Chwilowe "dziury mocy" przy 3 tyś i 5 tyś-co może być przyczyną?
		
				1, 2
			
	
	Hej. Mam taki problem, nie wiem jak to dokładniej określić ale przy "kawalerskiej jeździe" przy około 3 tyś obrotów i 5 tyś obrotów mam takie chwilowe "dziury" , wciskając gaz do dechy nagle czuję brak ciągu, trwa to tylko chwilę i samochód znowu idzie jak zły. Sytuacja jest podobna do załączania się sprężarki klimy-bynajmniej odczucie jest identyczne. Nie wiem czy ma to znaczenie(jeśli ma to według mnie pozytywne) ale autko odkąd jest u mnie (pół roku) pije  tylko 98 PB ewentualnie SHELL V-POWER RACING. Czy któryś z kolegów/koleżanek miał podobny problem?
			
			
		
 
- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
 Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
Ja mam to samo z tą różnica że u mnie wczesniej była "dziura" przy 3tys i nie ma roznicy czy pada deszcz czy jest upał.
			
			
		
 
- Od: 24 lip 2008, 17:00
- Posty: 101
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Było:
 VW Golf I
 Opel Tigra
 Honda Civic Coupe
 Mazda 323F BA
 Obecnie:
 Audi A6
to w końcu masz ten problem czy był ten problem?
			
			
		
 
- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
 Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
mam cały czas tylko chcialem cos innego napisac i dlatego tak zostało.  nieraz jeszcze przy ruszaniu zdławi i odpuszcza lub jak jade pomału na 2 biegu i chce przyspieszyc z niskich obrotow tez szarpnie ale to juz rzadziej. denerwujace jest dlawienie przy 3 tys.
			
			
		
 
- Od: 24 lip 2008, 17:00
- Posty: 101
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Było:
 VW Golf I
 Opel Tigra
 Honda Civic Coupe
 Mazda 323F BA
 Obecnie:
 Audi A6
obstawiam aparat zapłonowy, spróbujcie przekręcić aparat max w kierunku kabiny (po uprzednim zrobieniu znaków na aparacie i pokrywie, żeby można było powrócić do ustawień poprzednich) i zobaczcie czy jest poprawa. U mnie pomogło. Jest to oznaka kończącej jak nie już walniętej cewki zapłonowej.
			
			
		
 
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
 jest Mondeo MK4
dzięki lesiux za pomoc..spróbuje i sie odezwe czy pomogło  a jak nie to może w weekend zastosuje się do jednej z bardzo dobrych fotorelacji o regeneracji aparatu zapłonowego jaką znalazłem na forum.
 a jak nie to może w weekend zastosuje się do jednej z bardzo dobrych fotorelacji o regeneracji aparatu zapłonowego jaką znalazłem na forum.
			
			
		 a jak nie to może w weekend zastosuje się do jednej z bardzo dobrych fotorelacji o regeneracji aparatu zapłonowego jaką znalazłem na forum.
 a jak nie to może w weekend zastosuje się do jednej z bardzo dobrych fotorelacji o regeneracji aparatu zapłonowego jaką znalazłem na forum.
 
- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
 Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
u mnie regeneracja nie pomogła ale przekręcenie aparatu tak. Generalnie polecam lekturę tego topicu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 25&start=0
			
			
		
 
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
 jest Mondeo MK4
RadiusT LuK wszystko ok
			
			
		
 
- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
 Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
lesiux napisał(a):obstawiam aparat zapłonowy, spróbujcie przekręcić aparat max w kierunku kabiny (po uprzednim zrobieniu znaków na aparacie i pokrywie, żeby można było powrócić do ustawień poprzednich) i zobaczcie czy jest poprawa. U mnie pomogło. Jest to oznaka kończącej jak nie już walniętej cewki zapłonowej.
a ja polecam szarpnąć się i za całe 3dyszki zakupić lampkę strobo i nie kręcić aparatem na pałę
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) 
sam taką mam i sprawdza się doskonale nie tylko w Mazdzie
 > K L I K <
> K L I K <
 
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
no_fear napisał(a):a ja polecam szarpnąć się i za całe 3dyszki zakupić lampkę strobo i nie kręcić aparatem na pałę krzywy
ale tu nie chodzi o poprawne ustawienie zapłonu tylko sprawdzenie czy przy maksymalnym wyprzedzeniu będzie poprawa.
 
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
 jest Mondeo MK4
na razie z przyczyn ode mnie niezależnych nie mogę sprawdzić tego zapłonu..ale po weekendzie dam znać co i jak..ponad to jeśli nie pomoże to mam zamiar za około tydzień( po wypłacie;) kupić palec, koułke bitgumę i zastosować się do fotorelacji Organo
			
			
		
 
- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
 Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
no_fear napisał(a):a ja polecam szarpnąć się i za całe 3dyszki zakupić lampkę strobo i nie kręcić aparatem na pałę
sam taką mam i sprawdza się doskonale nie tylko w Mazdzie> K L I K <
kupilem tez to juz pare miesiecy temu.....
ostatnio w wolnej chwili chcialem ustawic zaplon to okazalo sie ze przewody zasilajace ( prowadzace do klem akumulatora sa za krótkie )
Niestety z komory silnikowej zaplonu w mazdzie nie ustawie.....tylko albo z kanalu albo po zdjeciu prawego kola.......
 
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była  Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec  
 Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
flashmaniac napisał(a):no_fear napisał(a):a ja polecam szarpnąć się i za całe 3dyszki zakupić lampkę strobo i nie kręcić aparatem na pałę
sam taką mam i sprawdza się doskonale nie tylko w Mazdzie> K L I K <
kupilem tez to juz pare miesiecy temu.....
ostatnio w wolnej chwili chcialem ustawic zaplon to okazalo sie ze przewody zasilajace ( prowadzace do klem akumulatora sa za krótkie )
Niestety z komory silnikowej zaplonu w mazdzie nie ustawie.....tylko albo z kanalu albo po zdjeciu prawego kola.......
no to faktycznie lipa
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) 
do Z5 kabelki są idealne i ustawienie zapłonu (nawet w słoneczny dzień) zajmuje mi dosłownie moment...
 
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
A świstak siedzi i zawija sreberka......
A czemu nie sprawdzisz czy nie łapie lewego powietrza stan przewodów i świec....a może i palca w aparacie lub samej kopułki aparatu 
Możliwości jest wiele....i zacznij diagnostykę od eliminowania podstawowych przyczyn powstawania takiego problemu.
			
			A czemu nie sprawdzisz czy nie łapie lewego powietrza stan przewodów i świec....a może i palca w aparacie lub samej kopułki aparatu
Możliwości jest wiele....i zacznij diagnostykę od eliminowania podstawowych przyczyn powstawania takiego problemu.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
		
 
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Podpowiedź Lesiuxa pomogła, przestawiłem zapłon i jest w cyc ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) ale skoro ma to być "Jest to oznaka kończącej jak nie już walniętej cewki zapłonowej" to myśle że trzeba będzie w najbliższym czasie zregenerować aparat zapł.
  ale skoro ma to być "Jest to oznaka kończącej jak nie już walniętej cewki zapłonowej" to myśle że trzeba będzie w najbliższym czasie zregenerować aparat zapł.
			
			
		![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) ale skoro ma to być "Jest to oznaka kończącej jak nie już walniętej cewki zapłonowej" to myśle że trzeba będzie w najbliższym czasie zregenerować aparat zapł.
  ale skoro ma to być "Jest to oznaka kończącej jak nie już walniętej cewki zapłonowej" to myśle że trzeba będzie w najbliższym czasie zregenerować aparat zapł.
 
- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
 Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości