Czy wystarczy zewrzeć TEN i GND czy robić to przez mostek z rezystorem i diodą?
Chodzi mi o ustawienie zapłonu. A nie odczyt błędów.
Nie chciałbym czegoś uszkodzić.W którym miejscu są znaczniki (na kole to wiem) gdzie szukać znaku na silniku??
znalazłem podziałkę co nie było proste. Dzięki Slawek323.
Teraz znów problem. Jak ma być ustawiony. Czytałem na forum że 10 stopni w trybie testu. tylko jak ma się to do tej podziałki??
Proszę o pomoc.
u mnie wygląda to tak http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 8F09BDB5BA
na jaki ząbek ma być ustawiony ten zapłon??
Tryb testu jak ustawić zapłon? PROBLEM ROZWIĄZANY
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 4 gru 2007, 12:38 przez Jakub Wolski, łącznie edytowano 2 razy
Mazda Łoo Paaanie
- Od: 31 paź 2007, 19:41
- Posty: 26
- Skąd: Pobiedziska
- Auto: 323C 1,9 GLX 16V BP
Albo nie wiem gdzie jej szukać albo jej nie ma
Silnik 1,8 16V 95 rok

Silnik 1,8 16V 95 rok
Mazda Łoo Paaanie
- Od: 31 paź 2007, 19:41
- Posty: 26
- Skąd: Pobiedziska
- Auto: 323C 1,9 GLX 16V BP
znalazłem podziałkę co nie było proste. Dzięki Slawek323.
Teraz znów problem. Jak ma być ustawiony. Czytałem na forum że 10 stopni w trybie testu. tylko jak ma się to do tej podziałki??
Proszę o pomoc.
u mnie wygląda to tak http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 8F09BDB5BA
na jaki ząbek ma być ustawiony ten zapłon??
Teraz znów problem. Jak ma być ustawiony. Czytałem na forum że 10 stopni w trybie testu. tylko jak ma się to do tej podziałki??
Proszę o pomoc.
u mnie wygląda to tak http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 8F09BDB5BA
na jaki ząbek ma być ustawiony ten zapłon??
Mazda Łoo Paaanie
- Od: 31 paź 2007, 19:41
- Posty: 26
- Skąd: Pobiedziska
- Auto: 323C 1,9 GLX 16V BP
Znalazłem elektryka-mechanika pasjonata tego modelu. Pokazał mi jak ustawić prawidłowo zapłon i wolne obroty.
Do dzieła:
1. Uruchamiamy silnik
2.Zwieramy TEN i GND
3. Ustawiamy obroty biegu jałowego śrubą na kolektorze ssącym ( biegu jałowego i w trybie testu powinny być takie same) (650-750)
4.Używamy lampy stroboskopowej. Ustawiamy zapłon na 0 stopni (na kole są dwa znaczniki, ten od czoła auta to 0, drugi to 10)
5.Gotowe.
W efekcie moja Mazda przestała się mulić jak to miało miejsce przy jeździe poniżej 2500obr
Lepiej rano zapala, nie trzęsie na wolnych obrotach i na pewno mniej pali. O ile mniej dopiszę po kilku tankowaniach.
Mam nadzieję, że komuś tym pomogłem bo odwiedzin na stronce było sporo.
Do dzieła:
1. Uruchamiamy silnik
2.Zwieramy TEN i GND
3. Ustawiamy obroty biegu jałowego śrubą na kolektorze ssącym ( biegu jałowego i w trybie testu powinny być takie same) (650-750)
4.Używamy lampy stroboskopowej. Ustawiamy zapłon na 0 stopni (na kole są dwa znaczniki, ten od czoła auta to 0, drugi to 10)
5.Gotowe.
W efekcie moja Mazda przestała się mulić jak to miało miejsce przy jeździe poniżej 2500obr
Lepiej rano zapala, nie trzęsie na wolnych obrotach i na pewno mniej pali. O ile mniej dopiszę po kilku tankowaniach.
Mam nadzieję, że komuś tym pomogłem bo odwiedzin na stronce było sporo.
Mazda Łoo Paaanie
- Od: 31 paź 2007, 19:41
- Posty: 26
- Skąd: Pobiedziska
- Auto: 323C 1,9 GLX 16V BP
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość