Tłumik końcowy do 323s 95r. 1.8 114KM.
Strona 1 z 1
pewnie problem z zakupem jest z powodu takiego że albo strasznie mało jest sedanów z silnikiem 1.8 albo wogóle takich nie ma. osobiście nie spotkałem się w tym modelu z takim silnikiem. miałem kiedyś 323s z 95 i wiem że miały silniki 1.3, 1.5 i 1.7D, ale o 1.8 nie słyszałem.
sory ale jesteś pewien ze masz 1.8? a to nie jest błąd w papierach? chyba że ktoś wstawił 1.8 ale wtedy tłumik końcowy pasowałby pewnie normalnie od 1.5
sory ale jesteś pewien ze masz 1.8? a to nie jest błąd w papierach? chyba że ktoś wstawił 1.8 ale wtedy tłumik końcowy pasowałby pewnie normalnie od 1.5
mazda 323s 1.5 `95 --> mazda 323f 1.5 `95
- Od: 7 gru 2008, 17:52
- Posty: 146
- Skąd: Biskupiec/Gdańsk
- Auto: Mazda 323f 1.5 BA
Jezeli chcesz sportowy (pewnie jakis uniwersalny) to obojetne jaka srednica wlotu – oby nie mniej niz seria. Jak ktos wie jak dobrze pospawac to ci to zrobi jak trzeba. Ja w moim 1.5 fabryczne rury mam 1.8" a wlot do tlumika jest 2". Musisz tylko uwazac zeby pucha nie byla za duza. Moj tlumik ma chyba 4" i jest baardzo glosny, do tego potezny bas – pozniej wrzuce filmik.
W sumie to mozesz sprawdzic srednice zewnetrzna rury przy pomocy sowmiarki (tuz przed tlumikiem jest kawalek prostej rury).
Ps. Sory za brak polskich znakow ale pisze z telefonu.
Pozdro
W sumie to mozesz sprawdzic srednice zewnetrzna rury przy pomocy sowmiarki (tuz przed tlumikiem jest kawalek prostej rury).
Ps. Sory za brak polskich znakow ale pisze z telefonu.
Pozdro
- Od: 13 lut 2010, 20:10
- Posty: 80
- Skąd: Galway - IRL
- Auto: 323S, Z5, '98
Red Arrow
Chyba założę tłumik komorowy,bo te sportowe to są na krótkie trasy.Mój tłumik ma rurę wejściową 50mm,a twój 45mm,więc od 1.5 się nie nadaje seryjny.
Co do zmiany średnic rur,to chyba się nie powinno zmieniać na większe,bo spada prędkość wydalanych gazów i częstotliwość się obniża.Taka jest moja teoria,ale pewnie nie mam racji.
P.S. Czerwone są najszybsze.
Co do zmiany średnic rur,to chyba się nie powinno zmieniać na większe,bo spada prędkość wydalanych gazów i częstotliwość się obniża.Taka jest moja teoria,ale pewnie nie mam racji.
P.S. Czerwone są najszybsze.
- Od: 26 lut 2010, 12:08
- Posty: 8
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323s 1.8 DOHC
pewnie masz rację w kwestii zmiany średnicy rur ale taka jest prawda że na seryjnym wydechu zmieniając samą puchę nie zauważysz żadnej zmiany. jakieś teorie mówią że zmieniając filtr na sportowy + końcowy moc silnika wzrośnie! (o jakieś 3%...), choć ja uważam że co najwyżej moment się ciuteczke inaczej rozkłada.
moja pucha jest przelotowa i z góry mówię że to trzeba lubić – ja już sam go wyciszyłem bo nie dawałem rady
pozdro
PS. z tym czerwonym się zgadzam
moja pucha jest przelotowa i z góry mówię że to trzeba lubić – ja już sam go wyciszyłem bo nie dawałem rady
pozdro
PS. z tym czerwonym się zgadzam
- Od: 13 lut 2010, 20:10
- Posty: 80
- Skąd: Galway - IRL
- Auto: 323S, Z5, '98
Red Arrow
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość