Po Twoim poscie sam musialem się przekonać ....i jest tak jak napisałem ( moim zdaniem ) może masz oporowo splanowaną głowicę ? Jest przeciez norma w planowaniu głowic ,od spodu są punkty kontrolne ( widać je po zdemontowaniu głowicy. Nie wiem jak to tłumaczyć tak jak napisałem wczesniej "czary"?Dzięki Jaksa, że tak usilnie sprawdzałeś kolizyjność tych silników.
Pęknięty pasek rozrządu [BA BP]
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Kwiczacy alternator? Pasek?
			
			
		Czasami w GE też tak "piszczą " alternatory ale to nie wina paska tylko reg. napiecia ( tak myślę )Kwiczacy alternator
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Dźwięk wydobywa się bezpośrednio z alternatora. Parę razy kapłem przez te żeberka kilka kropel oleju ale jest to tylko doraźne rozwiązanie. Po kilku dniach znowu piszczy ale słychać to z zewnątrz tylko. No i jak się silnik rozgrzeje to cichnie.
P.S. Głowica nie była planowana. Nikt się nie tykał wogóle silnika. Kupiłem auto z pewnego źródła. Ma 152tyś. km. Było kupione w Polsce od pierwszego właściciela. Mogę zapewnić, że silnik jest w znakomitej kondycji.
Kolorowych snów życzę wszystkim.
			
			
		P.S. Głowica nie była planowana. Nikt się nie tykał wogóle silnika. Kupiłem auto z pewnego źródła. Ma 152tyś. km. Było kupione w Polsce od pierwszego właściciela. Mogę zapewnić, że silnik jest w znakomitej kondycji.
Kolorowych snów życzę wszystkim.

- Od: 20 sie 2004, 08:40
 - Posty: 256
 - Skąd: Wieluń
 - Auto: 323F & 350Z
 
A czy ktoś może sprawdzał kolizyjność w silniku 1,5 DOHC 16V?
Pozdrawiam
			
			Pozdrawiam
Jarek
		
- Od: 19 sie 2004, 13:25
 - Posty: 73
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda 323C BA
 
u mnie tez strzelił pasek w 323F BG DOHC. jakimś cudem dostała się tam mała śrubka. zero kolizji. wymieniłem pasek, rolki i zrobiłem już od tamtej pory cos kolo 12 tys. km i auto nadal śmiga bez żadnego problemu.
pozdro
			
			pozdro
===Radziu===
		
- Od: 19 lis 2003, 09:40
 - Posty: 301
 - Skąd: Gdańsk
 - Auto: 626 GF 1,9i
 
Dzięki za informacje. Ale gdyby ktoś wiedział to na 100% to i tak proszę o takie potwierdzenie. 
 
Przyznam, że duże lepiej jeździ się ze świadomością bezkolizyjności w przypadku pęknięcia paska.
Pozdrawiam
			
			Przyznam, że duże lepiej jeździ się ze świadomością bezkolizyjności w przypadku pęknięcia paska.
Pozdrawiam
Jarek
		
- Od: 19 sie 2004, 13:25
 - Posty: 73
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda 323C BA
 
duże lepiej jeździ się ze świadomością bezkolizyjności w przypadku pęknięcia paska
Faktycznie ulga
 . Teść sprowadził Madzię z Holandii przy stanie 165 kkm. Przypuszczam, że Holender wymieniał pasek. Teraz ja nią jeżdżę, a na liczniku już jest 272 kkm. Pytam się teścia czy wymieniał pasek przy 200 kkm, a on na to, że nie. Trochę mi się zrobiło zimno w tym momencie. 

- Od: 29 kwi 2004, 07:08
 - Posty: 58
 - Skąd: Elbląg
 - Auto: Mazda 323BG 1.3i 16V '92 Hatch
 
ale jako zamiennik......i wymiana po 60 tysiacach km.Quinton Hazell oferowanych przez Mazdę
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Zrobilłem mały survey i oto co znalazłem:
– www.mazda.pl – pasek rozrządu oryginał 136 zł
napinacz oryginał 199.9 zł, zamiennik 119 zł
zestaw pasek+napinacz (zamienniki; pasek – Quinton Hazell) 166 zł
pasek klinowy napędu alternatora 32 zł
– sklep 1 – pasek rozrządu Sun 56 zł
napinacz 64 zł
pasek klinowy Gates 15 zł
– sklep 2 – pasek rozrządu Gates 120 zł, JC 60 zł
napinacz 75 zł (rolka???)
pasek klinowy Gates 28.5 zł
– sklep 3 – pasek rozrządu Gates 114 zł
napinacz 110 zł (rolka???)
pasek klinowy 20 zł
– sklep 4 – pasek rozrządu Quinton Hazell 103 zł
pasek klinowy TRW 21 zł
napinacz JC 160 zł
!
Całkiem teraz zgłupiałem (osiołkowi w żłoby dano...
 ) co wybrać. Co myślicie o oryginałach z mazdy.pl? A może Gates byłby dobry? Skąd taka rozbieżność w cenach napinaczy, czy niektóre ich ceny obejmują tylko rolki i tylko ceny powyżej 100 zł dotyczą rolki ze sprężyną (cena z JC jest trochę powalająca). 
Proszę o radę:).
			
			
		– www.mazda.pl – pasek rozrządu oryginał 136 zł
napinacz oryginał 199.9 zł, zamiennik 119 zł
zestaw pasek+napinacz (zamienniki; pasek – Quinton Hazell) 166 zł
pasek klinowy napędu alternatora 32 zł
– sklep 1 – pasek rozrządu Sun 56 zł
napinacz 64 zł
pasek klinowy Gates 15 zł
– sklep 2 – pasek rozrządu Gates 120 zł, JC 60 zł
napinacz 75 zł (rolka???)
pasek klinowy Gates 28.5 zł
– sklep 3 – pasek rozrządu Gates 114 zł
napinacz 110 zł (rolka???)
pasek klinowy 20 zł
– sklep 4 – pasek rozrządu Quinton Hazell 103 zł
pasek klinowy TRW 21 zł
napinacz JC 160 zł
!
Całkiem teraz zgłupiałem (osiołkowi w żłoby dano...
Proszę o radę:).

- Od: 29 kwi 2004, 07:08
 - Posty: 58
 - Skąd: Elbląg
 - Auto: Mazda 323BG 1.3i 16V '92 Hatch
 
Jak sie nieznasz to ci wcisna ze to orginał i dlatego tyle kosztuje a tym bardziej ze to Japończyk
Jak sie znasz to pujdziesz do sklepu gdzie kupisz cos dobrego i tanio
Paski klinowe Gates sa bardzo dobre co do rozrządu niesłyszałem
Paski rozrządu z JC kwestja przemyslenia i dobrego namysłu (ja bym niekupił)
Napinacz lub rolka napinajaca z JC podobna moga byc i sie sprawdzają
Reszte wybierz ty
			
			Jak sie znasz to pujdziesz do sklepu gdzie kupisz cos dobrego i tanio
Paski klinowe Gates sa bardzo dobre co do rozrządu niesłyszałem
Paski rozrządu z JC kwestja przemyslenia i dobrego namysłu (ja bym niekupił)
Napinacz lub rolka napinajaca z JC podobna moga byc i sie sprawdzają
Reszte wybierz ty
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
		Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)

- Od: 17 lis 2003, 01:14
 - Posty: 314
 - Skąd: Piaseczno
 - Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi 
pasek rozrządu oryginał 136 zł
napinacz 75 zł
Taki zestaw proponuję......pasek klinowy napędu alternatora 32 zł
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Okazało się, że rolka napinacza (75 zł) jest z JC (nr kat. chyba E43020, producent GMB Corporation). Co o tym sądzicie? I jeszcze jedno, czy dokupić też sprężynę? A może jeżeli jej długość będzie OK to nie wymieniać jej? Jeżeli dokupić, to jakiej firmy i ile kosztuje. Mam nadzieję, że to już koniec moich rozterek 
 . Z góry dzięki !
			
			
		
- Od: 29 kwi 2004, 07:08
 - Posty: 58
 - Skąd: Elbląg
 - Auto: Mazda 323BG 1.3i 16V '92 Hatch
 
Rolka jest ok a o spręzynie zapomnij ( moze zostac ) tylko w 626 GE powinno się zmieniac......Okazało się, że rolka napinacza (75 zł) jest z JC (nr kat. chyba E43020, producent GMB Corporation). Co o tym sądzicie? I jeszcze jedno, czy dokupić też sprężynę? A może jeżeli jej długość będzie OK to nie wymieniać jej?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

