Elektryczna regulacja wysokości świateł
Są tylko zaślepione puste miejsca po silniczkach. Kostki do podłączenia też są. Kostka na pulpicie również. Wygląda na to że ten obieg jest nigdzie nie podłączony.
4. Wszystkie przewody są "głuche" – brak gdziekolwiek "+", nawet w podświetleniu regulatora
Stąd moja prośba o schemat tego i pytanie pod który bezpiecznik jest podłączony.
4. Wszystkie przewody są "głuche" – brak gdziekolwiek "+", nawet w podświetleniu regulatora
Stąd moja prośba o schemat tego i pytanie pod który bezpiecznik jest podłączony.
- Od: 8 maja 2010, 11:44
- Posty: 4
- Auto: 323f 1.8 97r
Co do tego to nie pomogę, ale jeśli chodzi o lampę to jak są tylko puste miejsca po silniczkach to wkładasz silniczek i tyle, nie trzeba nic przerabiać.
Sorki za odgrzebanie starego tematu ale akurat pasuje do mojego problemu. Otóż byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej celem ustawienia swiateł bo wiedziałem, że od strony pasażera lampa świeci za nisko. Co się okazało żadna ze śrub regulacyjnych nie reagowała na kręcenie (czy to w prawo czy w lewo). Najprawdopodobniej ktoś już kiedyś kręcił śrubami.... no i "ukręcił"..... Pytanie brzmi; czy można gdzieś dostać same regulatory świateł czy trzeba wymieniać (nie daj Boże) od razu całą lampę? Lewa strona na szczęście jest ustawiona prawidłowo, ale prawa wali mi 3 metry przed samochodem, co jest trochę niebezpieczne szczególnie w trasie;/
Zdejmij lampę i przez otwór na żarówkę będzie widać, czy tylko spadło lustro, czy też pękł plastik. Jak tylko spadło, to da się z powrotem je wkręcić umiejętnie przytrzymując lustro od strony otworu na żarówkę. Jak coś pękło w środku, to można rozkleić lampę i to naprawić. Ja miałem dwie lampy tak zrobione i świecą do dziś. Musiałem jedno mocowanie skleić i trzyma dobrze.
jak można to odgrzebie temat.
chciał bym swoja madzie BA wzbogacić o regulację elektryczną świateł, szukałem i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi że można lub że się nie da... może do tej pory już ktoś wie??
chciał bym swoja madzie BA wzbogacić o regulację elektryczną świateł, szukałem i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi że można lub że się nie da... może do tej pory już ktoś wie??
No to ja też postanowiłem trochę po odgrzewać tematy na forum i ...
Od dawna próbowałem uruchomić elektryczną regulację, ale bezskutecznie. kupiłem lampy el. koito, poprosiłem sprzedawce o dołączenie przełącznika. Ten się zgodził bez protestów i dodatkowych opłat (i chwała mu za to). Połączyłem wszystko i ....nic. okazało się że piny owego przełącznika nie pasują do kostki
(kostka identyczna ale piny w innych miejscach). wynika z tego że są różne przełączniki (prawdopodobnie) ja oczywiście rozpiąłem kostkę z instalacji auta i podłączałem z przełącznikiem na wszystkie możliwe sposoby ale bez skutku. Nie szukam nigdzie indziej problemu bo bezpieczniki ok i kostki silniczków takie same jak instalacja, więc 99% przełącznik.
Tak więc mam prośbę głównie do tych co mają po kilka przełączników by to sprawdzili. na pewno pomogą nie tylko mnie! No i do kogoś kto ma instalację koito by zrobił mi zdj. kostki bo ja głupi nie opisałem przed rozebraniem kostki gdzie jaki kabelek ma być.
Z góry dzięki wszystkim za jakąkolwiek pomoc Pozdrawiam...
Od dawna próbowałem uruchomić elektryczną regulację, ale bezskutecznie. kupiłem lampy el. koito, poprosiłem sprzedawce o dołączenie przełącznika. Ten się zgodził bez protestów i dodatkowych opłat (i chwała mu za to). Połączyłem wszystko i ....nic. okazało się że piny owego przełącznika nie pasują do kostki

Tak więc mam prośbę głównie do tych co mają po kilka przełączników by to sprawdzili. na pewno pomogą nie tylko mnie! No i do kogoś kto ma instalację koito by zrobił mi zdj. kostki bo ja głupi nie opisałem przed rozebraniem kostki gdzie jaki kabelek ma być.
Z góry dzięki wszystkim za jakąkolwiek pomoc Pozdrawiam...
Dzienks Bakoma4 widzę, że reszta wybitnie zniechęcona do pomocy. Może jak już rozwiąże zagadkę to będzie więcej chętnych do wypowiedzi. ehhhh.
chętnych na pewno trochę będzie, ja też jestem ciekawy bo od dawna mnie to ciekawi ale nie znam się aż tak dobrze na elektryce a szukałem informacji na ten temat i nic treściwego nie znalazłem. życzę sukcesów 
Mój trop kończy się na przełączniku, ale nikt nie chciał mi zrobić zdjęcia ani przełącznika ani kostki. Wiedziałem, że to powszechny problem i liczyłem na pomoc forumowiczów...
no ale cóż popróbuje w innych miejscach i swoje uruchomię
ale bez znajomości różnic nic nie poradzę w szerszym kręgu. 

Ja mam instalację boscha co prawda (polift, lampy bosch – a właściwie jedna bo drugą mam zamiennik obecnie z koito – przełącznik nie wiem czy była jakaś różnica czy nie ale też z ori instalacji pod boscha mam) ale jak chcesz to ja ci mogę zrobić zdjęcia i przełącznika i kostki do niego
oczywiście że chce i jeśli byś dal rady to taką fotkę na której będzie w miarę możliwości widać jak dochodzą kable do kostki (miejsca i kolory) wielkie DZIĘKI za zainteresowanie.
problem może być w obwodzie podtrzymania pamięci radia, bo jeśli wyłączysz kompletnie radio to tylko ten obwód działa w radiu
a no prąd kradnie, ale to w innym temacie powinno byćyyy... a co ma radio do tego


Przepraszam że odkopuje temat czy silniczki do regulacji wysokości świateł nadadzą się z Anglika czy muszę szukać z wersji Europejskiej.
- Od: 9 maja 2010, 13:29
- Posty: 129
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BA 1.8 i BG 1.6
Jeżeli mowa o reflektorach poliftowych BOSCH to są te same. IMO podobnie jest w przypadku Koito, pomimo tego że w angolu są inne żarówki od długich.
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Mam lampy Koito i wiesz "podobnie" mnie nie zadowala muszę mieć pewność czy są takie same. Powiedziałem sobie że uruchomię elektryczną regulacje bo takiej nie posiadam byle jakieś Tico czy inne żelazo posiada to czego moja Madzia ma tego nie mieć.
- Od: 9 maja 2010, 13:29
- Posty: 129
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BA 1.8 i BG 1.6
Sygnał na ustawienie świateł nie jest zależny od tego czy jest to wersja Europe czy też UK. Jedyne co musisz mieć pewność to taka, że zakupione silniczki z wersji UK pochodzą z wersji koito ( jeśli takie lampy masz ) a nie z Bosch, bo inaczej możesz zapomnieć o uruchomieniu sterowania.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
O dokładnie takiej wiadomości potrzebowałem, jak uruchomię to podzielę się jak rozwikłać tą zagadkę.
- Od: 9 maja 2010, 13:29
- Posty: 129
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BA 1.8 i BG 1.6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości