Podłączenie siłownika do otwierania bagaznika
Strona 1 z 1
Witam wszystkich.
nie wiem czy w dobrym dziale piszę (jak nie to proszę o przeniesienie)
Mam takie pytanie czy dało by się coś takiego zamontować żeby bagażnik w 323F BA był otwierany z pilota ? nie musi być z tego pilota od alarmu. Może być (a nawet lepiej by było) jakby był to drugi osobny pilot.
nie wiem czy w dobrym dziale piszę (jak nie to proszę o przeniesienie)
Mam takie pytanie czy dało by się coś takiego zamontować żeby bagażnik w 323F BA był otwierany z pilota ? nie musi być z tego pilota od alarmu. Może być (a nawet lepiej by było) jakby był to drugi osobny pilot.
- Od: 25 maja 2009, 22:33
- Posty: 32
- Skąd: Raba N.
- Auto: Mazda 323F (BA – Z5) 1,5 97r.
Da się, ja planuje coś takiego.
Siłowinik slave, przekaźnik 12V i montujesz.
Ja biore sygnal z niedawno zamontowanej centralki.
Więcej szczegółów jest na forum.
Siłowinik slave, przekaźnik 12V i montujesz.
Ja biore sygnal z niedawno zamontowanej centralki.
Więcej szczegółów jest na forum.
- Od: 7 mar 2009, 13:32
- Posty: 200
- Skąd: Bytom
- Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE
chodzi mi o to że: idę sobie ze sklepu do samochodu i otwieram zamki z pilota (wyłączam alarm) i naciskam sobie na przycisk w drugim pilocie i bagażnik sam mi się podnosi. Teraz muszę albo kluczykiem otwierać albo lecieć do auta i koło siedzenia jest dźwignia którą trzeba podnieść żeby się zwolniła blokada. chyba dość jasno to zobrazowałem? jak wstawię mocniejsze siłowniki niż mam teraz to będzie ciężko zamknąć
- Od: 25 maja 2009, 22:33
- Posty: 32
- Skąd: Raba N.
- Auto: Mazda 323F (BA – Z5) 1,5 97r.
wow – sam sie podnosi, siłowniki same chyba nie podniosą Ci klapy.
Ja myślałem o naciśnięciu guzika i odblokowaniu się klapy, w sensie, że odskoczy z zamka tak samo jak po pociągnieciu dźwigienki pod fotelem.
Ale żeby się sama otwierała potrzebujesz jakiegoś aktywnego siłownika.
Dla mnie to troche skomplikowane, ale jak coś wyczarujesz daj znaka.
Ja myślałem o naciśnięciu guzika i odblokowaniu się klapy, w sensie, że odskoczy z zamka tak samo jak po pociągnieciu dźwigienki pod fotelem.
Ale żeby się sama otwierała potrzebujesz jakiegoś aktywnego siłownika.
Dla mnie to troche skomplikowane, ale jak coś wyczarujesz daj znaka.
- Od: 7 mar 2009, 13:32
- Posty: 200
- Skąd: Bytom
- Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE
juz kiolega w escorcie zalozys mocniejsze silowniki to po czasie mozna bylo reke wlozyc miedzy klape a bude powodzenia 
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
nie chodziło mi tu akurat o mocne siłowniki (bo wtedy będzie ciężko zamknąć) ! może jest jakiś mechanizm który jakoś to podnosi ? widziałem to kiedyś w jakimś innym aucie !? coś na zasadzie automatycznego domykania szyb ! pomysł moim zdaniem ciekawy ale nie wiem czy możliwy do zrealizowania
- Od: 25 maja 2009, 22:33
- Posty: 32
- Skąd: Raba N.
- Auto: Mazda 323F (BA – Z5) 1,5 97r.
Myślę, że dałoby radę zrobić, żeby klapa się sama unosiła stosując elektryczne siłowniki. Coś takiego jak tu:
http://www.allegro.pl/item874433933_sil ... avara.html
Tylko, że akurat ten jest ciut drogi, ale pewnie można znaleźć taniej takie rzeczy.

Tylko, że akurat ten jest ciut drogi, ale pewnie można znaleźć taniej takie rzeczy.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
pozatym troch to duże, cięzko bedzie to gdzies upakować.
- Od: 7 mar 2009, 13:32
- Posty: 200
- Skąd: Bytom
- Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE
Witam. Mam centralny zamek z dostępem do otwierania bagarznika. Zakupiłem więc siłownik slave i komplent nie wiem jak to mam podłączyć. Z centralki c.z. wychodzi jeden kabelek (czarno-czerwony) oznaczony na masę "–". Czy mam podłączyć ten kabelek (z centralki) do jednego przewodu z siłownika, a 2 kabelek ze siłownika do masy auta? Czy robi się to jakoś inaczej?
Z góry dziękuje za odpowiedz
Z góry dziękuje za odpowiedz
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
ten temat już się przewijał, np TU ale napiszę Ci co i jak (później scalę te dwa wątki)
i tak, skoro wychodzi j jeden kabelek oznaczony jako minus "–" to wnioskuje, że po naciśnięciu na pilocie przycisku od bagażnika, pojawia się na tym kablu minus (spr w instrukcji c.z) i teraz potrzebny Ci będzie dodatkowy kabel z "+" który jest cały czas (nawet po wyjęciu kluczyków) czyli np. ten co zasila centralkę. z tym że na tym kablu powinien być większy prąd (tak by było najlepiej) i teraz podłączasz oba kable do siłownika empirycznie (metodą prób i błędów) by ustalić jak ma działać siłownik ty Ci otworzył klapę. dalsza część to pociągniecie kabli i montaż
powodzenia
i tak, skoro wychodzi j jeden kabelek oznaczony jako minus "–" to wnioskuje, że po naciśnięciu na pilocie przycisku od bagażnika, pojawia się na tym kablu minus (spr w instrukcji c.z) i teraz potrzebny Ci będzie dodatkowy kabel z "+" który jest cały czas (nawet po wyjęciu kluczyków) czyli np. ten co zasila centralkę. z tym że na tym kablu powinien być większy prąd (tak by było najlepiej) i teraz podłączasz oba kable do siłownika empirycznie (metodą prób i błędów) by ustalić jak ma działać siłownik ty Ci otworzył klapę. dalsza część to pociągniecie kabli i montaż
powodzenia
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Super wszystko chodzi
W centralce byl –, wiec druga strone silownika podlaczylem pod +. Wszystko dziala w jak najlepszym pozadku! Dzieki
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Podepnę się z prywatą, bo chyba mi PW w kosmos poleciało :/
Plaster – masz może rozpiskę bezpieczników w GD? Może być skan, zdjęcie, cokolwiek
Gdzieś mi się posiała cała dokumentacja od madzi i oczywiście znajdzie się jak już będzie zbędna
Oczywiście i tak przy najbliższej okazji u mnie soczek, a jak nie będziesz za kółkiem to piwko
THX
Plaster – masz może rozpiskę bezpieczników w GD? Może być skan, zdjęcie, cokolwiek
Oczywiście i tak przy najbliższej okazji u mnie soczek, a jak nie będziesz za kółkiem to piwko
THX
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
markmas napisał(a):Plaster – masz może rozpiskę bezpieczników w GD?
pewnie mam
patrz pw
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Kolego w 626 tez nie powinno być problemu tylko znajdź dobre miejsce na siłownik i będzie działać no i do tego trochę kabelków do centralki zamka centralnego jeśli obsługuje dodatkowe wyjście właśnie na bagażnik
Mazda I Love You:D
- Od: 19 lut 2008, 14:41
- Posty: 33
- Skąd: Ptr
- Auto: Mazda 323F 1.8 DOHC GT :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości