Szarpanie w okolicach 2000-2500 oraz duze spalanie

Postprzez Artiks » 13 cze 2008, 08:23

mariom122 napisał(a):Zmienie uszczelke pod klawiatura i uszczelniacz w aparacie
jak juz go będziesz miał wyciągniętego, napraw go wg instrukcji organo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez mariom122 » 13 cze 2008, 08:48

Tak zrobie. Swiece juz wymienilem, przepustnice tez wyczyscilem, silnik krokowy mam nadzieje ze ok. Takze zrobie ten aparat i uzczelnie pokrywe zaworow. Umyje wszystko i zobaczymy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 kwi 2008, 19:59
Posty: 19
Skąd: Police
Auto: 323f 1996 BA 1.8 16v

Postprzez Kryształ » 23 cze 2008, 10:32

mam dokładnie ten sam problem. w okolicach 1300-1500 obrotów silnik przerywa, przy dynamiczniejszym przyspieszaniu mniej zauważalne bo szybciej przechodzi sie przez te obroty i jest w porzadku natomiast utrzymujac te obroty szarpie jak pandą na nauce jazdy :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez Lukano » 23 cze 2008, 11:42

mariom122 napisał(a):Wlasnie jezeli chodzi o ustawienie to nie sadze ze bylo zle bo wolne obroty mial ok.

Jak miałem przestawiony TPS to obroty też miałem dobre, tylko ECU dostawał złe informacje.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez mariom122 » 26 cze 2008, 21:12

Witam. Problem rozwiazany :D . Naprawilem aparat wedlug instrukcji organo tak jak zasugerowal mi Artx. Mimo to ze ten sposob wydawal mi sie malo wiarygodny to stosowalem sie scisle do instrukcji organo i co pelen sukces. Auto nie szarpie wogole i jest troche dynamiczniejsze. Dzieki za info. Polecam instrukcje naprawy aparatu niedowiarkom naprawde dziala.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 kwi 2008, 19:59
Posty: 19
Skąd: Police
Auto: 323f 1996 BA 1.8 16v

Postprzez Lukano » 27 cze 2008, 08:01

mariom122 napisał(a):. Naprawilem aparat wedlug instrukcji organo tak jak zasugerowal mi Artx

Mnie to pomogło, ale nie na długo, ale może ja coś źle zrobiłem ;) Oby u Ciebie pomogło na stałe.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez FAZZIS » 27 cze 2008, 10:54

Miałem podobny problem-czułem lekkie dławienie w ok. 2500 obr-okazalo sie ze przepływomierz był zabrudzony-krótka wizyta u elekromechanika i problem znikł-dodatkowo
przybyło pare koni
FAZZIS
 

Postprzez Kryształ » 16 lip 2008, 10:00

u mnie szarpania pojawia sie gdy odpala sie ponownie rozgrzany juz silnik, przerywanie w okolicach 1-1.6 tys obrotów. co jest winne? lambda czy może coś innego?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323