip 2011, 09:47

Witam
Kolego napisz co jest uszkodzone w tym przewodzie bo jeżeli rurka to jedź na szrot dopasuj przekrój i mniej więcej gięcia z innej a końcówki przyspawa ci spawacz Tigiem z twojego przewodu.
Koszta nie będą duże bo za rurkę zapłacisz 30-50 zł a 2spawy po ok 30zł.

Pozdowiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez Dominik88dgPL » 13 lip 2011, 16:20

na allegro są specjalne druty do spawania przewodów klimatyzacji spawasz używając palnika na propan butan jak wiesz gdzie jest dziura możesz to zrobić sam ja już jeden tak naprawiłem 2 lata temu działa do dziś niestety czeka mnie spawanie innego :) możesz spawać nim dziury albo dospawać same końcówki przewody aluminiowe dostaniesz w każdym sklepie modelarskim przekrój dopasujesz na pewno grubości jest mnóstwo a taką rurkę możesz giąć jak ci się podoba delikatnie podgrzewasz i gniesz
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2010, 20:28
Posty: 67 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda Premacy Lift 1.8Pb
2003

Postprzez Olo500 » 17 lip 2011, 01:06

A nie prościej będzie Ci jechać do jakiegoś warsztatu specjalizującego się w naprawach klimatyzacji, oni albo załatwią zamiennik albo sami ci taką wygną i będziesz miał nową a nie starego trupa ze szrotu co też może za moment się rozsypać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2006, 17:35
Posty: 98
Auto: Mazda 323p '98 poj 1.4
Mazda 6 II generacji kombi poj.2000 benz.

Postprzez JarooS » 17 lip 2011, 22:16

Problemem jest gwint/złączka z 3 zdjęcia, na której jest wyciek. Spawanie w tym miejscu przyniosło efekt odwrotny od zamierzonego, Także sprawa przespawanie końcówek odpada. Gięcie aluminium po podgrzaniu może się skończyć w wiadomy sposób także też odpada.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 mar 2007, 20:53
Posty: 8
Skąd: Lubliniec
Auto: 323F BA 1.5 DOHC 16V '98

Postprzez Dominik88dgPL » 7 sie 2011, 09:02

znajdź sobie jakiegoś dobrego narzędziowca zrobienie takich końcówek dla fachury to pryszcz , mój teść zrobił mi takie końcówki w 3 godziny oczywiście z końcówki powinna być wytoczona choinka z tym lecisz do zakładu gdzie zakuwają węże ciśnieniowe więcej jak 50 zł nie zapłacisz .Możesz jeszcze odciąć tą skrętkę i założyć przewody i podoginać delikatnie przewód na ciepło żeby uzupełnić brak znaczysz sobie kreskami na łączeniu jak ten wąż ma być zespawany i lecisz do spawacza
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2010, 20:28
Posty: 67 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda Premacy Lift 1.8Pb
2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323