Funkcjonowały jak najbardziej normalnie... do czasu.
W zeszła niedzielę byłem na imprezce paintablowej, bylo minus-15 stopni i generalnie często korzystałem z bagażnika – był nie domknięty tylko co przerwę do niego sięgałem i w sumie nie zwróciłem uwagi na to że coraz bardziej zaczął mi opadać bez powodu, aż (tego samego dnia) tak jak by go w ogóle nie było ? lata jak nie powiem co komu ? myślałem może że to wina temperatury i olej w nich podziękował za współpracę ale się ociepliło a nie widzę poprawy,
śladów wycieku też nie ma, tam jest olej czy gaz ?
Awaria siłowników w bagażniku
Strona 1 z 1
ja miałem prawie tak samo, robiłem coś przy aucie w garażu podparłem klapę tak mniej wiecej w połowie położenia, (nie mogłem otworzyć całkiem bo garaż za niski) postało auto pare godzin i jeden silownik wymiękł całkiem klapa teraz mi na głowe leci ;/ 

Ostatnio edytowano 31 lip 2011, 15:12 przez Lesiu, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 gru 2005, 12:29
- Posty: 361
- Skąd: Dębica
- Auto: 323F BA Z5 :] '96
lama popraw temat na zgodny z regulaminem bo jak wyladuje w koszu to nikt juz nie odpowie Tobie na zadne pytanie w tym watku. Czas 24h.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
moje tez tak zrobily.zastosowalem jedyny skuteczny sposob na regeneracje tych silownikow.otoz dziala to tak.otwieramy klape i dosc solidnie opieramy sie o silownik ktory i tak juz jest padniety.lekko(ale naprawde lekko bo sie klapa nie zamknie)odksztalcamy go swoim wczesniej opisanym postepowaniem.tarcie pomiedzy "pretem" a "rurka" powinno utrzymac klape.
plusy-mozna regulowac opor silownikow
minusy-silowniki raczej nie podciagna klapy do gory przy pewnej wysokosci,trzeba uzyc reki
plusy-mozna regulowac opor silownikow
minusy-silowniki raczej nie podciagna klapy do gory przy pewnej wysokosci,trzeba uzyc reki
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Powinieneś wymienić siłownik, nowy kosztuje parę stówek ale używany od mazdy to koszt pomiędzy 20 a 50 zł (na szrocie). Nic tak dobrze nie robi na podjęcie decyzji o wymianie jak kilkukrotne opadnięcie klapy na głowę.
Można podpierać kijem (jak radzą inni), deską a nawet parasolką jak robi to szwagier ale jak jest pełny bagażnik to zawsze jest problem gdzie ten "mechanizm" upchnąć. Z tego co ja szukałem dla siebie to pasuje od 323 lub 323f, wymiana zajęła mi 5 minut na -20 stopniach mrozu.
- Od: 30 wrz 2006, 17:35
- Posty: 98
- Auto: Mazda 323p '98 poj 1.4
Mazda 6 II generacji kombi poj.2000 benz.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości