Kasowanie kodów błedów ECU (1.8 BA)

Witam,
W jaki sposób mogę prawidłowo skasować kody błędów w silniku 1.8 BP
[NIEAKTUALNE – ODCZYTYWANIE BLEDOW I ICH KASACJA PRZEPROWADZONA PRAWIDLOWO] (zedytowałem o 20:48)
Aktualne pytanie na ten moment:
Po włączeniu zapłonu (silnika nie uruchamiam) komp mi pokazuje za każdym razem po skasowaniu sekwencje:
( / –> sygnał długi, – –> sygnał krótki)
//–/----//--/–/----/--------/-----/–/----/--------/------ (pętla, wywala kody od początku co wskazuje na jakieś zwarcie na wiązce/ kostce)
Gdzie szukać problemu, gdzie może być wspólne miejsce łączenia elementów które mi wymrugało? (splot wiązki, przekaźnik, bezpiecznik cokolwiek :S)
(jestem pewien że kasuje je poprawnie bo zrobilem test –> odlaczylem pare rzeczy i wymrygalo kody odłączonych rzeczy, po skasowaniu i ponownym podlaczeniu tych rzeczy, bledow tych juz nie bylo)
W jaki sposób mogę prawidłowo skasować kody błędów w silniku 1.8 BP
[NIEAKTUALNE – ODCZYTYWANIE BLEDOW I ICH KASACJA PRZEPROWADZONA PRAWIDLOWO] (zedytowałem o 20:48)
Aktualne pytanie na ten moment:
Po włączeniu zapłonu (silnika nie uruchamiam) komp mi pokazuje za każdym razem po skasowaniu sekwencje:
( / –> sygnał długi, – –> sygnał krótki)
//–/----//--/–/----/--------/-----/–/----/--------/------ (pętla, wywala kody od początku co wskazuje na jakieś zwarcie na wiązce/ kostce)
Gdzie szukać problemu, gdzie może być wspólne miejsce łączenia elementów które mi wymrugało? (splot wiązki, przekaźnik, bezpiecznik cokolwiek :S)
(jestem pewien że kasuje je poprawnie bo zrobilem test –> odlaczylem pare rzeczy i wymrygalo kody odłączonych rzeczy, po skasowaniu i ponownym podlaczeniu tych rzeczy, bledow tych juz nie bylo)