Witam już kiedyś miałem konto na tym forum postanowiłem założyć jeszcze raz. Swoją Madzie posiadam już 7 Lat Do tej pory samochód nie sprawiał problemu gdy nabyłem Madzie miała przejechane 95tyś.km.
po Niemieckich drogach obecnie autko ma przejechane 220 tyś.km Jest to Model 1.8 BA 16 V BP z końca 97r. Ile to już wymian oleju i różnych podzespołów ale co ja będę pisał,otóż problem pojawił się ostatnio chodzi o przerywanie podczas jazdy na każdym biegu oprócz pierwszego na zimnym i ciepłym silniku. dochodzi do tego problem z pierwszym odpalaniem samochodu po nocy i ostatnio nasilający się problem wydaje mi się pompy paliwowej gdy samochód jest na jałowym biegu dochodzą dziwne stukania w tylnej części jak by właśnie z pompy dodam że od roku wycięty został katalizator i w jego miejsce miała być wspawana Strumienica nie wiem czy zostało to dobrze wykonane ponieważ byłem pewny że strumienica powinna być w miejscu Katalizatora i dalej zostają dwa tłumiki a mechanik wspawał Strumienice w miejsce drugiego tłumika i został tylko końcowy tak więc mam tylko strumienice i tłumik końcowy ale oprócz głośnej pracy samochodu nic się nie działo cały rok aż do teraz dodam jeszcze ze wymieniłem filtr Paliwa,świece i docisk Sprzęgła na miesiąc przed tym właśnie problemem Proszę o pomoc w tej sprawie z góry dziękuję i pozdrawiam Łukasz
Przerywanie,problem z odpaleniem i stukanie w tylnej części samochodu POMOCY
Strona 1 z 1
- Od: 25 kwi 2013, 20:19
- Posty: 4
- Skąd: Okolice Łodzi
- Auto: Mazda 323F 1.8 BA 16V 1997r
Stukanie z tyłu auta raczej nie jest powiązane z przerywaniem pracy silnika czy problemami z rozruchem.
Pompa paliwa nie stuka
Wymień kable, świece zapłonowe, kopułkę rozdzielacza wraz z palcem (kiedy to było wymieniane?) i dopiero zrób podstawowa diagnostykę silnika.
Linki znajdziesz w FAQ.
P.S. wierzysz w to, że Niemiec jeżdżąc u siebie robił niecałe 10.000km rocznie?
Pompa paliwa nie stuka
Wymień kable, świece zapłonowe, kopułkę rozdzielacza wraz z palcem (kiedy to było wymieniane?) i dopiero zrób podstawowa diagnostykę silnika.
Linki znajdziesz w FAQ.
P.S. wierzysz w to, że Niemiec jeżdżąc u siebie robił niecałe 10.000km rocznie?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wierzę przebieg jest udokumentowany :–) świece wymieniałem ale kopułki niestety nie i kabli też czy wymieniał ktoś może kabel prądowy który idzie od akumulatora ?
- Od: 25 kwi 2013, 20:19
- Posty: 4
- Skąd: Okolice Łodzi
- Auto: Mazda 323F 1.8 BA 16V 1997r
Przewód ten o ile ma dobrą izolację i nie jest skorodowany to po co go wymieniać?
On nie ma raczej wpływu na przerywanie pracy silnika.
On nie ma raczej wpływu na przerywanie pracy silnika.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam dziś dobrałem się do pompy paliwa śrubki były tak skorodowane że musiałem rozwiercać po wyjściu jakiegoś dramatu nie zobaczyłem filtr pompy zabrudzony i dziwnie zaślimaczały jak by w jakiejś mazi. Umyłem filterek ciepła wodą i delikatną szczotką pozostawiłem do wyschnięcia,jutro będzie montowany.W samym zbiorniku paliwa niepokojących rzeczy nie zobaczyłem wydawało się być czyściutko.Pytałem o kabel prądowy od akumulatora ponieważ przypomniało mi się że kiedyś był skracany względem tego że coś było z mocowaniem końcówki zaciskowej przy klemie i może też bym wymienił.Czy ktoś orientuję się może jaki by był koszt zakupu kabli kopułki i palca?
- Od: 25 kwi 2013, 20:19
- Posty: 4
- Skąd: Okolice Łodzi
- Auto: Mazda 323F 1.8 BA 16V 1997r
Części możesz zamówić w lokalnym sklepie z częsciami, w carspeed.pl jak i również na portalach aukcyjnych.
Kup dobre jakościowo bo to procentuje później
P.S. i uzupełnij proszę profil o lokalizację bo bywa to przydatne.
Kup dobre jakościowo bo to procentuje później
P.S. i uzupełnij proszę profil o lokalizację bo bywa to przydatne.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam uporałem się z problemem to była pompa a raczej dokładnie filtr pompy po wyczyszczeniu i ponownym zamontowaniu wszystko gra dodam jeszcze ze wyczyściłem przepustnice i krokowca od razu inna jazda :–)
- Od: 25 kwi 2013, 20:19
- Posty: 4
- Skąd: Okolice Łodzi
- Auto: Mazda 323F 1.8 BA 16V 1997r
A to stukanie z tyłu też się skończyło?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości