Schemat/zdjęcie podłączenia ssania 323f BA 1.8 BP

Witam,
Po ostatnich przygodach ze swapem, stwierdziłem iż wlot do kolektora dolotowego przy zaworze od ssania (poniżej głównej rury od dolotu powietrza) mam zaślepiony (kawałek rury i zaślepka, Panu który wyciągał silnik z angola po prostu tak się wycięło, zostało i jeździło bez ssania
Prośba –> czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie swojej 1.8 BP w okolicy od wlotu przy zaworze odpowiadającym za ssanie do tajemniczego "czegoś" (tak, tak chyba chodzi o tą rurkę podciśnienia która ludziom na forum lubiła się wypinać) czego nie mam , tudzież pokierować do jakiejś strony z zamieszczonym zdjęciem/schematem w jaki sposób i do czego ta rurka jest podłączona.
W dolocie do przepustnicy (rura od filtra powietrza) nie mam już żadnego otworu tak jak było w Z5 (mam za to miejsce na jego wycięcie, i kupę części z Z5 więc coś bym pewnie zmajstrował) a bez ssania ciężko (bez podtekstów). Dodam jeszcze że przy odetkanym zaworze obroty gonią do 1500 RPM, spadnie do 100, skoczy do 1500, spadnie do 100 i tak cały czas.
Sprawa dla mnie jest bardzo ważna, bo mazda zostaje u mnie po wsze czasy i chciałbym żeby wszystko grało jak powinno
Pozdrawiam,
k-pako
Po ostatnich przygodach ze swapem, stwierdziłem iż wlot do kolektora dolotowego przy zaworze od ssania (poniżej głównej rury od dolotu powietrza) mam zaślepiony (kawałek rury i zaślepka, Panu który wyciągał silnik z angola po prostu tak się wycięło, zostało i jeździło bez ssania
Prośba –> czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie swojej 1.8 BP w okolicy od wlotu przy zaworze odpowiadającym za ssanie do tajemniczego "czegoś" (tak, tak chyba chodzi o tą rurkę podciśnienia która ludziom na forum lubiła się wypinać) czego nie mam , tudzież pokierować do jakiejś strony z zamieszczonym zdjęciem/schematem w jaki sposób i do czego ta rurka jest podłączona.
W dolocie do przepustnicy (rura od filtra powietrza) nie mam już żadnego otworu tak jak było w Z5 (mam za to miejsce na jego wycięcie, i kupę części z Z5 więc coś bym pewnie zmajstrował) a bez ssania ciężko (bez podtekstów). Dodam jeszcze że przy odetkanym zaworze obroty gonią do 1500 RPM, spadnie do 100, skoczy do 1500, spadnie do 100 i tak cały czas.
Sprawa dla mnie jest bardzo ważna, bo mazda zostaje u mnie po wsze czasy i chciałbym żeby wszystko grało jak powinno
Pozdrawiam,
k-pako