Strona 1 z 1

zapocona miska olejowa

PostNapisane: 31 maja 2008, 22:28
przez flashmaniac
Mam zapocona miske olejowa od strony rozrzadu. Prawdopodobnie to uszczelniacz walu korbowego zaczyna przepuszczac . Jaki jest orientacyjny koszt robocizny wymiany tego uszczelniacza ?

PostNapisane: 1 cze 2008, 01:42
przez Briareos
Spory. Też mam ten problem i odkładam "na później" – oby jak najdłużej :P
Trza zdjąć wszystkie kółka z wału (2 pasowe i rozrządu) więc najlepiej to zrobić przy okazji wymiany paska. A skoro już rozrząd robić, to przy okazji pompę wody bo pewnie nie była jeszcze wymieniana. No chyba że ci zostawia plamy oleju już pod autem?

PostNapisane: 1 cze 2008, 08:25
przez flashmaniac
Plam narazie nie widac. Spory koszt tzn jaki ? bo dla jednego spory to 2 tys a dla innego spory to 500zl :)

Moim zdaniem chyba nie mozna tego odkladac bo jesli olej dostanie sie na pasek rozrzadu to pewnie wiesz co moze sie stac ?

PostNapisane: 1 cze 2008, 11:45
przez Briareos
Zależnie od mechanika, 350-500zł za robociznę. Sam uszczelniacz to też chyba tylko w ASO bo komplet uszczelek silnika, cokolwiek w nim jest, to od 400-900zł. A osobno to pewnie 80zł będzie lub coś koło tego.
A co do dostania się oleju na pasek – IMO póki się tylko poci to jest to niewielkie prawdopodobieństwo.

PostNapisane: 1 cze 2008, 16:53
przez flashmaniac
chyba poczekam z tym do wymiany rozrzadu z tym ze rozrzad byl robiony 10 tys km temu przez poprzedniego wlasciciela ...:)

PostNapisane: 7 cze 2008, 10:39
przez flashmaniac
Przejechalem niecale 500km i oleju ubylo mi okolo 0.5 litra.....
Czy to mozliwe zeby tyle wycieklo przez nieszczelny simmering walu ??

p.s poprzedni wlasciciel wcisnol mi widze niezlego zloma.....zapewnial ze nie bieze wogole oleju......na umowe jest punkt ze samochod nie ma zadnych ukrytych wad. Wychodzi ze ma....czy w takim przypadku mozna jakos wygrac sprawe ?

Pozdrawiam

PostNapisane: 9 cze 2008, 19:01
przez Angel
Wszystko wskazuje, że to samo dzieje sie u mnie, póki co wycieka 150ml/350km...ale masakra, tak daje w kabinie olejem, że sie jechać nie da.

Teraz pytanie do was, czy chodzi tutaj o przedni czy tylny uszczelniacz?Czy może oba...?
Ktoś to robił?Jakieś wskazówki?Dzięki za odp :)

PostNapisane: 10 cze 2008, 21:18
przez flashmaniac
Angel napisał(a): wycieka 150ml/350km...ale masakra, tak daje w kabinie olejem, że sie jechać nie da.


Mozesz rozwinac ? jak to daje olejem w kabinie ?

PostNapisane: 10 cze 2008, 21:53
przez Angel
flashmaniac napisał(a):
Angel napisał(a): wycieka 150ml/350km...ale masakra, tak daje w kabinie olejem, że sie jechać nie da.


Mozesz rozwinac ? jak to daje olejem w kabinie ?


śmierdzi, sądze, że olej spływa/chlapie także na kolektor wydechowy, przepalający się olej przy włączonej dmuchawie i w kabinie delikatnie mówiąć śmierdzi olejem :)