Demontaz xenonow
Strona 1 z 1
Witam. Otoz mam taki problem, gdyz nie dostalem przegladu ze wzgleu na ksenony. Chce sie ich pozbyc. Zarowka xenonowa jest bezposrednio wlozona do klosza a kable od niej ida do przetwornicy. Jak wyglada sprawa z podlaczeniem teraz zwyklej zarowki h1. Z tego co rozumuje to trzeba wywalic przetwornice i 2 kable ktore ida do przetwornicy podlaczyc bezposrednio do zarowki h1. Kable sa uciete i nie ma tam zadnej oprawki aby wczepic zarowke h1. Czy ktos potrafi pomoc
- Od: 1 kwi 2009, 18:34
- Posty: 10
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F (BA) 1.5 97r 16V
Ktoś niezłego druta odstawił montując żarnik. Oprawka powinna być, bo żarnik ma mocowanie jak H1, natomiast kable wczepia się w kable od żarnika, więc nie ma potrzeby ich cięcia.
wyglada to dokladnie tak. ida 2 kable do przetwornicy. i z przetwtornicy 2 do zarnika. Zarnik jest wlozony do klosza i przycisniety tym metalowym klipsem. Zeby zamonotowac h1 to potrzebne chyba jest gniazdo zeby pod to gniazdo poprawdzic kable ktore sa przed przetwornica. Musze miec chyba gniadzo P14,5s zeby zarowka sie trzymala.
Mozna takie gniazdo dostac??
Mozna takie gniazdo dostac??
- Od: 1 kwi 2009, 18:34
- Posty: 10
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F (BA) 1.5 97r 16V
Nic takiego nie trzeba.
Mocowanie w lampie masz przetłoczone na żarówkę h1 i przyciskasz ją do tego przetłoczenia metalowym klipsem drucikiem.
Wyjmij tylko palnik xenonowy z mocowania włóż żarówkę podłącz + wsuwka do żarówki i tyle przetwornice mogą zostać.
Pozdrawiam
Mocowanie w lampie masz przetłoczone na żarówkę h1 i przyciskasz ją do tego przetłoczenia metalowym klipsem drucikiem.
Wyjmij tylko palnik xenonowy z mocowania włóż żarówkę podłącz + wsuwka do żarówki i tyle przetwornice mogą zostać.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości