Strona 1 z 1

Schemat/zdjęcie podłączenia ssania 323f BA 1.8 BP

PostNapisane: 6 sie 2010, 01:42
przez k-pako
Witam,

Po ostatnich przygodach ze swapem, stwierdziłem iż wlot do kolektora dolotowego przy zaworze od ssania (poniżej głównej rury od dolotu powietrza) mam zaślepiony (kawałek rury i zaślepka, Panu który wyciągał silnik z angola po prostu tak się wycięło, zostało i jeździło bez ssania ;)

Prośba –> czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie swojej 1.8 BP w okolicy od wlotu przy zaworze odpowiadającym za ssanie do tajemniczego "czegoś" (tak, tak chyba chodzi o tą rurkę podciśnienia która ludziom na forum lubiła się wypinać) czego nie mam , tudzież pokierować do jakiejś strony z zamieszczonym zdjęciem/schematem w jaki sposób i do czego ta rurka jest podłączona.
W dolocie do przepustnicy (rura od filtra powietrza) nie mam już żadnego otworu tak jak było w Z5 (mam za to miejsce na jego wycięcie, i kupę części z Z5 więc coś bym pewnie zmajstrował) a bez ssania ciężko (bez podtekstów). Dodam jeszcze że przy odetkanym zaworze obroty gonią do 1500 RPM, spadnie do 100, skoczy do 1500, spadnie do 100 i tak cały czas.

Sprawa dla mnie jest bardzo ważna, bo mazda zostaje u mnie po wsze czasy i chciałbym żeby wszystko grało jak powinno ;)

Pozdrawiam,
k-pako

Re: Schemat/zdjęcie podłączenia ssania 323f BA 1.8 BP

PostNapisane: 6 sie 2010, 18:32
przez k-pako
Wybaczcie że podbijam ale na prawdę nie wierze że nie ma na forum osoby z silnikiem BP i aparatem w komórce :(

Re: Schemat/zdjęcie podłączenia ssania 323f BA 1.8 BP

PostNapisane: 6 sie 2010, 19:26
przez lesiux
podaj maila to Ci wyślę

Re: Schemat/zdjęcie podłączenia ssania 323f BA 1.8 BP

PostNapisane: 6 sie 2010, 19:29
przez k-pako
lesiux napisał(a):podaj maila to Ci wyślę


Namiar poszedł na mail <jupi>

Re: Schemat/zdjęcie podłączenia ssania 323f BA 1.8 BP

PostNapisane: 6 sie 2010, 21:33
przez lesiux
poszło

Re: Schemat/zdjęcie podłączenia ssania 323f BA 1.8 BP

PostNapisane: 8 sie 2010, 11:50
przez k-pako
lesiux napisał(a):poszło


Wielki zimny browar dla Ciebie <spoko>

Gdyby ktoś miał podobną sytuację, poniżej przedstawiam zdjęcie jak wyglądał fabryczny dolot u mnie (nie było wyciętego otworu na ssanie jak w Z5). Po rozwierceniu rury w zaznaczonym miejscu i podłączeniu wężyka z kolektora mazda "ssie" aż miło <diabełek>

Swoją drogą ciekawe w jaki sposób poprzedni użytkownik silnika miał podłączone ssanie <co?>


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Schemat/zdjęcie podłączenia ssania 323f BA 1.8 BP

PostNapisane: 8 sie 2010, 12:26
przez lesiux
otwór w silniku krokowym też był zaślepiony?

Re: Schemat/zdjęcie podłączenia ssania 323f BA 1.8 BP

PostNapisane: 29 gru 2010, 19:05
przez Harnas19
Ty masz 1.5 czy 1.8 ? bo potrzebuję zdjęcia z drugiej strony kolektora dolotowego :p