Przerywanie,problem z odpaleniem i stukanie w tylnej części samochodu POMOCY

Witam już kiedyś miałem konto na tym forum postanowiłem założyć jeszcze raz. Swoją Madzie posiadam już 7 Lat Do tej pory samochód nie sprawiał problemu gdy nabyłem Madzie miała przejechane 95tyś.km.
po Niemieckich drogach obecnie autko ma przejechane 220 tyś.km Jest to Model 1.8 BA 16 V BP z końca 97r. Ile to już wymian oleju i różnych podzespołów ale co ja będę pisał,otóż problem pojawił się ostatnio chodzi o przerywanie podczas jazdy na każdym biegu oprócz pierwszego na zimnym i ciepłym silniku. dochodzi do tego problem z pierwszym odpalaniem samochodu po nocy i ostatnio nasilający się problem wydaje mi się pompy paliwowej gdy samochód jest na jałowym biegu dochodzą dziwne stukania w tylnej części jak by właśnie z pompy dodam że od roku wycięty został katalizator i w jego miejsce miała być wspawana Strumienica nie wiem czy zostało to dobrze wykonane ponieważ byłem pewny że strumienica powinna być w miejscu Katalizatora i dalej zostają dwa tłumiki a mechanik wspawał Strumienice w miejsce drugiego tłumika i został tylko końcowy tak więc mam tylko strumienice i tłumik końcowy ale oprócz głośnej pracy samochodu nic się nie działo cały rok aż do teraz dodam jeszcze ze wymieniłem filtr Paliwa,świece i docisk Sprzęgła na miesiąc przed tym właśnie problemem Proszę o pomoc w tej sprawie z góry dziękuję i pozdrawiam Łukasz
po Niemieckich drogach obecnie autko ma przejechane 220 tyś.km Jest to Model 1.8 BA 16 V BP z końca 97r. Ile to już wymian oleju i różnych podzespołów ale co ja będę pisał,otóż problem pojawił się ostatnio chodzi o przerywanie podczas jazdy na każdym biegu oprócz pierwszego na zimnym i ciepłym silniku. dochodzi do tego problem z pierwszym odpalaniem samochodu po nocy i ostatnio nasilający się problem wydaje mi się pompy paliwowej gdy samochód jest na jałowym biegu dochodzą dziwne stukania w tylnej części jak by właśnie z pompy dodam że od roku wycięty został katalizator i w jego miejsce miała być wspawana Strumienica nie wiem czy zostało to dobrze wykonane ponieważ byłem pewny że strumienica powinna być w miejscu Katalizatora i dalej zostają dwa tłumiki a mechanik wspawał Strumienice w miejsce drugiego tłumika i został tylko końcowy tak więc mam tylko strumienice i tłumik końcowy ale oprócz głośnej pracy samochodu nic się nie działo cały rok aż do teraz dodam jeszcze ze wymieniłem filtr Paliwa,świece i docisk Sprzęgła na miesiąc przed tym właśnie problemem Proszę o pomoc w tej sprawie z góry dziękuję i pozdrawiam Łukasz