odkop ten wątek i drąż temat:
> K L I K <generalnie ciężka sprawa
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
na 100% kilka osób czytających to forum doskonale wie co i jak z naprawą/regeneracją aparatów P5/P9, M3, itp... ale ma z tego tytułu mniejsze lub większe $ i wiedzą się nie podzielą...

BTW co kompletny laik

może sprawdzić w aparacie zapłonowym w warunkach domowych ?
na pewno oporność cewki i modułu tak jak tu:
> K L I K <A
Halla coś w ten deseń ?
(znalezione na forum chyba VW)- Kod: Zaznacz cały
aparat wyjęty
podłączyć +12 v , pod "–" oczywiście "–", między "0" a "+" miernik ustawiony na zakres 15-30 v napięcia stałego. Powoli obracać osią aparatu i powinno ci się pojawiać i znikać napięcie ok. 12 v.
Przy odpowiednim położeniu "osi" napięcie "zostaje" lub "znika" – zmienia się dopiero po za zakresem "chwytania" Halla