Czy ktos wie jak podlaczyc wszystkie podcisnienia w 323F 1.8 BA?
Strona 1 z 1
Oczywiscie nie chodzi mi o zadna dokumentacje, bo jest to niezgodne z regulaminem
Jako, ze przewodzikow z podcisnieniem troche jest, nie moge dojsc z tym do ladu. A metoda prob i bledow tego raczej nie zrobie. Moze ktos posiada jakies zdjecia (oczywiscie wlasnego autorstwa
), albo jakis schemat zrobiony wlasnorecznie
to prosilbym o przeslanie na PW. Dzieki bardzo. Pozdro 
Ostatnio edytowano 18 lis 2006, 01:46 przez jeday, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 sty 2006, 18:30
- Posty: 44
- Auto: 323F 1.8 16V BA
Wsadzilismy razem z kumplem silnik z wersji BG 128KM, bo byl w idealnym stanie i za grosze i nie jestesmy pewni czy wszystko zostalo dobrze podlaczone (podcisnienia). Dziwnie reaguje na gaz: 1 do 6000obr/min potem 2 i gaz i... zamula go, musze puscic gaz i potem stopniowo, bardzo powolutku dodawac to idzie dalej. Zamienilismy 1 wezyk od podcisnienia i dol sie znaczaco naprawil, ale gora oslabla troche. Wiec wydaje mi sie, ze cos namotalismy z tymi podsicnieniami ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 5 sty 2006, 18:30
- Posty: 44
- Auto: 323F 1.8 16V BA
No to chyba VICS nie działa jak trzeba. Kolektor ssący wymieniłeś na BG, czy został od BA?
Tu masz coś do BA – ściągnij sobie, bo długo tam nie posiedzi. Mam nadzieję że się rozeznasz
http://i36.photobucket.com/albums/e46/d ... 380yki.png
Tu masz coś do BA – ściągnij sobie, bo długo tam nie posiedzi. Mam nadzieję że się rozeznasz
http://i36.photobucket.com/albums/e46/d ... 380yki.png
Z BG jest tylko dol. Glowice od BA mialem po kapitalnym remoncie, wiec nie bylo sensu zakladac tamtej. Zreszta niczym sie nie roznia.. Kolektor ssacy rowniez od BA.
No sporo tego
Mam nadzieje, ze sie jakos polapie. A co to sa za oznaczenia? Masz cos jeszcze co dotyczy podcisnien? Dzieki wielkie

No sporo tego
- Od: 5 sty 2006, 18:30
- Posty: 44
- Auto: 323F 1.8 16V BA
Zaraz, tylko dół?
A mnie się zawsze wydawało, że jedyne różnice są w głowicy (wałki, choć różnice w oznaczeniach są tylko w ostatniej literze) i sterowniku. No, BG ma jeszcze chłodniczkę oleju, ale tak poza tym...
Obrazek pochodzi z EPC i jest kapkę zakręcony – ale patrz gdzie idzie wężyk (przerywane linie) i paruj razem literki. Mam 2 czy 3 zdjęcia tego regionu silnika, tylko że tam jest tak nasiane że nie widać dokładnie gdzie co idzie. Poza może tymi 2 wężykami z kolorowymi paskami (czerwony/niebieski).
Ew. możesz poszukać dokumentacji serwisowej do amerykańskich Protege, bo takie dało się kiedyś ściągnąć z ESI Mazda USA – tam jest i silnik BP i ogólnie autko. Ale czy są tam wężki rozrysowane, to nie pamięam...
Obrazek pochodzi z EPC i jest kapkę zakręcony – ale patrz gdzie idzie wężyk (przerywane linie) i paruj razem literki. Mam 2 czy 3 zdjęcia tego regionu silnika, tylko że tam jest tak nasiane że nie widać dokładnie gdzie co idzie. Poza może tymi 2 wężykami z kolorowymi paskami (czerwony/niebieski).
Ew. możesz poszukać dokumentacji serwisowej do amerykańskich Protege, bo takie dało się kiedyś ściągnąć z ESI Mazda USA – tam jest i silnik BP i ogólnie autko. Ale czy są tam wężki rozrysowane, to nie pamięam...
Miedzy wersja 128KM z BG a 115KM z BA nie ma zadnej roznicy w glowicy. Mielismy 2 rozebrane i sa takie same. Wydaje sie, ze jedyna roznica w tych silnikach to kolo zamachowe (w BG jest napewno lzejsze), komp no i jest roznica w stopniu sprezania. Moj dol siadl, a ten byl naprawde w bardzo dobrym stanie, a w mojej glowicy (BA) sa nowe popychacze, dotarte zawory, zrobiona polerka i planownie o 0,7mm. Dlatego nie zakladalem glowicy od BG tym bardziej, ze walki, zawory, wszystko jest takie same.. No i przy skladaniu musielismy namotac cos z tymi podsinieniami..
A masz moze cos jeszcze na temat VICS? Bede musial wszystko posprawdzac.. Pozdro!
A masz moze cos jeszcze na temat VICS? Bede musial wszystko posprawdzac.. Pozdro!
- Od: 5 sty 2006, 18:30
- Posty: 44
- Auto: 323F 1.8 16V BA
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości