Sportowa kierownica i poduszka powietrzna
1, 2
To chociaz tyle dobrze, aczkolwiek nie widze sensu zakladania szelkowych pasow do seryjnego fotela, juz lepiej zrobic odwrotnie czyli zmienic fotel i zostawic seryjne pasy, chociaz sens takiego rozwiazania do z5 i jazdy na codzien jest watpliwa 
Zgadza sie, ale nigdy nie wiadomo jak zareaguje fotel podczas wypadku dodatkowo przytrzymany szelkami
Ja tam bym poduszki nie wyjmowal, lepiej zainwestowac w jakis porzadny fotel.
Może mi ktoś potwierdzić, że naba do 323F będzie pasowała do 323 BF z 89 roku?
Na kilku stronach widziałem, że po 88 roku była niby w 323 jakaś zmiana jesli chodzi o mocowanie kiery, z kolei wg. innych www 323 z każdego rocznika niby miały takie same – rozjaśni mi ktoś temat?
Na kilku stronach widziałem, że po 88 roku była niby w 323 jakaś zmiana jesli chodzi o mocowanie kiery, z kolei wg. innych www 323 z każdego rocznika niby miały takie same – rozjaśni mi ktoś temat?
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
na temat poduchy tez tak mowilem, sport kiera fajna sprawa, ale gdyby nie poducha zginą bym 3 tygodnie temu.... a tak ty tylko wydarło mnie boczną szybą podczas dachowania i uszkodzilo lekko kregoslup. Ja nigdy nie zaloze sportowej kiery, ani skorzanej ani nawet w rozowe futerko, wole poduszke
- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
luki88 napisał(a):Adriano_4G zmierz średnice wielofrezu na oryginalnej kierownicy i Ci powiem (jak z pracy wrócę)
dopiero teraz to przeczytałem, ale już sprawdziłem w necie i niby pasuje, dzięki za chęci.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości