KRĘCI, ALE NIE ODPALA!

Witam,
Potrzebuje kogoś kto po opisie zdarzenia, będzie w stanie postawić diagnozę lub chociaż nakierować na rozwiązanie.
Dwa tyg. temu przy 120km/h pękł mi pasek klinowy od alternatora.
Zapaliły się kontrolki akumulatora + !.
Nim się zorientowałem, że pasek jest również napędem pompy wody – auto zdążyło się zagrzać, patrząc na wskazówkę max. ale kontrolka nie świeciła.
Zjechałem na pobocze i auto zgasło -nie wiem czy z przegrzania czy akumulator zdążył się rozładować.
Auto zostało odholowane na podwórko znajomych.
Tydzień później wymieniłem pasek na nowy, wszystko niby ok.
Ale, auto już nie chce zapalić – akumulator jest naładowany.
Paliwo jest.
Nie wiem co ze świecami ponieważ tak mocno się zapiekły że, nie mogę ich sprawdzić.
Nie wiem co z pompą paliwa ponieważ nic nie słyszę wtrysku, a nie wiem gdzie i jak to dokładnie sprawdzić.
Dodam, że nie jestem mocny w tematy mechaniki.
Z góry dziękuje za pomoc w temacie.
Potrzebuje kogoś kto po opisie zdarzenia, będzie w stanie postawić diagnozę lub chociaż nakierować na rozwiązanie.
Dwa tyg. temu przy 120km/h pękł mi pasek klinowy od alternatora.
Zapaliły się kontrolki akumulatora + !.
Nim się zorientowałem, że pasek jest również napędem pompy wody – auto zdążyło się zagrzać, patrząc na wskazówkę max. ale kontrolka nie świeciła.
Zjechałem na pobocze i auto zgasło -nie wiem czy z przegrzania czy akumulator zdążył się rozładować.
Auto zostało odholowane na podwórko znajomych.
Tydzień później wymieniłem pasek na nowy, wszystko niby ok.
Ale, auto już nie chce zapalić – akumulator jest naładowany.
Paliwo jest.
Nie wiem co ze świecami ponieważ tak mocno się zapiekły że, nie mogę ich sprawdzić.
Nie wiem co z pompą paliwa ponieważ nic nie słyszę wtrysku, a nie wiem gdzie i jak to dokładnie sprawdzić.
Dodam, że nie jestem mocny w tematy mechaniki.
Z góry dziękuje za pomoc w temacie.