witam
w środę odwiedziłem norauto i nabili mi klimę i działała ,a w czwartek jak wracałem z pracy to sprężarka sie załączała jeszcze i wentylatory ale,nie wiem ile czasu musi upłynąć żeby leciało zimne ,20 minut i coś słabo to sie bujało
jak dojechałem do domu to na wolnych obrotach było słychac jakięś pałatanie w okolicach sprężarki a później wieczorem już sie układ nie załączał.
nabili mi jakiś kontrast dodatkowo żeby zobaczyć potem gdzie sie ulatniało.
i czym oni to sprawdzają ? w ultrafiolecie może??
jak u nich chodziło to 30 min i nie było spadków ciśnienia ponoć ,ale może jakas nieszczelność i wyparował czynnik po24 h.
klima jak z nią jest
Strona 1 z 1
marecki81r napisał(a):ale może jakas nieszczelność i wyparował czynnik po24 h.
ooo wlasnie o to o to to to
skoro klima przestala dzialac po tak krotkim czasie to nieszczelnosc musi byc spora..
jedz na dokladne sprawdzenie szczelnosci ukladu
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
jeżeli masz kontrast to zobaczysz go nawet bez ultrafioletu takie zielone to jest przejrzyj dokładnie cały układ może gdzieś znajdziesz sam wyciek ale i tak nie obejdzie się bez specjalisty
PS: Nazwa tematu do poprawy
PS: Nazwa tematu do poprawy
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
podobno to co oni nabijają to widać w uv ale tak tylko wyczytałem w necie, a skoro sprężarka się nie załącza to wyciekł Ci czynnik. Jedź tam gdzie Ci ją nabijali i reklamuj robotę. Zanim napełnią to muszą sprawdzić szczelność.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
Po pierwsze jeśli dolali kontras i masz tak spory wyciek to nawet gołym okiem będziesz widział zielono-seledynowo...jaskrawe takie plamy , lecz z drugiej strony patrząc jeśli masz taki wyciek to jak klima przeszła test szczelności
maszyny potrafią nie wykryć wycieku przez którą czynnik chłodzący może zniknąć powiedzmy po 2tygodniach a tobie to znikneło w jeden dzień , dowiez się czy robili ci test szczelności i czy prawidłową ilość czynnika ci załadowali , no i oczywiści olej do układu czy dodali co by sprężarki nie dojechać 
- Od: 23 mar 2009, 13:02
- Posty: 285
- Skąd: Jawor
- Auto: Mx-3 1,6 1993r
klima może i była szczelna gdy była pusta i maszyna nie zauważyła spadku ćiśnienia bo wtedy było wszystko ok < jeśli klima dłułgo stoi pusta i jest nie używana i sie ją napełni to na początku może być ok wszystko ale to ćiśnienie które układ klimatyzacji dostanie może po pewnym czasie wywalić gdzieś jakieś uszczelnienie i czynnik nagle wyparował z ukłądu > po prostu w pustym ukladzie bez czynnika i bez oleju uszczelki wyschły i mogły puścić nie odrazy ale po kilku godzinach jak sie napełniło ukłąd czynnikiem < a sprawdzanie szczelności uklądu powinno sie robić kilka godzin nawet 12 h 24h ale nik tak nie robi bo by nie zarobili na tym obsługując jeden samochód dziennie wiec sie podpina ukłąd na 30 minut i jak nie ma spadków ćiśniania wieć względnie wszytsko jest ok i nie ma jaki duzych nie szczelności > 
- Od: 23 paź 2008, 18:26
- Posty: 195
- Skąd: Żabno
- Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)
tu się zgodze jak była pusta jakiś czas itp... a nabili klime , załączyło sprężarke dała na przewodach wysokie ciśnienie i mogło wywalić w którymś miejscu
- Od: 23 mar 2009, 13:02
- Posty: 285
- Skąd: Jawor
- Auto: Mx-3 1,6 1993r
robili test szczelności z 40 min i wyszedł ok.
ale się nie martwię bo powiedzieli że jak coś to następne nabicie gratis jak coś będzie nie tak
To może ta moja sprężarka się zatarła, bo drugiego dnia po napełnieniu załączyła jeszcze się ale na wolnych obrotach było słychać jakieś terkotanie z niej a zimne już nie leciało,ale pewnie czynnika było już przy mało.
jak będę w łodzi przejazdem za tydzień to podjadę do ich.
ale się nie martwię bo powiedzieli że jak coś to następne nabicie gratis jak coś będzie nie tak
To może ta moja sprężarka się zatarła, bo drugiego dnia po napełnieniu załączyła jeszcze się ale na wolnych obrotach było słychać jakieś terkotanie z niej a zimne już nie leciało,ale pewnie czynnika było już przy mało.
jak będę w łodzi przejazdem za tydzień to podjadę do ich.
- Od: 31 lip 2008, 07:01
- Posty: 20
- Skąd: SKIERNIEWICE
- Auto: 323 f BA 1,5 DOHC '98r
niektore zaklady (i tak sie powinno robic) nabijaja jakims innym gazem(chyba azot techniczny bo tani) na 24h i po tym czasie podjezdza sie nabic klime czynnikiem
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
marecki81r.....odpowiedź chyba koledzy Ci udzielili...bardzo miło z ich strony, ale będzie jeszcze piękniej jeśli poprawisz nazwę tematu zgodnie z regulaminem by nie wylądowal w koszu jak pojawi się tu moderator 
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Witam panowie.
Co do A/C to i ja przechodzę boje z tym ustrojstwem.
Wymieniłem chłodnice osuszacz i spawałem przewody bo instalacja była od angola nowszego.
Stał się cud bo mam ten komfort ale kosztem zawalonego gardzioła chociaż ją odkaziłem i używam na jedynce.
Marecki aby sprawdzić czy to czynnik czy wina np sprężarki zmostkój dwa piny we wtyczce przy osuszaczu i klima będzie chodzić ciągle i okaże się czy przypadkiem nie padło ci sprzęgło elektromagnetyczne w kompresorze lub nie walnęły tłoczki w nim.
Pozdrawiam.
P.S. testuj to tylko chwile bo możesz zatrzeć sprężarke na pusto
Co do A/C to i ja przechodzę boje z tym ustrojstwem.
Wymieniłem chłodnice osuszacz i spawałem przewody bo instalacja była od angola nowszego.
Stał się cud bo mam ten komfort ale kosztem zawalonego gardzioła chociaż ją odkaziłem i używam na jedynce.
Marecki aby sprawdzić czy to czynnik czy wina np sprężarki zmostkój dwa piny we wtyczce przy osuszaczu i klima będzie chodzić ciągle i okaże się czy przypadkiem nie padło ci sprzęgło elektromagnetyczne w kompresorze lub nie walnęły tłoczki w nim.
Pozdrawiam.
P.S. testuj to tylko chwile bo możesz zatrzeć sprężarke na pusto
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
jak by nie nalali oleju to byś szybko zauważył. U mnie po jakimś czasie pojawił się dym z pod maski.
Sprężarka umarła. Na szczęście była zmieniona na koszt zakładu który popełnił błąd.
Sprężarka umarła. Na szczęście była zmieniona na koszt zakładu który popełnił błąd.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość