Bo u nas nie ma tego ustawiania koła itp.
Poprostu odkręca się kolektor, spuszcza się olej, później misę się odkręca i odkleja, i odrazu widać taką blachę osłaniającą na chyba 6 śrub, i jest wszystko na wierzchu od strony rozrządu jest jakby nakrętka na imbusa 10, odkręcamy ją wypada zaworek ze sprężynką wkładamy nowy i składamy w odwrotnej kolejności nie żałując silikonu na miskę i cała robota.
Najlepiej jest od razu zalać świeży olej lub zrobić płukankę i później zalać nowy olej i zmienić filtr.
U mnie była taka sytuacja że po zalaniu oleju MaxLife + filtr filtron i zrobieniu płukanki zaczeło być słychać klekot popychaczy najpierw czasami później już ciągle. Kupiłem zaworek (40zł) olej i filtr KNECHT (miałem wlewać z powrotem stary olej ale był jak smoła po 5 tys km), pierwsze odpalenie i się zawiodłem dalej był klekot, odczekałem kilka godz pojechałem przegoniłem ją dość ostro i nadal klekot. pożałowałem tej roboty bo kasa i czas poszły na marne, ale pojechałem w trasę 70 km i wjechałem do miasta i aż okna otworzyłem i usłyszałem że jest cicho

i teraz w chłodniejsze dni pare sek po odpaleniu potrafi zaklekotać a później tylko słychać silnik
p.s mam fotki zrobione tego zaworka bo miała być fotorelacja w BA ale oleju mi do aparatu nakapało
