Mazda 323F BA BP 1.8 114km Fotorelacja z remontu silnika + kilka pytań

Witam jestem od niedawna posiadaczem mazdy 1.8 bp dohc, kupiłem ją w dosyć ciekawej cenie z uszkodzonym silnikiem po odpaleniu kopciła jak szalona i pobierała olej około 0,5 l/ 100 km. Pierwsza myśl jaka mi przyszła po sprawdzeniu kompresji (12,5 podobnie na każdym i 14 po próbie olejowej) to były uszczelniacze zaworowe lub pierścienie. Więc wymieniłem uszczelniacze i niestety to nie pomogło następną kminą było wyjęcie silnika ponieważ nie mam kanału. Po wyciągnięciu silnika odkręciłem głowicę i mam do was kilka pytań odnośnie moich pomiarów.
1.) jakie są dopuszczalne wartości owalności i stożkowatośći cylindra
( do pomiarów użyłem średnicówki i suwmiarki elektronicznej. ) różnica waha się w granicach 0.05 – 0.07mm tuleja całkiem ładna.
2.) jaka jest dopuszczalna szczelina zamka pierścienia dla tego modelu
( do pomiarów użyłem szczelinomierza )
1 pierścień 0.4mm
2 pierścień o.6mm
3.)jaki jest dopuszczalny luz tłok – cylinder
1.) jakie są dopuszczalne wartości owalności i stożkowatośći cylindra
2.) jaka jest dopuszczalna szczelina zamka pierścienia dla tego modelu
1 pierścień 0.4mm
2 pierścień o.6mm
3.)jaki jest dopuszczalny luz tłok – cylinder