Witam.
Mam pytanko, Mam problem z klimatyzacja, chlodzi okolo 5 minut i umiera, cieple powietrze leci, teraz to nawet zimne nie leci, tylko cieple. Bylem na napelnieniu i przegladzie. Wszystko jeszcze szczelne i napelnione, spoczatku chlodzila ale po kilku minutach znow umarlo. Gosciu SPrawdzil napiecie na kompresorze i mowi ze to na 100 % jest kompresor do wymiany. Mam Okazje kupic taki kompresor i teraz mam pytanie. Czy mozna go sobie samemu wymienic? a pozniej pojechac do serwisu na napelnienie? Trudna operacja?
z Gory dziekuje za odpowiedz
Wymiana Kompresora Klimatyzacji
Strona 1 z 1
mozna
i stosunkowo nie trudna
tylko kup nowe oringi na laczenia
najlepiej przed otwarciem ukladu niech ci gaz sciagna.
(a czy po wymianie sprzezarki okaze sie ze to byla nie jej wina to juz inna sprawa – wiec upewnij sie)
pozdr
i stosunkowo nie trudna
tylko kup nowe oringi na laczenia
najlepiej przed otwarciem ukladu niech ci gaz sciagna.
(a czy po wymianie sprzezarki okaze sie ze to byla nie jej wina to juz inna sprawa – wiec upewnij sie)
pozdr
click and comment:
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
- Od: 16 kwi 2008, 20:28
- Posty: 32
- Skąd: katowice
- Auto: 323F 1.8 98 & M6 2.3 07
Oki dziekuje. A nie moge sam sciagnac gaz? Tymi dwoma kurkami? i czy trzeba nowe oringi koniecznie??
- Od: 23 lip 2008, 02:02
- Posty: 16
- Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997
hmm kolega laik – wiec juz nie bedzie tak prosto heh :/
moze lepiej przywiesc nowa sprezarke do serwisu klimy i wynegocjowac cene za podmiane i nabicie
nowe oringi = nowe uszczelki na laczeniach(nie zaszkodza)
jasne ze mozesz sam sciagnac ale w plucach bedzie ci ciezko przechowac (joke)
no chyba ze masz w garazu specjalistyczna maszyne do tego sluzacza jak w serwisach auto-klima
moze lepiej przywiesc nowa sprezarke do serwisu klimy i wynegocjowac cene za podmiane i nabicie
nowe oringi = nowe uszczelki na laczeniach(nie zaszkodza)
jasne ze mozesz sam sciagnac ale w plucach bedzie ci ciezko przechowac (joke)
no chyba ze masz w garazu specjalistyczna maszyne do tego sluzacza jak w serwisach auto-klima
click and comment:
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
- Od: 16 kwi 2008, 20:28
- Posty: 32
- Skąd: katowice
- Auto: 323F 1.8 98 & M6 2.3 07
no laik nie laik
Ale kompresora nigdy z auta nie wyjmowalem
A to niejest tak latwo przywiesc nowa sprzezarke do serwisu :/ miekszam w usa i tutaj za bule gowno za przeproszeniem chca setki $$ :/ wiec chce sam sobie zrobic, i tylko nabic klime pozniej w serwisie .
A to niejest tak latwo przywiesc nowa sprzezarke do serwisu :/ miekszam w usa i tutaj za bule gowno za przeproszeniem chca setki $$ :/ wiec chce sam sobie zrobic, i tylko nabic klime pozniej w serwisie .
- Od: 23 lip 2008, 02:02
- Posty: 16
- Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997
no to nic nie stoi ma przeszkodzie – ja w ciasnym garazu bez dobrych narzedzi zainstalowalem cala klime od postaw w swojej 323f
wiec dla mnie podmiana sprezarki to pryszcz
jak sie zaprzesz to dasz rade
pozdr
wiec dla mnie podmiana sprezarki to pryszcz
jak sie zaprzesz to dasz rade
pozdr
click and comment:
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
- Od: 16 kwi 2008, 20:28
- Posty: 32
- Skąd: katowice
- Auto: 323F 1.8 98 & M6 2.3 07
shinay no do gratuluje
Tez sprobuje
Kupie sprezarke , regenerowana kosztuje okolo 210 $ (nowa 490$) kupie uszczelki itd i sprobuje podmienic 
- Od: 23 lip 2008, 02:02
- Posty: 16
- Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997
To jak myslisz jak to zrobic najlepiej?
nie mam garazu, mam tylko parking
2 podnosniki, pelno kluczy mlotki, itd
Z dolu jak zdejme wszystkie oslony to jest jakis dostep??czy raczej od gory??
Spuscic gaz tymi kurkami, Odkrecic wszystkie przewody, odkrecic sprezarke, wymienic uszczelki , zamontowac wszystko, i pojechac na napelnienie? Tak w skrocie? mam racje?
Pozdrawiam.
nie mam garazu, mam tylko parking
Z dolu jak zdejme wszystkie oslony to jest jakis dostep??czy raczej od gory??
Spuscic gaz tymi kurkami, Odkrecic wszystkie przewody, odkrecic sprezarke, wymienic uszczelki , zamontowac wszystko, i pojechac na napelnienie? Tak w skrocie? mam racje?
Pozdrawiam.
- Od: 23 lip 2008, 02:02
- Posty: 16
- Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997
Narwaniec594 napisał(a):Spuscic gaz tymi kurkami, Odkrecic wszystkie przewody, odkrecic sprezarke, wymienic uszczelki , zamontowac wszystko, i pojechac na napelnienie? Tak w skrocie? mam racje?
w skrocie tak
ale sprobuj najpierw podjechac do jakichs punktow nabijania klimatyzacji i zostaw tam swoj gaz zamiast go wypuszczac moze utargujesz dobra cene za ponowne nabicie (zaoszczedzisz)
pozatym wypuszczanie gazu do atmosfery jest nieekologiczne
Narwaniec594 napisał(a):Z dolu jak zdejme wszystkie oslony to jest jakis dostep??czy raczej od gory??
masz inny model samochodu ale ja nic nie odkrecalem od spodu wszystko przy sprezarce robilem od gory (mozesz sobie ew.wentylator chlilowo wymontowac bedzie wiecej miejsca)
click and comment:
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52580">323f</a> & <a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59721">Mazda6</a>
- Od: 16 kwi 2008, 20:28
- Posty: 32
- Skąd: katowice
- Auto: 323F 1.8 98 & M6 2.3 07
shinayv okej dziekuje 
- Od: 23 lip 2008, 02:02
- Posty: 16
- Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997
Aha a jedno pytanko mam swiecaca kontrolke i kod bledu P0505 sprawdzono w serwisie
Poprstu obroty nie utrzymyja sie na 750 ale czasem sa 1000 , czasem 1100 a czasem normalnie. Co zrobic jak mysllicie??
Przeczyscic przepustnice? krokowca? Lewe powietrze raczej nie dochodzi bo to sprawdzilem... moze jakis czujnik?? nienzam Sie na mazdach
to moj pierwszy japonczyk.
- Od: 23 lip 2008, 02:02
- Posty: 16
- Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997
dodam ze obroty np dzisiaj byly caly czas 1100 ani mniej ani wiecej i tak sie utrzymywaly :/ to dobrze czy zle? kontrolka narazie zgasla :/
- Od: 23 lip 2008, 02:02
- Posty: 16
- Auto: 323s (protege) 1.5 16v 1997
Witam
Nie chce zakładać nowego tematu wiec odświeżę ten
Chodzi mi o to ze kumpel ma mazdę 323c 1.5 chyba 95r ma w niej klimę tylko podobno jest sprężarka zatarta. I teraz pytanie czy opłaca się ja regenerować czy lepiej kupić od drugiego kumpla używana niby działająca sprężarkę tylko ze z mx-3 1.6.
Nie wiem czy pasuje rozstaw śrub i czy to wszystko będzie pasować ?
Orientuje się ktoś może z góry dzięki
Pozdrawiam.
Nie chce zakładać nowego tematu wiec odświeżę ten
Chodzi mi o to ze kumpel ma mazdę 323c 1.5 chyba 95r ma w niej klimę tylko podobno jest sprężarka zatarta. I teraz pytanie czy opłaca się ja regenerować czy lepiej kupić od drugiego kumpla używana niby działająca sprężarkę tylko ze z mx-3 1.6.
Nie wiem czy pasuje rozstaw śrub i czy to wszystko będzie pasować ?
Orientuje się ktoś może z góry dzięki
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości