BA – kompatybilność mechanizmów wycieraczek

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez matysh » 2 lis 2009, 20:45

Witam.
Potrzebuję informacji o kompatybilności mechanizmów wycieraczek. Niestety opcja SZUKAJ nie wyczerpała moich wątpliwości, a nie satysfakcjonuje mnie dopasowywanie wkładów teflonowych z poloneza caro do mazdy.
Mój problem dotyczy "jabłuszka" na którym zatrzaskuje się cięgło pierwsze [ramie od silniczka wycieraczek] z cięgłem drugim [ramieniem łączącym obie osie wycieraczek]. Niestety ten 'przegub' w moim aucie mocno się wyrobił i cięgła się rozłączają :(
Czy wszystkie mechanizmy od nadwozia BA są takie same?
323P to dość rzadko spotykane autko i ciężko sugerować się konkretnie tym modelem podczas poszukiwań części.
Z góry dziękuję za poświęcony czas.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 17:17
Posty: 985
Skąd: Suwałki
Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe

Postprzez Devo_Y » 2 lis 2009, 21:22

powinny być raczej kompatybilne, ja wymieniałem w C ten mechanizm wycieraczek a włożyłem od eFki. w P powinien być taki sam, ale pewności w 100% nie mam.
póki co, niczego nie szukam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2007, 15:09
Posty: 500
Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
Auto: 626 GF FS 136KM

Postprzez Borys » 3 lis 2009, 12:08

matysh w EPC po numerach części nie sprawdzisz?
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Piotrek.84 » 3 lis 2009, 12:39

Miałem podobnego "Zonka".Kupiłem na szrocie za 40zł (od 626 1996r) :| ramiona kompletne,łącznie"ze "stawami" na końcach.Uciąłem kupione mniej więcej odcinek 5-6cm(za stawem),wyciągnąłem stare popsute->przeciąłem zaraz za miską(popsutym stawem).Potem na imadło,wsadziłem ucięte 5cm w rozszerzoną już rurkę popsutego oryginału,zacisnąłem w imadle i tyle.Dla pewności pozostało tylko przewiercić na wylot,wkręcić dwie śruby do metalu ,nakrętki na koniec i chula już z 10 miechów.W razie jakby popsuło się (tj.wyrobił staw) w tej drugiej wycieraczce to robimy Repaly.
Jeżeli coś się zacina użyj siły,gdy się złamie to znaczy,że i tak wymagało wymiany :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2008, 21:06
Posty: 248
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 323f ''96 1.5 Z5 + LPG BRC
Sequent 24

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323