Uchylone szyby (elektryczne) trzęsą się, klekocą – co z tym zrobić?
Chyba masz osobny wzmacniacz do radia? Kondensator montuje się jak najbliżej wzmacniacza. Oprócz grzmiących basów wspomaga zasilanie całego samochodu. Z5 jest szczególnie wrażliwy na wahania napięcia i widać to dobrze po obrotach.
Być może Twój problem spowodowany jest wadliwym działaniem IAC, który powinien kompensować spadki obrotów przy dodatkowym obciążeniu silnika.
Być może Twój problem spowodowany jest wadliwym działaniem IAC, który powinien kompensować spadki obrotów przy dodatkowym obciążeniu silnika.
Tasior napisał(a):Trzeba znaleść takie oto nakrętki wraz z plastikiem zabezpieczającym przed uszkodzeniem szyby i przykręcić.
U mnie leżał sobie gdzieś w drzwiach i się turlał jak ruszałem/hamowałem.
a ktoś może mi napisać gdzie te nakrętki przykręcić? najlepiej fotkę cyknąć. Bo boczek rozebrałem i nie widzę, żeby czegoś brakowało, a szybki latają. Może takie szczotki przy uszczelce wymienić? bo już się mocno wygniotły.
A na samochodach wcale się nie znam.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
- Od: 16 lip 2008, 20:07
- Posty: 60
- Skąd: ŁÓDŹ
- Auto: 323F (BA) '98
Panowie, a mi brzęczą szyby nawet jak je mam zamknięte? Jak jest u Was? Może to przez termeraturę na zewnątrz? 
- Od: 19 sie 2008, 14:11
- Posty: 94
- Skąd: Czarny Dunajec
- Auto: 323F (BA), 1.5, '98
u mnie tylko ta od kierowcy. A JAK CZASEM ZAMYKAM DRZWI PASAŻERA ALBO TYLNE, TO ZAMYKAJĄ SIĘ ONE TAK CICHO I "PRZYJEMNIE"
, JAK W JAKIMŚ MIETKU S KLASY, po prostu REWELACJA! 
- Od: 19 sie 2008, 14:11
- Posty: 94
- Skąd: Czarny Dunajec
- Auto: 323F (BA), 1.5, '98
a tymi nakrętkami się przykręca szyby do plastików, które poruszają się w prowadnicach?
- Od: 19 sie 2008, 14:11
- Posty: 94
- Skąd: Czarny Dunajec
- Auto: 323F (BA), 1.5, '98
dziś również jak koledzy rozkręciłem tapicerkę i znalazłem podkładkę po przykręceniu duża poprawa
#Dyplomata to człowiek ,który powie ci spier**** laj w taki sposób ,że będziesz czuł zachwyt przed zbliżającą się podróżą #
#prostota konstrukcji góruje nad finezją kształtów#
#sukces ma wielu ojców, i trwa to dotąd, aż zostaje sam,porażka jest sierotą#
#prostota konstrukcji góruje nad finezją kształtów#
#sukces ma wielu ojców, i trwa to dotąd, aż zostaje sam,porażka jest sierotą#
- Od: 26 wrz 2008, 08:01
- Posty: 63
- Skąd: podlasie
- Auto: z5 ba
odpowie ktoś? :/
- Od: 19 sie 2008, 14:11
- Posty: 94
- Skąd: Czarny Dunajec
- Auto: 323F (BA), 1.5, '98
dzięki
... 
- Od: 19 sie 2008, 14:11
- Posty: 94
- Skąd: Czarny Dunajec
- Auto: 323F (BA), 1.5, '98
Mógłby ktoś pomóc i wrzucić fotkę gdzie powinno to być przykręcone? Niestety nie znalazłem takiego elementu ani miejsca gdzie mógłbym to przykręcić ;(
- Od: 5 lut 2008, 01:01
- Posty: 33
- Skąd: Bielsko - Biała
- Auto: Mazda 323F BA '97 Z5 1.5 16V
też chciałbym to wiedzieć. u mnie w czasie jazdy strasznie sie trzęsą
(tzn. tylko od strony kierowcy), ale zamykanie drzwi z opuszczoną szybą przy ludziach to dla mnie WSTYD!! DUŻO gorzej niż w maluchu
EDIT
KeyTrap w Nasze Mazdy napisałeś, że zamontowałeś:
– dodatkowy "bajer" podtrzymujący szyby (aby przy opuszczeniu nie dygotały
co to za bajer?
EDIT
KeyTrap w Nasze Mazdy napisałeś, że zamontowałeś:
– dodatkowy "bajer" podtrzymujący szyby (aby przy opuszczeniu nie dygotały
co to za bajer?
- Od: 19 sie 2008, 14:11
- Posty: 94
- Skąd: Czarny Dunajec
- Auto: 323F (BA), 1.5, '98
Zgadza się, dorobiłem taki "bajer" a dokładniej płaskownik owinięty dość grubym materiałem który się nie ściera ale też nie rysuje szyby (o ile nie wpadnie jakiś piach pod niego...) – przykręciłem do drzwi w odpowiedniej odległości (możliwej do wyregulowania na śrubie) tak, że płaska część dociska szybę. Cały ten bajer jest na wysokości klamki (prawie na samej górze drzwi). Niestety rozwiązanie nie jest zbyt dobre bo żeby szyba w ogóle nie "dygotała" trzeba ją mocno docisnąć – wtedy silniczek otwierania szyb ma problem podnieść szybę do góry... poszedłem na kompromis – szyby otwierają się dobrze i trochę mniej klekoczą... Wolałbym jednak prawidłowe, "seryjne" rozwiązanie. Takie podkładki jestem w stanie dorobić tylko nie wiem w którym miejscu powinny być ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 5 lut 2008, 01:01
- Posty: 33
- Skąd: Bielsko - Biała
- Auto: Mazda 323F BA '97 Z5 1.5 16V
KeyTrap dobry pomysł, dzięki
gadula potwierdził, że
może to Ci pomoże
gadula potwierdził, że
skitmen napisał(a):a tymi nakrętkami się przykręca szyby do plastików, które poruszają się w prowadnicach?
może to Ci pomoże
- Od: 19 sie 2008, 14:11
- Posty: 94
- Skąd: Czarny Dunajec
- Auto: 323F (BA), 1.5, '98
Trochę czasu minęło ale z tego co pamiętam u mnie chyba jednak problem polega w wyrobionych prowadnicach... wydaje mi się, że cały ten elemencik który porusza się w prowadnicy luźno w niej ganiał... może w najbliższym czasie znów tam zajrzę.
- Od: 5 lut 2008, 01:01
- Posty: 33
- Skąd: Bielsko - Biała
- Auto: Mazda 323F BA '97 Z5 1.5 16V
...cały ten elemencik który porusza się w prowadnicy luźno w niej ganiał...
u mnie jest identycznie. daj znać, jak cos wykombinujesz!!
- Od: 19 sie 2008, 14:11
- Posty: 94
- Skąd: Czarny Dunajec
- Auto: 323F (BA), 1.5, '98
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość