Wymiana Kompresora Klimatyzacji

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Narwaniec594 » 6 sie 2008, 18:01

Witam.
Mam pytanko, Mam problem z klimatyzacja, chlodzi okolo 5 minut i umiera, cieple powietrze leci, teraz to nawet zimne nie leci, tylko cieple. Bylem na napelnieniu i przegladzie. Wszystko jeszcze szczelne i napelnione, spoczatku chlodzila ale po kilku minutach znow umarlo. Gosciu SPrawdzil napiecie na kompresorze i mowi ze to na 100 % jest kompresor do wymiany. Mam Okazje kupic taki kompresor i teraz mam pytanie. Czy mozna go sobie samemu wymienic? a pozniej pojechac do serwisu na napelnienie? Trudna operacja?
z Gory dziekuje za odpowiedz
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 02:02
Posty: 16
Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997

Postprzez shinay » 6 sie 2008, 19:47

mozna
i stosunkowo nie trudna
tylko kup nowe oringi na laczenia
najlepiej przed otwarciem ukladu niech ci gaz sciagna.
(a czy po wymianie sprzezarki okaze sie ze to byla nie jej wina to juz inna sprawa – wiec upewnij sie)
pozdr
click and comment:
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2008, 20:28
Posty: 32
Skąd: katowice
Auto: 323F 1.8 98 & M6 2.3 07

Postprzez Narwaniec594 » 6 sie 2008, 19:55

Oki dziekuje. A nie moge sam sciagnac gaz? Tymi dwoma kurkami? i czy trzeba nowe oringi koniecznie??
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 02:02
Posty: 16
Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997

Postprzez shinay » 6 sie 2008, 19:59

hmm kolega laik – wiec juz nie bedzie tak prosto heh :/
moze lepiej przywiesc nowa sprezarke do serwisu klimy i wynegocjowac cene za podmiane i nabicie
nowe oringi = nowe uszczelki na laczeniach(nie zaszkodza)
jasne ze mozesz sam sciagnac ale w plucach bedzie ci ciezko przechowac (joke)
no chyba ze masz w garazu specjalistyczna maszyne do tego sluzacza jak w serwisach auto-klima
click and comment:
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2008, 20:28
Posty: 32
Skąd: katowice
Auto: 323F 1.8 98 & M6 2.3 07

Postprzez Narwaniec594 » 6 sie 2008, 22:48

no laik nie laik :D Ale kompresora nigdy z auta nie wyjmowalem :D

A to niejest tak latwo przywiesc nowa sprzezarke do serwisu :/ miekszam w usa i tutaj za bule gowno za przeproszeniem chca setki $$ :/ wiec chce sam sobie zrobic, i tylko nabic klime pozniej w serwisie .
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 02:02
Posty: 16
Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997

Postprzez shinay » 6 sie 2008, 23:07

no to nic nie stoi ma przeszkodzie – ja w ciasnym garazu bez dobrych narzedzi zainstalowalem cala klime od postaw w swojej 323f
wiec dla mnie podmiana sprezarki to pryszcz :)

jak sie zaprzesz to dasz rade
pozdr
click and comment:
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2008, 20:28
Posty: 32
Skąd: katowice
Auto: 323F 1.8 98 & M6 2.3 07

Postprzez Narwaniec594 » 7 sie 2008, 01:44

shinay no do gratuluje :) Tez sprobuje :) Kupie sprezarke , regenerowana kosztuje okolo 210 $ (nowa 490$) kupie uszczelki itd i sprobuje podmienic ;)
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 02:02
Posty: 16
Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997

Postprzez Narwaniec594 » 7 sie 2008, 19:01

To jak myslisz jak to zrobic najlepiej?

nie mam garazu, mam tylko parking :D 2 podnosniki, pelno kluczy mlotki, itd :D
Z dolu jak zdejme wszystkie oslony to jest jakis dostep??czy raczej od gory??

Spuscic gaz tymi kurkami, Odkrecic wszystkie przewody, odkrecic sprezarke, wymienic uszczelki , zamontowac wszystko, i pojechac na napelnienie? Tak w skrocie? mam racje?

Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 02:02
Posty: 16
Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997

Postprzez shinay » 7 sie 2008, 20:44

Narwaniec594 napisał(a):Spuscic gaz tymi kurkami, Odkrecic wszystkie przewody, odkrecic sprezarke, wymienic uszczelki , zamontowac wszystko, i pojechac na napelnienie? Tak w skrocie? mam racje?

w skrocie tak
ale sprobuj najpierw podjechac do jakichs punktow nabijania klimatyzacji i zostaw tam swoj gaz zamiast go wypuszczac moze utargujesz dobra cene za ponowne nabicie (zaoszczedzisz)
pozatym wypuszczanie gazu do atmosfery jest nieekologiczne :D


Narwaniec594 napisał(a):Z dolu jak zdejme wszystkie oslony to jest jakis dostep??czy raczej od gory??

masz inny model samochodu ale ja nic nie odkrecalem od spodu wszystko przy sprezarce robilem od gory (mozesz sobie ew.wentylator chlilowo wymontowac bedzie wiecej miejsca)
click and comment:
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2008, 20:28
Posty: 32
Skąd: katowice
Auto: 323F 1.8 98 & M6 2.3 07

Postprzez Narwaniec594 » 7 sie 2008, 22:25

shinayv okej dziekuje :)
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 02:02
Posty: 16
Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997

Postprzez Narwaniec594 » 8 sie 2008, 15:37

Aha a jedno pytanko mam swiecaca kontrolke i kod bledu P0505 sprawdzono w serwisie :) Poprstu obroty nie utrzymyja sie na 750 ale czasem sa 1000 , czasem 1100 a czasem normalnie. Co zrobic jak mysllicie?? :> Przeczyscic przepustnice? krokowca? Lewe powietrze raczej nie dochodzi bo to sprawdzilem... moze jakis czujnik?? nienzam Sie na mazdach :( to moj pierwszy japonczyk.
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 02:02
Posty: 16
Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997

Postprzez Narwaniec594 » 9 sie 2008, 03:06

dodam ze obroty np dzisiaj byly caly czas 1100 ani mniej ani wiecej i tak sie utrzymywaly :/ to dobrze czy zle? kontrolka narazie zgasla :/
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 02:02
Posty: 16
Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997

Postprzez Szyna » 30 sie 2010, 19:55

Witam :)
Nie chce zakładać nowego tematu wiec odświeżę ten :D
Chodzi mi o to ze kumpel ma mazdę 323c 1.5 chyba 95r ma w niej klimę tylko podobno jest sprężarka zatarta. I teraz pytanie czy opłaca się ja regenerować czy lepiej kupić od drugiego kumpla używana niby działająca sprężarkę tylko ze z mx-3 1.6.
Nie wiem czy pasuje rozstaw śrub i czy to wszystko będzie pasować ?
Orientuje się ktoś może z góry dzięki :)
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323