Strona 1 z 1

323c 1,3 16V z lpg problem z kablami

PostNapisane: 29 lip 2007, 21:58
przez kogucik
Hej! jestem posiadaczem mazdy od prawie pół roku i mam problem z kablami zapłonowymi tzn kable "swiecą" ze tak powiem bo w nocy po otwarciu maski,przy zapalonym silniku widac jak iskry przeskakuja miedzy kablami... a po jakims czasie auto zaczeło przeywac i strzelił z gazu...:/ Są to juz drugie kable w tym aucie bo jak go kupilem to juz na poczatku działy sie cuda i musiałem wymienic przepływke,kable i swiece wszystko bylo w miare spoko ale jak zaloze nowe kable to chodzi dobrze tak z 1000km i potem juz zaczyna szarpac,i czasem strzeli... pomózcie bo nie wiem co moge wiecej zrobic z tym...

PostNapisane: 29 lip 2007, 21:59
przez jacobs
a jakiej firmy kable używasz?

PostNapisane: 29 lip 2007, 22:07
przez kogucik
najpierw kupiłem z JC a teraz bosch

PostNapisane: 29 lip 2007, 22:11
przez jacobs
kogucik napisał(a):najpierw kupiłem z JC a teraz bosch

spróbuj może NGK, wszyscy je polecają do mazd.

PostNapisane: 29 lip 2007, 22:31
przez kogucik
dzieki ale nie wiem czy cos to pomoze szkoda wyrzucac kase na marne bo to morze byc wina jakiejs cewki albo cos nie znam sie jeszcze za dobrze wiec nie wiem

PostNapisane: 27 lis 2007, 22:38
przez Gonzo1989111
Miałem identyczny problem .. miałem nowe kable, wymieniałem 2 razy i dalej to samo i za trzecim razem wymieniłem na NGK (u mnie koszt 130zł) i teraz smiga ,jednak na gazie nie jeżdże od dziś ,gdyż zaopatrzyłem sie w przepływomierz nowy ,za duzo kasy dałem za to badziewie ,jeden strzał i znów to samo .. a na benzynie smiga o niebo lepiej .


KABLE NGK I PROBLEM Z GŁOWY ! I ZAKONCZ Z GAZEM HEH :)

PostNapisane: 27 lis 2007, 23:02
przez Hannibal
Iskry przeskakujące pomiędzy kablami to nie jest kwestia cewki czy modułu zapłonowego (te są cholernie drogie) a właśnie kabli, ew. świec.

Jeżeli iskry już skaczą to moim zdaniem po kablach (nie ma prawa nic przeskakiwać). Z reszta o kablach i swieczkach bosha słyszałem niepochlebne opinie.
Radze obejrzeć dokładnie świece a najlepiej wymienić (NGK). No i trzeba sprawdzić czy przerwa na świecy jest odpowiednia. Pamiętaj również ze w przypadku LPG przerwa na świecy powinna być dodatkowo nieco mniejsza, ze względu na szybszy zapłon gazu.

Moja rada jest taka: sprawdź świece i kable. Pamiętaj ze przy gazie świece dużo szybciej się zużywają. Kable postaraj się od kogoś podmienić na chwilę, żeby się upewnić czy ich wymiana pomoże.