Witam,
Przeszukiwałem forum, ale nie znalazłem, więc zakładam nowy wątek. Po wizycie u mechanika na wymianę sprzęgła zwariowała wskazówka temperatury silnika. Zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce idzie maksymalnie do góry i tak już zostaje. Sprawdziłem, że czujnik wentylatora chłodnicy jest sprawny i załącza w odpowiednim momencie. Czy to wina oddzielnego czujnika odpowiedzialnego za przesyłanie danych do deski rozdzielczej? Jak go zlokalizować? Silnik 1,8 BP
Temperatura płynu – wskaźnik cały czas na maksimum
Strona 1 z 1
Udało mi się usunąc problem. Okazało się ze mechanicy przy wymianie sprzegła odłanczali akumulator (co musiało spowodować zwieszenie czujnika) ale wszedłem w ukryte opcje trip computer i kod 25 przeprowadził teścik i teraz jest po staremu. 

-
zige
z tego co wiem to Mazda urzywała do produkcji czujników termistory NTC a jak wskazówka idzie od razu po załaczeniu stacyjki do końća i tak zostaje to znaczy że czujnik jest zwarty albo tak jak kolega pisał komputer zasypał błedami ja na caę nieszczęscie mam wersje BA po liftingu z '97 i tam jest kosmicznie drogi czujnik 3 pinowy NTC chyba z modelu BJ ale mniejsza o to u mnie tez coś świruje bo czasem pokazuje a czasem nie tyle ze mam pewne podejżenia, że może to miec związek z połaczeniami elektycznymi jestem pewny połaczenia przy samym czujniku są okey bo czyściłem i konserwowałem styki ale dalej nie miałem na tyle zapału żeby śledzić ten przewód do kabiny 
Ostatnio edytowano 1 sty 2011, 14:56 przez Garbage1989, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości