Przerywanie,problem z odpaleniem i stukanie w tylnej części samochodu POMOCY

Postprzez kolojabolo » 9 lut 2016, 23:48

Witam już kiedyś miałem konto na tym forum postanowiłem założyć jeszcze raz. Swoją Madzie posiadam już 7 Lat Do tej pory samochód nie sprawiał problemu gdy nabyłem Madzie miała przejechane 95tyś.km.
po Niemieckich drogach obecnie autko ma przejechane 220 tyś.km Jest to Model 1.8 BA 16 V BP z końca 97r. Ile to już wymian oleju i różnych podzespołów ale co ja będę pisał,otóż problem pojawił się ostatnio chodzi o przerywanie podczas jazdy na każdym biegu oprócz pierwszego na zimnym i ciepłym silniku. dochodzi do tego problem z pierwszym odpalaniem samochodu po nocy i ostatnio nasilający się problem wydaje mi się pompy paliwowej gdy samochód jest na jałowym biegu dochodzą dziwne stukania w tylnej części jak by właśnie z pompy dodam że od roku wycięty został katalizator i w jego miejsce miała być wspawana Strumienica nie wiem czy zostało to dobrze wykonane ponieważ byłem pewny że strumienica powinna być w miejscu Katalizatora i dalej zostają dwa tłumiki a mechanik wspawał Strumienice w miejsce drugiego tłumika i został tylko końcowy tak więc mam tylko strumienice i tłumik końcowy ale oprócz głośnej pracy samochodu nic się nie działo cały rok aż do teraz dodam jeszcze ze wymieniłem filtr Paliwa,świece i docisk Sprzęgła na miesiąc przed tym właśnie problemem Proszę o pomoc w tej sprawie z góry dziękuję i pozdrawiam Łukasz
Początkujący
 
Od: 25 kwi 2013, 20:19
Posty: 4
Skąd: Okolice Łodzi
Auto: Mazda 323F 1.8 BA 16V 1997r

Postprzez Marek 161BD081 » 10 lut 2016, 09:28

Stukanie z tyłu auta raczej nie jest powiązane z przerywaniem pracy silnika czy problemami z rozruchem.
Pompa paliwa nie stuka :D

Wymień kable, świece zapłonowe, kopułkę rozdzielacza wraz z palcem (kiedy to było wymieniane?) i dopiero zrób podstawowa diagnostykę silnika.
Linki znajdziesz w FAQ.

P.S. wierzysz w to, że Niemiec jeżdżąc u siebie robił niecałe 10.000km rocznie? :D
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez kolojabolo » 10 lut 2016, 21:19

Wierzę przebieg jest udokumentowany :–) świece wymieniałem ale kopułki niestety nie i kabli też czy wymieniał ktoś może kabel prądowy który idzie od akumulatora ?
Początkujący
 
Od: 25 kwi 2013, 20:19
Posty: 4
Skąd: Okolice Łodzi
Auto: Mazda 323F 1.8 BA 16V 1997r

Postprzez Marek 161BD081 » 10 lut 2016, 22:27

Przewód ten o ile ma dobrą izolację i nie jest skorodowany to po co go wymieniać?
On nie ma raczej wpływu na przerywanie pracy silnika.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez kolojabolo » 11 lut 2016, 04:21

Witam dziś dobrałem się do pompy paliwa śrubki były tak skorodowane że musiałem rozwiercać po wyjściu jakiegoś dramatu nie zobaczyłem filtr pompy zabrudzony i dziwnie zaślimaczały jak by w jakiejś mazi. Umyłem filterek ciepła wodą i delikatną szczotką pozostawiłem do wyschnięcia,jutro będzie montowany.W samym zbiorniku paliwa niepokojących rzeczy nie zobaczyłem wydawało się być czyściutko.Pytałem o kabel prądowy od akumulatora ponieważ przypomniało mi się że kiedyś był skracany względem tego że coś było z mocowaniem końcówki zaciskowej przy klemie i może też bym wymienił.Czy ktoś orientuję się może jaki by był koszt zakupu kabli kopułki i palca?
Początkujący
 
Od: 25 kwi 2013, 20:19
Posty: 4
Skąd: Okolice Łodzi
Auto: Mazda 323F 1.8 BA 16V 1997r

Postprzez Marek 161BD081 » 11 lut 2016, 17:55

Części możesz zamówić w lokalnym sklepie z częsciami, w carspeed.pl jak i również na portalach aukcyjnych.
Kup dobre jakościowo bo to procentuje później :)

P.S. i uzupełnij proszę profil o lokalizację bo bywa to przydatne.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez kolojabolo » 12 lut 2016, 17:37

Witam uporałem się z problemem to była pompa a raczej dokładnie filtr pompy po wyczyszczeniu i ponownym zamontowaniu wszystko gra dodam jeszcze ze wyczyściłem przepustnice i krokowca od razu inna jazda :–)
Początkujący
 
Od: 25 kwi 2013, 20:19
Posty: 4
Skąd: Okolice Łodzi
Auto: Mazda 323F 1.8 BA 16V 1997r

Postprzez Marek 161BD081 » 15 lut 2016, 08:07

A to stukanie z tyłu też się skończyło? ;)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323