Zaczynamy od odlaczenia akumulatora!!!!!
Wlasciwie prosta sprawa sa tylko 2 problemy.
Zaczynamy od odkrecenia srubek trzymajacych airbag x4
Odkrecamy nakretke trzymajaca kierownice odpinamy kostki airbaga oraz klaksonu czesc pierwsza zakonczona. Tutaj zdjecia chyba nie sa potrzebne.
![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Teraz, kierownica z BJ ma inne polaczenia laczace airbag i klakson dlatego zostawilem orginalne polaczenia z nowej kierownicy i zlutowalem przeciete ze starej. Zotlo/czerwony i zolto/czarny z odpowiednikiem w nowej kierownicy bodajze zielony to klakson.
Czesc druga zakonczona
Wczesniej tego nia zauwazylem biorac sie za przekladne, ale kierownica z BA ma z tylu w plastiku wyciecia w ktore wchodza plastikowe bolce od tasmy w kolumnie kierownicy. W BA sa w pionie a w BJ w poziomie.
BA
![Obrazek](http://i427.photobucket.com/albums/pp355/wesoly75/kierownicawciecia.jpg)
BJ z nawierconymi wcieciami
![Obrazek](http://i427.photobucket.com/albums/pp355/wesoly75/BJwciecia.jpg)
Klakson po prostu przylutowalem bez bawienia sie z kostkami polaczeniowymi.
A tak wyglada efekt koncowy.
![Obrazek](http://i427.photobucket.com/albums/pp355/wesoly75/DSC03162.jpg)