jak juz go będziesz miał wyciągniętego, napraw go wg instrukcji organo.mariom122 napisał(a):Zmienie uszczelke pod klawiatura i uszczelniacz w aparacie
Szarpanie w okolicach 2000-2500 oraz duze spalanie
		
				1, 2
			
	
	mam dokładnie ten sam problem. w okolicach 1300-1500 obrotów silnik przerywa, przy dynamiczniejszym przyspieszaniu mniej zauważalne bo szybciej przechodzi sie przez te obroty i jest w porzadku natomiast utrzymujac te obroty szarpie jak pandą na nauce jazdy  
			
			
		
- Od: 16 gru 2006, 20:01
 - Posty: 201
 - Skąd: Świdnica
 - Auto: WRX my05
 
mariom122 napisał(a):Wlasnie jezeli chodzi o ustawienie to nie sadze ze bylo zle bo wolne obroty mial ok.
Jak miałem przestawiony TPS to obroty też miałem dobre, tylko ECU dostawał złe informacje.
Witam. Problem rozwiazany 
 . Naprawilem aparat wedlug instrukcji organo tak jak zasugerowal mi Artx. Mimo to ze ten sposob wydawal mi sie malo wiarygodny to stosowalem sie scisle do instrukcji organo i co pelen sukces. Auto nie szarpie wogole i jest troche dynamiczniejsze. Dzieki za info. Polecam instrukcje naprawy aparatu niedowiarkom naprawde dziala.
			
			
		
- Od: 26 kwi 2008, 19:59
 - Posty: 19
 - Skąd: Police
 - Auto: 323f 1996 BA 1.8 16v
 
mariom122 napisał(a):. Naprawilem aparat wedlug instrukcji organo tak jak zasugerowal mi Artx
Mnie to pomogło, ale nie na długo, ale może ja coś źle zrobiłem
Miałem podobny problem-czułem lekkie dławienie w ok. 2500 obr-okazalo sie ze przepływomierz był zabrudzony-krótka wizyta u elekromechanika i problem znikł-dodatkowo 
przybyło pare koni
			
			
		przybyło pare koni
- 
					
						FAZZIS
 
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
