Strona 1 z 2
Brak ssania

Napisane:
29 sie 2009, 16:16
przez Sebaaaaaaa7
Czy ktoś wie co jest odpowiedzialne za brak sania,oprucz zaworku bimetalicznego w przepustnicy. Raz mam sanie a raz nie.

Napisane:
29 sie 2009, 18:34
przez maly1989
Rolę w ssaniu odgrywa też czujnik temp. płynu chłodzącego.

Napisane:
30 sie 2009, 10:23
przez mixR
za ''ssanie'' w ba odpowiedzialny jest elektrozawór w przepustnicy,dochodzi do niego wtyczka z dwoma kabelkami,sprawdź może nie ma styku

Napisane:
30 sie 2009, 11:26
przez Sebaaaaaaa7
za ''ssanie'' w ba odpowiedzialny jest elektrozawór w przepustnicy,dochodzi do niego wtyczka z dwoma kabelkami,sprawdź może nie ma styku
Chodzi ci o silniczek krokowy? – nie sądze bo po rozgrzaniu mam stabilne obroty, żadnego falowania ani spadków poniżej 750obr., a czy czujnik temperatury to niejest tylko odpowiedzialny za wizualizacje na desce rozdzielczej?,no i włączenie wiatraka chłodnicy.

Napisane:
30 sie 2009, 14:39
przez maly1989
Na deskę rozdzielczą jest osobny czujnik, a za włączanie wiatraka odpowiada jeszcze inny czujnik, przynajmniej jest tak w bg, ale u Ciebie powinno być tak samo.

Napisane:
13 paź 2009, 20:18
przez lesiux
mixR napisał(a):za ''ssanie'' w ba odpowiedzialny jest elektrozawór w przepustnicy,dochodzi do niego wtyczka z dwoma kabelkami,sprawdź może nie ma styku
czyli czujnik temp. płynu chłodzącego włącza tylko wiatrak i nic poza tym?Czy wpływa też jego wskazanie na dawkę paliwa?Mam taki problem gdy jest chłodniej to nie mam ssania, dodam trochę gazu i potrzymam na obrotach przez parę sekund to jak puszczę to wtedy ma te 1,5k obrotów jak powinien. Co może być przyczyną?

Napisane:
13 paź 2009, 22:01
przez nicek777
A ja nie mialem ssania jak wezyk podcisnieniowy spadl z pod przepustnicy.

Napisane:
13 paź 2009, 22:20
przez lesiux
można jakieś foto o który wężyk chodzi? u mnie w BP jest ich pod dostatkiem


Napisane:
13 paź 2009, 22:31
przez nicek777
Zajrzyj pod przepustnice i zobacz czy nic luzno nie wisi. Niestety nie mam jak teraz wrzucic zdjecia zeby zobrazowac to dokladnie. Powinienes to zobaczyc jak zajrzysz centralnie pod przepustnice.

Napisane:
13 paź 2009, 22:34
przez lesiux
no ok ale czy w takim razie po przytrzymaniu gazu przez parę sekund, ssanie by zostawało jakby tego wężyka nie było?

Napisane:
13 paź 2009, 22:43
przez nicek777
U mnie sie to stalo po wystrzale gazu od razu tego nie skojarzylem. Natomiast ssania u mnie wogole nie bylo dopoki wezyk nie powrocil na swoje miejsce. Zerknac zawsze mozesz nic to nie kosztuje a moze rozwiazac problem

.

Napisane:
14 paź 2009, 20:23
przez lesiux
wszystkie wężyki na miejscu. Gdyby ciała dawał elektrozawór to ssania nie byłoby wcale prawda?Czy na ssanie ma jakiś wpływ zapłon?Bo mam aktualnie na max wyprzedzony ze względu na problemy z aparatem zapłonowym.

Napisane:
15 paź 2009, 20:34
przez Sebaaaaaaa7
Jak po przegazowaniu pojawia się sanie, prawdopodobnie zacina ci się zaworek bimetaliczny w przepustnicy, w BA 1,8 jet lipa bo jet nierozbieralny. Ja odkręciłem przepustnice + płytke z 2 zaworkami, i na noc w gniazdo z zaworkiem wlałem WD-40, rano wydmuchałem powierzem + reset komputera i jak narazie sanie działa ale jest to doraźna naprawa i prawdopodobnie problem powróci, mineło jakieś 1,5 miesiąca od tamtego czasu i jak narazie działa.


Napisane:
15 paź 2009, 20:59
przez yoshiwwy
Miałem z tym problem. Winowajcą był nadłamany czujnik temp. (czego to nie wiem). Wkręcany z prawej strony bloku silnika. Ja płaciłem za niego 60 pln. Spróbuj nim poruszać. Mi odpadł po lekkim trąceniu go.
Od roku nie mam problemów.

Napisane:
16 paź 2009, 07:49
przez lesiux
mhm czyli czujnik temperatury ma wpływ na ssanie?Bo wg. powyższych postów wywnioskowałem, że nie ma ale chyba jednak ma...

Napisane:
16 paź 2009, 10:49
przez Sebaaaaaaa7
yoshiwwy A co z wizualizacją na desce rozdzielczej, jaką pokazywało ci temperature przed wymianą czujnika?

Napisane:
16 paź 2009, 14:31
przez Sebaaaaaaa7
i który czujnik wymieniałeś ten pod aparatem zapłonowym z 1 pinem, czy za aparatem zapłonowym z 2 pinami (kabelkami)?

Napisane:
16 paź 2009, 20:54
przez lesiux
z prawej strony silnika jest czujnik temperatury płynu chłodzącego, ten co pokazuje na desce jest z przodu i ma jeden pin.

Napisane:
16 paź 2009, 21:01
przez yoshiwwy
Sebaaaaaaa7 napisał(a):yoshiwwy A co z wizualizacją na desce rozdzielczej, jaką pokazywało ci temperature przed wymianą czujnika?
Z tym nie było problemów. Wszystko działało jak należy. Słyszałem opinię że jest to czujnik temperatury w silniku

?? Jak to fachowo sie nazywa to nie wiem.

Napisane:
17 paź 2009, 12:51
przez Sebaaaaaaa7
yoshiwwy Sam go wymieniałeś? Który wymieniłeś z 1 pinem czy z dwoma? Z tego co wiem to z jednym pinem jest odpowiedzialny za wizualizacje na desce rozdzielczej a z dwoma, ten za aparatem zapłonowym za załączanie się wentylatora na chłodnicy.Ale który ma coś wspulnego z saniem to niewiem
