Strona 1 z 3

po wymianie uszczelniaczy mazda dymi cały czas???;/

PostNapisane: 8 cze 2009, 14:15
przez bialy125
witam, otóż tak jak w temacie po wymianie uszczelniaczy mazda zaczęła dymić cały czas... przed wymianą dymiła tylko rano chwilkę ok. 20sek. a teraz dymi cały czas:( Co może być przyczyną?? 323F 1.8 DOHC 16V 96r.

Poprawiłem temat. KyRy

PostNapisane: 8 cze 2009, 20:27
przez novell
źle wykonana wymiana, złe części...a może trzeba dodatkowo wymienić pierścienie...

PostNapisane: 8 cze 2009, 21:46
przez bialy125
uszczelniacze kupiłem tej lepszej firmy i nie mogło być źle zrobione... hmm... pierścienie...??? nie wiem ale wcześniej dymił tylko rano i jak dałem ostro po garach to troszkę puściła... a teraz non stop wiec może jeszcze jakieś propozycje??

PostNapisane: 9 cze 2009, 00:07
przez Mody
napewno przy tej robocie zciagales glowice,tak??bo istnieje mozliwosc wymiany uszczelniczy bez sciagania ale to jest duzo zabawy mniejsza wiekszosc.chodzi o to ze jak zrobiles ramont glowicy to teraz jest ona szczelna i cisnienie wydmuchuje olej w dol czyli przez pierscienie.napisz jak zostala przeprowadzona naprawa czy bylt docierane zawory itp

PostNapisane: 9 cze 2009, 13:00
przez bialy125
wymianę uszczelniaczy zrobiłem bez zdejmowania głowicy... wymieniłem tylko uszczelniacze uszczelkę pod pokrywę i świece... nic więcej nie było wymieniane...

PostNapisane: 9 cze 2009, 13:21
przez jjmag
pomierz ciśnienie na cylindrach na sucho i z próbą olejową , może okazać się że po uszczelnieniu silnika dmucha ci olej poprzez pierścienie i spala razem z paliwem

PostNapisane: 9 cze 2009, 15:49
przez Troll Bagienny
bialy125 popraw temat na zgodny z regulaminem forum

PostNapisane: 9 cze 2009, 20:05
przez bialy125
cisnienię mierzyłem i mam po 11,2 ale w silniku był olej...

PostNapisane: 9 cze 2009, 20:13
przez bialy125
a może mi ktoś powiedzieć dlaczego mam poprawić temat?? co jest nie tak??

PostNapisane: 9 cze 2009, 20:14
przez KyRy
bialy125 napisał(a):a może mi ktoś powiedzieć dlaczego mam poprawić temat?? co jest nie tak??

a czytałeś regulamin?

PostNapisane: 9 cze 2009, 20:17
przez bialy125
chodzi o błędy ort??:]

PostNapisane: 10 cze 2009, 09:25
przez gregorius 323 F
Jakie wrzuciłeś uszczelniacze bo ja wymieniałem dwa razy <killer> .Jakiej były one marki i modelowo co to za uszczelniacze.Ile za nie dałeś.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 10 cze 2009, 09:55
przez jjmag
próba olejowa polega na tym że na tłok poprzez otwór świecy wstrzykujesz na tłok trochę oleju a nie olej miał być w silniku na sucho mierzy ci tylko kompresję górnych pierścieni przy próbie olejowej pokaże ci czy pierścienie olejowe są w porządku nie tylko górne ciśnieniowe

PostNapisane: 14 cze 2009, 16:10
przez bialy125
gregorius 323 F napisał(a):Jakie wrzuciłeś uszczelniacze bo ja wymieniałem dwa razy <killer> .Jakiej były one marki i modelowo co to za uszczelniacze.Ile za nie dałeś.
Pozdrawiam.

– uszczelniacze Firmy JC zapłaciłem po 9zł ale jak odkręcę korek od wlewu oleju do mi lekko powietrze dmucha wiec myśle ze na bank pierścienie... kupie silnik drugi w ten już nie będę pchał kasy...:(

PostNapisane: 14 cze 2009, 17:52
przez świeżak
Pierścienie jeszcze będziesz musiał wymienić. Tak mi się zdaje:D Ale w silniku 1.8 ? Zadziwiające :P :P

PostNapisane: 14 cze 2009, 18:17
przez butters
świeżak wierz czy nie ale 1.8 też zawodzą ;)

PostNapisane: 14 cze 2009, 18:20
przez hopek
butters napisał(a):świeżak wierz czy nie ale 1.8 też zawodzą

dokładnie, przegladając całe forum widac ile ludzi robi remonty i nie tylko z5 :P z5 jest po prostu więcej dlatego tak często ludzie na forum piszą o remontach :)

PostNapisane: 14 cze 2009, 20:37
przez Hazu
bialy125 napisał(a):– uszczelniacze Firmy JC

tomasz już przyczynę problemu

takie powinny być dobre:
TAKOMA, ARCO,oryginalne MAZDA /NOK

PostNapisane: 14 cze 2009, 22:03
przez smigly
witam. mam takie male pytanko. jezeli mam olej na dolnej kresce to ile musze dolac zeby byl na górnej?

PostNapisane: 14 cze 2009, 22:06
przez Hazu
Jeżeli na bagnecie nic nie jest napisane to 1 l.