Strona 1 z 1

Czy ktos wie jak podlaczyc wszystkie podcisnienia w 323F 1.8

PostNapisane: 17 lis 2006, 22:42
przez jeday
Oczywiscie nie chodzi mi o zadna dokumentacje, bo jest to niezgodne z regulaminem ;) Jako, ze przewodzikow z podcisnieniem troche jest, nie moge dojsc z tym do ladu. A metoda prob i bledow tego raczej nie zrobie. Moze ktos posiada jakies zdjecia (oczywiscie wlasnego autorstwa ;P ), albo jakis schemat zrobiony wlasnorecznie ;) to prosilbym o przeslanie na PW. Dzieki bardzo. Pozdro <piwo>

PostNapisane: 18 lis 2006, 01:45
przez jeday
Model jest podany w glownym temacie, ale moge dodac i w opcjonalnym bo chcialbym sie dowiedziec jak to wszystko ma byc podlaczone..

PostNapisane: 18 lis 2006, 17:48
przez Briareos
No jest tam ich parę. Wszystkie odpiąłeś?

PostNapisane: 18 lis 2006, 18:03
przez jeday
Wsadzilismy razem z kumplem silnik z wersji BG 128KM, bo byl w idealnym stanie i za grosze i nie jestesmy pewni czy wszystko zostalo dobrze podlaczone (podcisnienia). Dziwnie reaguje na gaz: 1 do 6000obr/min potem 2 i gaz i... zamula go, musze puscic gaz i potem stopniowo, bardzo powolutku dodawac to idzie dalej. Zamienilismy 1 wezyk od podcisnienia i dol sie znaczaco naprawil, ale gora oslabla troche. Wiec wydaje mi sie, ze cos namotalismy z tymi podsicnieniami :]

PostNapisane: 18 lis 2006, 18:23
przez Briareos
No to chyba VICS nie działa jak trzeba. Kolektor ssący wymieniłeś na BG, czy został od BA?
Tu masz coś do BA – ściągnij sobie, bo długo tam nie posiedzi. Mam nadzieję że się rozeznasz :)
http://i36.photobucket.com/albums/e46/d ... 380yki.png

PostNapisane: 19 lis 2006, 13:12
przez jeday
Z BG jest tylko dol. Glowice od BA mialem po kapitalnym remoncie, wiec nie bylo sensu zakladac tamtej. Zreszta niczym sie nie roznia.. Kolektor ssacy rowniez od BA.
No sporo tego :| Mam nadzieje, ze sie jakos polapie. A co to sa za oznaczenia? Masz cos jeszcze co dotyczy podcisnien? Dzieki wielkie ;) <piwo>

PostNapisane: 19 lis 2006, 16:36
przez Briareos
Zaraz, tylko dół? :D A mnie się zawsze wydawało, że jedyne różnice są w głowicy (wałki, choć różnice w oznaczeniach są tylko w ostatniej literze) i sterowniku. No, BG ma jeszcze chłodniczkę oleju, ale tak poza tym...
Obrazek pochodzi z EPC i jest kapkę zakręcony – ale patrz gdzie idzie wężyk (przerywane linie) i paruj razem literki. Mam 2 czy 3 zdjęcia tego regionu silnika, tylko że tam jest tak nasiane że nie widać dokładnie gdzie co idzie. Poza może tymi 2 wężykami z kolorowymi paskami (czerwony/niebieski).
Ew. możesz poszukać dokumentacji serwisowej do amerykańskich Protege, bo takie dało się kiedyś ściągnąć z ESI Mazda USA – tam jest i silnik BP i ogólnie autko. Ale czy są tam wężki rozrysowane, to nie pamięam...

PostNapisane: 19 lis 2006, 18:36
przez jeday
Miedzy wersja 128KM z BG a 115KM z BA nie ma zadnej roznicy w glowicy. Mielismy 2 rozebrane i sa takie same. Wydaje sie, ze jedyna roznica w tych silnikach to kolo zamachowe (w BG jest napewno lzejsze), komp no i jest roznica w stopniu sprezania. Moj dol siadl, a ten byl naprawde w bardzo dobrym stanie, a w mojej glowicy (BA) sa nowe popychacze, dotarte zawory, zrobiona polerka i planownie o 0,7mm. Dlatego nie zakladalem glowicy od BG tym bardziej, ze walki, zawory, wszystko jest takie same.. No i przy skladaniu musielismy namotac cos z tymi podsinieniami..

A masz moze cos jeszcze na temat VICS? Bede musial wszystko posprawdzac.. Pozdro!