Szarpanie (dławienie) sie silnika po nagrzaniu w przedziale niskich obr
Przepraszam za pomyłke cewka kosztowała 218zł. Dodam ze warto po awarji aparatu zobaczyć co zostało z katalizatorów bo mi 2 katalizatory stopiło i musiałem je wystukać, przyjdzie czas i kupi sie drugie sprawne gdzieś na szrocie.
Też wolalbym naprawić, nie jestem zwolennikiem kupowania w ciemno niby to super sprawdzonych motorów i innych części. Silnik reanimowalem i chodzi idealnie, poszarpytanie tez czasami mam,dość male ale wyczuwalne. Móglbyś podać mi nazwę producenta tej cewki, oraz jakis namiar na miejsce, gdzie można to kupić 
ArtX napisał(a):Organo a twoja metoda sprawdza sie w 100 % w w/w przypadkach Robiles juz to komuś poza swoim aparatem
_________________
jezeli wina jest na bank po stronie aparatu to w 100% bo to nie jest kwestia uszkodzenia czesci tylko izolacji w aparacie niestety P5 to nagminny przypadek jakas wada produkcyjna hehe praktycznie 90% ludzi co ma problem z aparatem to posiada model aparatu P5
a robilem osobiscie tylko jednej jeszcze osobie komus z forum wysylkowo jak narazie za dowolony hehe ale kilku podpowiadalem na privach jak sie do tego zabrac niewiem czy skorzystali ?
ale jestem przekonany ze w wiekszosci przypadkow z szarpaniem to jest mankament aparatu sporo osob wymienialo na inne nowsze modele lub uzywki i odrazu bylo po problemnie poprostu jest to wada fabryczna jak i uszczelniaczy w Z5
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Dzwoniłem dzisiaj do sklepu w zamościu maja wszystkie cześci do japońców cewka do P5 kosztuje 200zł po 20% rabacie bo ja tam dużo kupuje. Nazwy dokładnie nie pamietam ale zaraz skocze do garazu i zobacze co pisało na pudełku.
Nazwa cewki to MOBILETRON wymiana jest banalnie prosta, trzeba mieć tylko troche chęci aby to zrobić. no i oczywiście potrzebna bedzie lampa stroboskopowa bo zapłon napewno sie przestawi. Palec aparatu zapłonowego 38zł w serwisie mazdy 129zł . U mnie palec był popękany z niewiadomych przyczyn pewnie ktoś nie umiał go wymontować i za mocno podwazał.
Witam wszyskich. Mam problem z "F-ka" 15 16V 95' BA przy normalnym ruszaniu w granicach 1500-2000 obr/min auto po prostu szaleje, szarpie, dławi się wciskam mocniej pedał gazu to praktycznie auto się zatrzymuje. Słychać ciche strzelanie z pod maski silnika. Jeżeli przekroczy ponad 3000 obr/min w miarę posuwa się do przodu ale to nie jest jazda. Według mechaników mam do wymiany cewkę zapłonową w aparacie zapłonowym BP M6 P9 T2T 57372 i mam z tym potężny problem. Szukałem na allegro zaczynam na forum, nie mogę znaleźć ani aparatu ani cewki. Czy ktoś może mi w tym pomóc???
Piotr Elbląg
p.s. Proszę informacje na adres mailowy piomon@wp.pl, dziękuje...
p.s. Proszę informacje na adres mailowy piomon@wp.pl, dziękuje...
-
Gość
Najprostrzym sposobem sprawdzenia cewki zapłonowej jest podłączenie lampy stroboskopowej. U mnie wyglądało to w ten sposób ze na 2 cylindrach lampa po dodaniu gazu przestawała mrugać a po zwolnieniu przepustnicy już sobie mrugała. Cewke napewno da sie kupić tylko trzeba znaleść odpowiedni sklep ja u siebie mam aparacik P5 i nie ma z tym problemu w Zamościu. Jak bede w poblizu sklepu to zapytam ile cewka do M6. Jeśli chcesz wiecej info zapraszam na pw.
Witam serdecznie foruwiczów
Mam wydaje sie podobny problem. Mazda 323 BJ z 98' 1.5 na zimnym silniku wszystko wporzadku, ale na cieplym ostatnio przezylem chwile grozy gdy samochow przez jakis kilometr po zapaleniu nie trzymal niskich obrotow spadywalu tak do 600, trzepalo silnikiem a najgorsze jest to ze samochod jakby nie mial mocy lednie na dwojce udalo mi sie jechac. Pedal gazu do dechy a tu nic 2tys obrotow i samochod zdycha. Po kilomerze wrocila MOC :–) Jakze ja bylem szczeslliwy. Wczoraj ten sam objaw, ale tym razem silnik krecil sie do 4 tys ale slabiotki ... Doradzcie czy brac sie od razu za aparat zaplonowy czy doszukiwac sie czegos innego. Z gory dzieki za sugestie
Mam wydaje sie podobny problem. Mazda 323 BJ z 98' 1.5 na zimnym silniku wszystko wporzadku, ale na cieplym ostatnio przezylem chwile grozy gdy samochow przez jakis kilometr po zapaleniu nie trzymal niskich obrotow spadywalu tak do 600, trzepalo silnikiem a najgorsze jest to ze samochod jakby nie mial mocy lednie na dwojce udalo mi sie jechac. Pedal gazu do dechy a tu nic 2tys obrotow i samochod zdycha. Po kilomerze wrocila MOC :–) Jakze ja bylem szczeslliwy. Wczoraj ten sam objaw, ale tym razem silnik krecil sie do 4 tys ale slabiotki ... Doradzcie czy brac sie od razu za aparat zaplonowy czy doszukiwac sie czegos innego. Z gory dzieki za sugestie

-
darkmiecik
piotroll
no to jest spora szansa ze gdzies na tych cewkach dostaje przebicie albo niskie napiecie do nich nie dochodzi doradzal bym tak prowizorycznie obizolowac cewki jak sie tylko da najgrubiej
(np fiolia) tam gdzie sie nieda spryskac jakims bitexem bedzie widac czy cos pomoglo jezeli tak to problem bedzie z przebiciem
Ps tylko tak z glowa zeby ci sie bryka nie zapalila
I taka PROŚBA dla tych co pisali wczesniej aby jezeli udalo im sie rozwiklac swoje problemy w jakis sposob to opisac go w tym poscie niech pozostanie dla innych
no to jest spora szansa ze gdzies na tych cewkach dostaje przebicie albo niskie napiecie do nich nie dochodzi doradzal bym tak prowizorycznie obizolowac cewki jak sie tylko da najgrubiej
(np fiolia) tam gdzie sie nieda spryskac jakims bitexem bedzie widac czy cos pomoglo jezeli tak to problem bedzie z przebiciem
Ps tylko tak z glowa zeby ci sie bryka nie zapalila
I taka PROŚBA dla tych co pisali wczesniej aby jezeli udalo im sie rozwiklac swoje problemy w jakis sposob to opisac go w tym poscie niech pozostanie dla innych
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Kujawiak
Witam serdecznie .
czytałem twoje posty o szarpaniu.mam w mx3 podobny problem.przy ok 2.5-3 tyś obr.
jestem z chojnic.czy możesz mi kooś polecić bo u mnie byłem u kilku elektryków i nic.
pozdrawiam
Witam serdecznie .
czytałem twoje posty o szarpaniu.mam w mx3 podobny problem.przy ok 2.5-3 tyś obr.
jestem z chojnic.czy możesz mi kooś polecić bo u mnie byłem u kilku elektryków i nic.
pozdrawiam
- Od: 17 paź 2007, 11:32
- Posty: 5
- Skąd: chojnice
- Auto: Mazda MX-3 rok .1996 silnik1.6
a jeszcze dodam kilka dni temu naprawialem u handlarzyny aparat z ta sama dolegliwoscia i co ciekawe nie zawsze trzeba rozbierac caly aparat tak mnie natchneło i wyjolem palec rozdzielacza mialem nowy ale postanowilem zrobic test gdyz doszlem do wniosku ze iskra moze splywac po palcu do aparatu bo tam jest zaledwie mm plastiku ktory oddziela , no i pod palcem jest blaszka ktora trzyma go we wlasciwym polozeniu wywalilem ja i zastą pilem cieniutka guma na calosc na lozylem kilka warst bezbarwnego lakieru (przeczyscilem pozniej tylko miejsca gdzie prad ma byc ) zlozylem i gra muzyka juz ma przejechane prawie 1000km i cacy. (a przeczyscilem tez papierkiem te koncowkie od srodka w aparacie)
tak sobie mysle ze nawet nowe te palce moga tez miec taki problem bo tam jest naprawde cieniutka warstwa tego plastiku na palcu .
Kazdym badz razie zerowy koszt naprawy i full sukces
Furmii u tego gostka znajdziesz na pewno
http://moto.allegro.pl/show_user_auctio ... uid=617035
tak sobie mysle ze nawet nowe te palce moga tez miec taki problem bo tam jest naprawde cieniutka warstwa tego plastiku na palcu .
Kazdym badz razie zerowy koszt naprawy i full sukces
Furmii u tego gostka znajdziesz na pewno

- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Ja już zgłupiałem kompletnie
Wymieniłem ostatnio aparat zapłonowy cały. I co? D...a zbita
nadal to samo. Co jakiś czas się przycina i obroty na wolnych szaleją.
Mało prawdopodobne, aby "nowy" aparat był uszkodzony. Jest szansa żebym kupił lipę?
Pomóżcie coś bo już nie wiem co robić
Wymieniłem kable, świece, krokowca, aparat zapłonowy. Wlałem teraz STP do czyszczenia wtrysków. Może to coś pomoże. Kod błędu to 01 czyli zapłon

Mało prawdopodobne, aby "nowy" aparat był uszkodzony. Jest szansa żebym kupił lipę?
Pomóżcie coś bo już nie wiem co robić

Wymieniłem kable, świece, krokowca, aparat zapłonowy. Wlałem teraz STP do czyszczenia wtrysków. Może to coś pomoże. Kod błędu to 01 czyli zapłon
- Od: 19 gru 2006, 22:39
- Posty: 23
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F BA Z5 `98 stock
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości