Strona 1 z 1

wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 27 kwi 2010, 19:22
przez tkonarzewski
Witam mam pytanko, interesuje mnie ile po wino być obrotów na biegu jałowym ?? w silniku 1.8

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 27 kwi 2010, 19:36
przez adamax4
750

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 28 kwi 2010, 00:11
przez tkonarzewski
masz klime ??

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 28 kwi 2010, 06:37
przez adamax4
tkonarzewski napisał(a):masz klime ??

tak

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 28 kwi 2010, 08:16
przez lukasssss1
dla mnie prof. na uczelni mówił jak robił mi hamownie mówił ze na benzynowym powinna być 800-820 bo wtedy silnik pracuje najrówniej
u siebie mam ustawione 750 i mi lusterka trochę drżał wiec chyba podkręcę :)

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 28 kwi 2010, 10:46
przez lesiux
wszystko zależy od konstrukcji silnika. w 1.5 i 1.8 jest 750 a 2.0 z uwagi że jest V6 przypuszczam może spokojnie pracować na niższych obrotach.
klima nie ma nic do tego bo silniczek krokowy po jej włączeniu powinien wyrównać obroty.

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 28 kwi 2010, 10:54
przez tkonarzewski
hmmm czyli może być u mnie walnięty silnik krokowy, jak jest taka sytuacja, mam pomiędzy ok 800 obrotów, przekręcam kierownice w prawo lub w lewo na max i obroty spadają a za chwile idą spowrotem do góry.

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 28 kwi 2010, 18:14
przez lesiux
wyczyść krokowca

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 1 maja 2010, 08:56
przez pagan.gh
Miałem ten sam problem. Przy kręceniu kierownicą, otwieraniu/zamykaniu szyb, przy gwałtownym hamowaniu itd. itp.
Krokowiec był czyszczony, zero nieszczelności, ustawiane obroty właściwie każda zalecana tu rzecz (na forum jest dużo wątków o tym) i nic.
Przy przeglądzie u mechanika okazało się że alternator pada więc poszedł do regeneracji. Przy okazji wymieniony został regulator napięcia alternatora i....
jak ręką odjął.
Oczywiście to już ostateczność ale trzeba pamiętać że mają one już ponad 10 lat i może tu tkwić przyczyna.

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 24 cze 2010, 15:37
przez Malina
pagan.gh napisał(a):Miałem ten sam problem. Przy kręceniu kierownicą, otwieraniu/zamykaniu szyb, przy gwałtownym hamowaniu itd. itp.
Krokowiec był czyszczony, zero nieszczelności, ustawiane obroty właściwie każda zalecana tu rzecz (na forum jest dużo wątków o tym) i nic.
Przy przeglądzie u mechanika okazało się że alternator pada więc poszedł do regeneracji. Przy okazji wymieniony został regulator napięcia alternatora i....
jak ręką odjął.
Oczywiście to już ostateczność ale trzeba pamiętać że mają one już ponad 10 lat i może tu tkwić przyczyna.


Ja mam tak że jak silnik sie nagrzeje to po zatrzymaniu np. przed światłami obroty spadają mi do 500 (silnik drży) i potem ustalają się na poziomie 750. Do tego mam lekkie falowanie obrotów (czesem niezauważalne) Przepustnice sprawdziłem i napięcia są ok. Kable i świece wymienione. Obroty ustawione w trybie serwisowym.
pagan.gh od czego zacząc dalsze poszukiwania przyczyny ?
1. W jaki sposób czyści się krokowca? Trzeba odkręcić go od przepustnicy i wrzucić do benzyny czy może trzeba go jeszcze jakoś rozkręcać?
Pod blokiem można wykonać takie czyszczenie?
2. w jaki sposób sprawdzić alternator oraz regulator napięcia alternatora?

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 24 cze 2010, 23:25
przez mell
Podbijam, dokładnie mam to samo co kolega wyżej, równiez interesuje mnie jak we własnym zakresie wyczyścić krokowca.

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 25 cze 2010, 10:58
przez bzzyczek

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 28 cze 2010, 22:56
przez flashmaniac
Malina napisał(a):Ja mam tak że jak silnik sie nagrzeje to po zatrzymaniu np. przed światłami obroty spadają mi do 500 (silnik drży) i potem ustalają się na poziomie 750. Do tego mam lekkie falowanie obrotów (czesem niezauważalne)


miałem identycznie.....
po wyczyszczeniu przepustnicy jak ręką odjął

Re: wartości obrotomierz na wolnych obrotach

PostNapisane: 29 cze 2010, 15:21
przez Malina
flashmaniac napisał(a):
Malina napisał(a):Ja mam tak że jak silnik sie nagrzeje to po zatrzymaniu np. przed światłami obroty spadają mi do 500 (silnik drży) i potem ustalają się na poziomie 750. Do tego mam lekkie falowanie obrotów (czesem niezauważalne)


miałem identycznie.....
po wyczyszczeniu przepustnicy jak ręką odjął



flashmaniac
Poradze sobie sam z czyszczeniem czy lepiej to dac komus kto to juz robił ?
Ja swoja przepustnice miałem czyszczoną 2 lata temu przez jakiegoś mechanika.
Co ile trzeba ją czyścić?
Czy z takim problemem można założyć instalacje LPG, czy lepiej nie ryzykować ?
Myślę o założeniu instalacji BRC sequent24 za 2900zł w Czakramie w Tarnowie.