323f BA BP silnik BP05?

Hej,
Posiadam od jakiegoś czasu Mazdę 323f BA BP '97. Pewnego dnia postanowiłem kupić do niej nowe przewody zapłonowe. Padło na NGK. Zmierzyłem długość wszystkich przewodów i przy pomocy katalogu na stronie NGK zdecydowałem się na kupno RC-ZE37. Zadowolony otwieram maskę wypinam stary przewód i lipa, fajki są za krótkie. Z drugiej strony przy aparacie zapłonowym (M3) też jakoś średnio mi pasuję złącze.
Dzwonie do sklepu w którym je kupiłem opisując problem i po przewertowaniu przez pana kilku katalogów słyszę, że tylko te przewody które kupiłem są przewidziane do mojego modelu. Padło podejrzenie: poprzedni właściciel zmienił silnik i zapomniał mi o tym powiedzieć jak mi go sprzedawał.
No to latarka w ręką i szukam jakichkolwiek oznaczeń na silniku. Na lewym boku bloku silnika znalazłem napis: BP05-8-2. No to googlując trafiłem na to forum z identycznym problemem:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1671338#p1671338
jymzyn napisał, że pasują przewody NGK o oznaczeniu RC-ZE36. Ktoś jeszcze to może potwierdzić?
Czemu takiej konfiguracji nie ma w żadnym katalogu? Czy to fabryczna robota Mazdy czy samowolna przekładka silnika?
I jaki to jest silnik? BP-ZE?
Wygląda tak:

Posiadam od jakiegoś czasu Mazdę 323f BA BP '97. Pewnego dnia postanowiłem kupić do niej nowe przewody zapłonowe. Padło na NGK. Zmierzyłem długość wszystkich przewodów i przy pomocy katalogu na stronie NGK zdecydowałem się na kupno RC-ZE37. Zadowolony otwieram maskę wypinam stary przewód i lipa, fajki są za krótkie. Z drugiej strony przy aparacie zapłonowym (M3) też jakoś średnio mi pasuję złącze.
Dzwonie do sklepu w którym je kupiłem opisując problem i po przewertowaniu przez pana kilku katalogów słyszę, że tylko te przewody które kupiłem są przewidziane do mojego modelu. Padło podejrzenie: poprzedni właściciel zmienił silnik i zapomniał mi o tym powiedzieć jak mi go sprzedawał.
No to latarka w ręką i szukam jakichkolwiek oznaczeń na silniku. Na lewym boku bloku silnika znalazłem napis: BP05-8-2. No to googlując trafiłem na to forum z identycznym problemem:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1671338#p1671338
jymzyn napisał, że pasują przewody NGK o oznaczeniu RC-ZE36. Ktoś jeszcze to może potwierdzić?
Czemu takiej konfiguracji nie ma w żadnym katalogu? Czy to fabryczna robota Mazdy czy samowolna przekładka silnika?
I jaki to jest silnik? BP-ZE?
Wygląda tak:
