Siemandero pogromcy
Pytanie do Was. Czy są jakieś trudności przy wymianie takowej? Muszę na coś zwrócić uwagę? Potrzebuje jakiejś wiedzy tajemnej aby tą część wymienić czy to raczej plug&play ?
Dzięki
Wymiana listwy wtryskiwaczy
Strona 1 z 1
Oto wiedza tajemna: odłączasz przewody, odkręcasz listwę, demontujesz ją i .... montujesz drugą w kolejności odwrotnej niż demontowałeś.
Nie zgub tylko żadnej śruby czy podkładki.
P.S. Po co ją wymieniasz?
Nie zgub tylko żadnej śruby czy podkładki.
P.S. Po co ją wymieniasz?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Błąd 25. Nie można było dostać samego zaworku, więc zakupiłem kąpletną listwę.
Strasznie dużo Madziula zaczęła palić. Ok 23 l/100. Zapach benzyny z wlewu korka oleju. Na bagnecie praktycznie samo czarne paliwo. Od taka historia. A tak wogóle, postanowiłem reanimować Madzie. Aparat zapłonowy, kable, swiece, rozrząd, hamulce tył, wydech, wymiana drzwi bo ruda grasuje.
Strasznie dużo Madziula zaczęła palić. Ok 23 l/100. Zapach benzyny z wlewu korka oleju. Na bagnecie praktycznie samo czarne paliwo. Od taka historia. A tak wogóle, postanowiłem reanimować Madzie. Aparat zapłonowy, kable, swiece, rozrząd, hamulce tył, wydech, wymiana drzwi bo ruda grasuje.
Kompletną, a nie 'kąpletną'.
Ot taka historia, a nie 'od taka historia'.
A tak w ogóle, a nie 'wogóle'.
Dla ścisłości, bo o ile niektóre błędy jestem w stanie zaakceptować to te rażą mnie niesamowicie.
Ot taka historia, a nie 'od taka historia'.
A tak w ogóle, a nie 'wogóle'.
Dla ścisłości, bo o ile niektóre błędy jestem w stanie zaakceptować to te rażą mnie niesamowicie.
Bardzo przepraszam. Oczywiście masz racje.
Witam.
Po wymianie listwy sytuacja wygląda następująco. Po uruchomieniu obroty do 2000 i zaczynają powoli spadać. Jak ustabilizują się na 800/750 silnik nierówno pracuje. Błędów brak jak na zgaszonym tak i na odpalonym. Przejechane na razie 40 km. Czy wtryskiwacze mogą być inne w modelu 1.8 np z roku 97?
Wygląd wtryskiwaczy które wymontowałem różnią się od tych zamontowanych ale listwa weszła i wtryski również bez żadnych problemów. Jak to się mówi, jak z tego auta.
Czekam na razie na wynik spalania. Zatankowałem za 100 i zobaczymy ile przejedzie.
Witam.
Po wymianie listwy sytuacja wygląda następująco. Po uruchomieniu obroty do 2000 i zaczynają powoli spadać. Jak ustabilizują się na 800/750 silnik nierówno pracuje. Błędów brak jak na zgaszonym tak i na odpalonym. Przejechane na razie 40 km. Czy wtryskiwacze mogą być inne w modelu 1.8 np z roku 97?
Wygląd wtryskiwaczy które wymontowałem różnią się od tych zamontowanych ale listwa weszła i wtryski również bez żadnych problemów. Jak to się mówi, jak z tego auta.
Czekam na razie na wynik spalania. Zatankowałem za 100 i zobaczymy ile przejedzie.
były montowane chyba różne modele wtryskiwaczy. Ja w jednym silniku miałem brązowe a w drugim zielone mimo że były z tego samego rocznika 95 Choć możliwe że ktoś wymieniał.
Sugerowałbym przy wymianie zwrócić uwagę na uszczelnienia wtrysków. U mnie były zparciałe i musiałem kombinować z oringami dodatkowymi
Sugerowałbym przy wymianie zwrócić uwagę na uszczelnienia wtrysków. U mnie były zparciałe i musiałem kombinować z oringami dodatkowymi
- Od: 12 sie 2014, 09:06
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323f BA 1.8 (BP) 95r
W BP były 2 rodzaje wtryskiwaczy, DOHC 250ml/min i SOHC 192ml/min. Jak kupiłeś całą listwę to regulator może być ciut inny, i możliwe że masz inne ciśnienie na listwie, więc wartości się jeszcze bardziej rozjeżdżają.
Wtryski różnią się tylko kolorem, czy też kształtem? Może ktoś Ci wcisnął listwę od innego silnika, często na stacjach demontażu albo źle podpisują, albo nie wiedzą z czego wymontowują, raz nawet się kłóciłem z debilem który twierdził że nie ma takiego samochodu jak Mazda 323C. O złym podpisywaniu roczników już nawet nie wspomnę.
Proponuję Ci przejechać jednorazowo jakieś 50km, żeby komputer zdążył zrobić sobie autoadaptację. W starszych modelach trwa to trochę dłużej. Bo_Lo napisał mi że u niego w BG komputer dostrajał się przez 50 km. U mnie w ZL wystarczyło mu 10 minut na jałowych.
Wtryski różnią się tylko kolorem, czy też kształtem? Może ktoś Ci wcisnął listwę od innego silnika, często na stacjach demontażu albo źle podpisują, albo nie wiedzą z czego wymontowują, raz nawet się kłóciłem z debilem który twierdził że nie ma takiego samochodu jak Mazda 323C. O złym podpisywaniu roczników już nawet nie wspomnę.
Proponuję Ci przejechać jednorazowo jakieś 50km, żeby komputer zdążył zrobić sobie autoadaptację. W starszych modelach trwa to trochę dłużej. Bo_Lo napisał mi że u niego w BG komputer dostrajał się przez 50 km. U mnie w ZL wystarczyło mu 10 minut na jałowych.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość