Mam problem z moja mazda 323f
Mazda 323f 95r. Dławienie się do 2,5tys odrotow [BA BP & B3]
Witam
Mam problem z moja mazda 323f
przy ruszaniu dziwnie szarpie na 2 biegu czasami tez reszta ok co moze byc przyczyna ?
Mam problem z moja mazda 323f
-
Scieamax
A ja spytam tak. Jakiej firmy kopułkę Polecili byście. Moja Madzia jest zagazowana. Szukałem i nie mogę namierzyć beru czy ngk. A zależy mi na produkcie dobrym i trwałym, dlatego że robię 40kkm rocznie. Ktoś wie jakie dobre kopułki są dostępne?
sport: www.paintball.las.pl (chesz dołączyć?) 31.08.2014 godz. 10:00
sport: www.paintball.las.pl (chesz dołączyć?) 31.08.2014 godz. 10:00
Witam
Czytam to co tutaj radzicie i nie tylko tutaj i nadal nie mogę sobię poradzić z problemem w mojej MAZDZIE 323f BA 1.8 BP
Szarpie po gwałtownym wciśnięciu pedału przyśpieszenia, bądź przy jego gwałtownym zwolnieniu, zwłaszcza na niskich obrotach ale na wyższych również, jest słabsza na niższych obrotach a praca na biegu jałowym jest niestabilna, niby obroty nie falują ale nie zawsze są stabilne i leciutko drgają, czasami spadają poniżej 500 obr/min i tak się trzymają.
Gdy pedał przyśpieszenia wciska się powoli to nie szarpie.
Przy gwałtownym wciśnięciu na maksa przy obrotach poniżej 3 tyś silnik zaczyna szarpać kilka razy.
Problem występuje od ponad roku.
Przez wyżej wymienione objawy jak myślę nadwyrężyłem pasek rozrządu, bo nie wytrzymał takiego szarpania i się urwał
Po wymianie silnika (sam słupek) problem pozostał w identycznej postaci.
W aucie jest instalacja gazowa sekwencyjna ELPIGAZ z którą nie było problemu przez wcześniejsze dwa lata eksploatacji.
szarpanie objawia się w większym stopniu jak jeżdżę na gazie, ale na benzynie jest również zauważalne.
Problem tak naprawdę pojawił się w bliżej nieokreślonym czasie po wymianie komputera od gazu który zalałem wodą, ale nie wiem czy to może mieć jakiś związek, komputer został wymieniony na inny bo był jeszcze na gwarancji.
Gazownicy twierdzą, że to nie wina instalacji, sprawdzali wtryskiwacze i mówią, że są ok, ciśnienie gazu jest w porządku i że problem musi być w silniku.
Spalanie gazu w normie 10-11l spalanie benzyny chyba również w normie.
Po podpięciu diody wg instrukcji z forum nie wyświetla żadnych błędów (jak odepnę jakiś czujnik to błyska)
Wymienione przeze mnie:
-przepływomierz podmieniony na inny używany
-aparat zapłonowy na inny używany (a właściwie 2 razy
bo po pierwszej wymianie myślałem, że może ten drugi też ma przebicie)
-kable wys.nap. nowe
-kopułka palec nowe
-świece nowe
-przepustnica na inną używaną
-silniczek krokowy na inny używany
-czujnik tps na inny używany
-czujnik temperatury przy pompie wody na inny używany (był wkręcony do silnika który kupiłem)
-rura dolotu na inną używana
-sonda lambda nowa uniwersalna
-filtr powietrza, olej, filtry gazu itd na czas
-regulowane luzy zaworowe (mam płytkową regulację)
-rozrząd zmieniany
-ustawiony zapłon
-wyregulowane niskie obroty w trybie serwisowym wg instrukcji z forum
-zaślepiony egr
-wycięty katalizator- wspawany tłumik przelotowy
Ps
Jak będę miał czas to zamierzam rozebrać kolektor dolotowy i sprawdzić poprawność działania systemu VICS, niby dźwigienka porusza się powyżej 4 tyś obrotów, ale może coś w środku się urwało w co wątpię.
Problem występuje nadal
Może ktoś ma jakieś pomysły albo sugestie?
Czytam to co tutaj radzicie i nie tylko tutaj i nadal nie mogę sobię poradzić z problemem w mojej MAZDZIE 323f BA 1.8 BP
Szarpie po gwałtownym wciśnięciu pedału przyśpieszenia, bądź przy jego gwałtownym zwolnieniu, zwłaszcza na niskich obrotach ale na wyższych również, jest słabsza na niższych obrotach a praca na biegu jałowym jest niestabilna, niby obroty nie falują ale nie zawsze są stabilne i leciutko drgają, czasami spadają poniżej 500 obr/min i tak się trzymają.
Gdy pedał przyśpieszenia wciska się powoli to nie szarpie.
Przy gwałtownym wciśnięciu na maksa przy obrotach poniżej 3 tyś silnik zaczyna szarpać kilka razy.
Problem występuje od ponad roku.
Przez wyżej wymienione objawy jak myślę nadwyrężyłem pasek rozrządu, bo nie wytrzymał takiego szarpania i się urwał
Po wymianie silnika (sam słupek) problem pozostał w identycznej postaci.
W aucie jest instalacja gazowa sekwencyjna ELPIGAZ z którą nie było problemu przez wcześniejsze dwa lata eksploatacji.
szarpanie objawia się w większym stopniu jak jeżdżę na gazie, ale na benzynie jest również zauważalne.
Problem tak naprawdę pojawił się w bliżej nieokreślonym czasie po wymianie komputera od gazu który zalałem wodą, ale nie wiem czy to może mieć jakiś związek, komputer został wymieniony na inny bo był jeszcze na gwarancji.
Gazownicy twierdzą, że to nie wina instalacji, sprawdzali wtryskiwacze i mówią, że są ok, ciśnienie gazu jest w porządku i że problem musi być w silniku.
Spalanie gazu w normie 10-11l spalanie benzyny chyba również w normie.
Po podpięciu diody wg instrukcji z forum nie wyświetla żadnych błędów (jak odepnę jakiś czujnik to błyska)
Wymienione przeze mnie:
-przepływomierz podmieniony na inny używany
-aparat zapłonowy na inny używany (a właściwie 2 razy
-kable wys.nap. nowe
-kopułka palec nowe
-świece nowe
-przepustnica na inną używaną
-silniczek krokowy na inny używany
-czujnik tps na inny używany
-czujnik temperatury przy pompie wody na inny używany (był wkręcony do silnika który kupiłem)
-rura dolotu na inną używana
-sonda lambda nowa uniwersalna
-filtr powietrza, olej, filtry gazu itd na czas
-regulowane luzy zaworowe (mam płytkową regulację)
-rozrząd zmieniany
-ustawiony zapłon
-wyregulowane niskie obroty w trybie serwisowym wg instrukcji z forum
-zaślepiony egr
-wycięty katalizator- wspawany tłumik przelotowy
Ps
Jak będę miał czas to zamierzam rozebrać kolektor dolotowy i sprawdzić poprawność działania systemu VICS, niby dźwigienka porusza się powyżej 4 tyś obrotów, ale może coś w środku się urwało w co wątpię.
Problem występuje nadal
Może ktoś ma jakieś pomysły albo sugestie?
-
Pavulon1986
Pavulon1986 napisał(a):Ps
Jak będę miał czas to zamierzam rozebrać kolektor dolotowy i sprawdzić poprawność działania systemu VICS, niby dźwigienka porusza się powyżej 4 tyś obrotów, ale może coś w środku się urwało w co wątpię.
Raczej szkoda roboty. Tam nie ma co się urwać tak samo z siebie.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Witam, u mnie moja mazda szarpie na niskich obrotach jak jade na dwojce, trójce czy czwórce nie jezdzilem nigdy powili na piatce wiec nie wiem. Lecz gdy ruszam powoli, albo puszczam pedal gazu to wystepuje takie szarpniecie jakbym kogos cholowal i mnie pociagnal... Na biegu jalowym nic nie faluje, czyszczona byla cala przepustnica. Ktos moze mial takie zdarzenie? Planuje wymienic kable WN i swieczki ale czy to cos da?
Witam wszystkich miłośników japońskiego samochodu jakim jest mazda:)
otóż mam mazde 323 w sedanie i nie wiem tak do końca co jest z nią grane a zatem gdy silnik jest zimny to barddzo przerywa na benzynie a na gazie chodzi ok ale nie ma niskich obrotów po prostu gaśnie, gdy silnik sie nagrzeje tak powyżej pół na gazie chodzi już na wolnych obrotach a na benzynie jest po prostu słaby ale juz nie przerywa dodam że na gazie lepiej chodzi lecz mam uczucie jak by go zalewało gazu najlepiej stopniowo dodawać to szybciej sie zbierze. wiem że to nie jest demon prędkości bo to tylko 1.3 przy masie auta 1.5 t nie ma rewelacji ale wcześniej wszytko działo bez zarzutu. a zapomniałem o jeszcze jednym gdy chce ją odpalić to musze na zapłonie potrzymać jak diesla to odrazu załapie jak tak nie zrobie tylko od razu przekrece kluczyk to załapie raz puści i drugi raz puści dopiero za 3 razem odpali. prosiłbym o sensowne wypowiedzi pozdrawiam
otóż mam mazde 323 w sedanie i nie wiem tak do końca co jest z nią grane a zatem gdy silnik jest zimny to barddzo przerywa na benzynie a na gazie chodzi ok ale nie ma niskich obrotów po prostu gaśnie, gdy silnik sie nagrzeje tak powyżej pół na gazie chodzi już na wolnych obrotach a na benzynie jest po prostu słaby ale juz nie przerywa dodam że na gazie lepiej chodzi lecz mam uczucie jak by go zalewało gazu najlepiej stopniowo dodawać to szybciej sie zbierze. wiem że to nie jest demon prędkości bo to tylko 1.3 przy masie auta 1.5 t nie ma rewelacji ale wcześniej wszytko działo bez zarzutu. a zapomniałem o jeszcze jednym gdy chce ją odpalić to musze na zapłonie potrzymać jak diesla to odrazu załapie jak tak nie zrobie tylko od razu przekrece kluczyk to załapie raz puści i drugi raz puści dopiero za 3 razem odpali. prosiłbym o sensowne wypowiedzi pozdrawiam
-
maździora
Do sprawdzenia na początek błędy ECU, poprawna regulacja TPS'u i wolnych obrotów (na benzynie!).
W razie dalszych problemów zainteresuj się aparatem zapłonowym.
Na koniec po usunięciu wszystkich niedomagań konieczne będzie zapewne wyregulowanie właściwe instalacji lpg.
Wszystko co powyżej znajdziesz bez większych problemów na Forum – polecam lekturę FAQ
Post twój przeniosłem do właściwego działu – na przyszłość zwróć uwagę na podział działów technicznych.
W razie dalszych problemów zainteresuj się aparatem zapłonowym.
Na koniec po usunięciu wszystkich niedomagań konieczne będzie zapewne wyregulowanie właściwe instalacji lpg.
Wszystko co powyżej znajdziesz bez większych problemów na Forum – polecam lekturę FAQ
Post twój przeniosłem do właściwego działu – na przyszłość zwróć uwagę na podział działów technicznych.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jestem tutaj nowy wiec nie wiem zbytnio co i jak. Dodam jeszcze że jeśli chodzi o kable i świece to były zmieniane podobnie jak gaz jest ustawiony. Wydaje mi sie że termostat jest cały czas otwarty i stąd te objawy na zimnym silniku. W kompie nie ma błędów nie łapie lewego powietrza przepustnica czysta, świece ładnie zalewa również autko po prostu ma mniej mocy niż ostatnio no i to odpalanie dziwne
Dopisano 5 lis 2014, 20:44:
A jak moge sprawdzić dziłanie przepustnicy? JAK USTAWIĆ JĄ? a co robi się śróbką u góry tą nie daleko od linki gazu? wiem że autko maswoje lata ale akurat mój wygląda adekwatnie do swojego wieku i tez o to mi chodzi że nie dawno było inaczej że miał wiecej tej mocy. dodaj jeszcze że jak odepne przepływke to nie ma żadnej różnicy. najgorzej jest wtedy gdy jest zimny z tad wpadłem na pomysł z termostatem że go wgl nie zamyka tylko otwarty jest cały czas potem gdzy juz sie nagrzeje to na wolnych na gazie chodzi i mniej przerywa na benzynie ale jest słabszy na gazie lepiej idzie. nie powiem bo oleju tez swoje weźmie ale czy aż tak żeby był taki spadek mocy. katalizatora też tam nie ma tylko sama puszka a jesli chodzi o sonde lambda to wątpie zeby to była tego wina raczej.
Dopisano 5 lis 2014, 20:44:
A jak moge sprawdzić dziłanie przepustnicy? JAK USTAWIĆ JĄ? a co robi się śróbką u góry tą nie daleko od linki gazu? wiem że autko maswoje lata ale akurat mój wygląda adekwatnie do swojego wieku i tez o to mi chodzi że nie dawno było inaczej że miał wiecej tej mocy. dodaj jeszcze że jak odepne przepływke to nie ma żadnej różnicy. najgorzej jest wtedy gdy jest zimny z tad wpadłem na pomysł z termostatem że go wgl nie zamyka tylko otwarty jest cały czas potem gdzy juz sie nagrzeje to na wolnych na gazie chodzi i mniej przerywa na benzynie ale jest słabszy na gazie lepiej idzie. nie powiem bo oleju tez swoje weźmie ale czy aż tak żeby był taki spadek mocy. katalizatora też tam nie ma tylko sama puszka a jesli chodzi o sonde lambda to wątpie zeby to była tego wina raczej.
-
maździora
Przepływomierz zapewne po którymś strzale gazu zrobił
Zresztą wyjdzie to jak zrobisz diagnostykę (poszukaj opisu).
Auto musi poprawnie jeździć na benzynę a dopiero później zajmujemy się gazem.
Zresztą masz zapewne instalację gazu I lub II gen. więc nie ma co oczekiwać, że będzie super
Odnośnie przepustnicy to też jest chyba opis do tego.
Zresztą wyjdzie to jak zrobisz diagnostykę (poszukaj opisu).
Auto musi poprawnie jeździć na benzynę a dopiero później zajmujemy się gazem.
Zresztą masz zapewne instalację gazu I lub II gen. więc nie ma co oczekiwać, że będzie super
Odnośnie przepustnicy to też jest chyba opis do tego.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Powiem ci że szukałem i nic takiego konkretnego nie znalazłem skoro wiesz o co chodzi to napisz tak krótko zebymn zrozumiał lub skopiuj jakiś post żebym przeczytał to dokłanie co i jak
-
maździora
Poczytaj na początek tutaj: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS – dyskusja wspólna
Więcej lenistwa tolerować nie będę.
Więcej lenistwa tolerować nie będę.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam,
Wczoraj wracając mazdą do domu wszystko było ok, trasa ok. 100km. Na postoju obroty trzymają ok. 800, jednak czuć lekkie drgania i silnik nie pracuje do końca równo. Pod samym domem auto przestało reagować na gaz, wciskam ale zero reakcji, silnik gaśnie. Myślałem że skończył się gaz, przerzucam na benzyne, odpalam i niby wszystko ok ale po kilkunastu metrach to samo, zero reakcji na gaz, auto szarpie i zaczyna gasnąć. Próbują dodać gazu na biegu jałowym idzie opornie do 2 tyś, jakby coś blokowało a powyżej jest ok. Generalnie żeby dojechać do domu musiałem trzymać auto powyżęj 2 tys. Na postoju nie gaśnie, obroty trzyma.
Czy ktoś ma jakieś podejrzenia cóż to może być?
Wczoraj wracając mazdą do domu wszystko było ok, trasa ok. 100km. Na postoju obroty trzymają ok. 800, jednak czuć lekkie drgania i silnik nie pracuje do końca równo. Pod samym domem auto przestało reagować na gaz, wciskam ale zero reakcji, silnik gaśnie. Myślałem że skończył się gaz, przerzucam na benzyne, odpalam i niby wszystko ok ale po kilkunastu metrach to samo, zero reakcji na gaz, auto szarpie i zaczyna gasnąć. Próbują dodać gazu na biegu jałowym idzie opornie do 2 tyś, jakby coś blokowało a powyżej jest ok. Generalnie żeby dojechać do domu musiałem trzymać auto powyżęj 2 tys. Na postoju nie gaśnie, obroty trzyma.
Czy ktoś ma jakieś podejrzenia cóż to może być?
Cewka zapłonowa może?
Jak zimny silnik zachowuje się?
Jak zimny silnik zachowuje się?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
I jak znam życie u poprzedniego właściciela nie było żadnych problemów? 
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam wszystkich
Też miałem taki problem u siebie wymieniałem wszystko świece kable cewkę filtry itd itd dobierałem się do pompy paliwa, aż w końcu zaciekawiło mnie to dlaczego po odkręceniu korka paliwa powietrze jest zasysane do zbiornika a nie na odwrót tzn nie wydobywają się opary paliwa, przedmuchałem cały system pochłaniania par paliwa itd. wyciągnąłem z korka paliwa ten odpowietrznik i jak ręką odjął żadnego dławienia, moc wróciła.
Też miałem taki problem u siebie wymieniałem wszystko świece kable cewkę filtry itd itd dobierałem się do pompy paliwa, aż w końcu zaciekawiło mnie to dlaczego po odkręceniu korka paliwa powietrze jest zasysane do zbiornika a nie na odwrót tzn nie wydobywają się opary paliwa, przedmuchałem cały system pochłaniania par paliwa itd. wyciągnąłem z korka paliwa ten odpowietrznik i jak ręką odjął żadnego dławienia, moc wróciła.
- Od: 28 gru 2010, 00:58
- Posty: 7
- Skąd: Orneta
- Auto: MAZDA 323F BA 1.8 1995
Witam,
Dzisiaj wracając z trasy autem Mazda zachowywała się bardzo dziwnie. Stopniowo w miarę upływu czasu szarpała i krztusiła się, po chwili zdałem sobie sprawę, że niemożliwe jest, żeby tak dalej jechać.
Problem wydaje się być dosyć typowy, jednak po przeszukaniu forum i zaleceniu się do części instrukcji nadal występują problemy w mojej mazdzie, a między innymi to:
Mazda na gazie:
-pracuje nierówno, szarpie(brak możliwości jazdy, gdy lekko dotykam pedału zaczyna szarpać i "tańczyć")
-obroty utrzymują się przy 1,5k na postoju po rozgrzaniu silnika(przynajmniej tak ostatnio było na gazie, teraz ciężko to sprawdzić bo mazda nie nadaje się do jazdy na gazie)
-słaba moc
Mazda na benzynie:
-pracuje na podobnej zasadzie co w przypadku gazu, jednak o wiele mniej odczuwalnie(szarpanie i brak mocy ad się przede wszystkim odczuć np. na 2 biegu przy 1,5k obrotów)
-obroty podczas postoju wydają się w porządku
-ciężko powiedzieć jak z mocą, ale raczej nie jest zadowalająca i wciąż mała, bardzo ciężko jest jej się wkręcić na 2 z około 1,5k obrotów
Wykryty został błąd 9 oraz 3 oznaczający(z kostki "diagnostycznej" jednego z użytkowników):
-Czujnik położenia wału / Czujnik temperatury silnika
-Czujnik temp. silnika / Czujnik ciśnienia atmosferycznego
Z początku był to tylko błąd 9, dopiero dzisiaj po przygodzie z gazem i wykasowaniu błędów został tylko błąd 3, jeden z użytkowników doradził mi, żeby sprawdził czy to nie wina czujnika temp. płynu i zalecił jego wymianę na ten:
https://aparts.pl/partscatalogue/7-3177 ... 93177.aspx
Dodatkowe kwestie:
-Mazda pali ok 13,6-14l gazu na 100km(cykl mieszany, nie katuje jej mocno)
-Wymieniona/wyczyszczona została przepustnica
-Wymieniona została chłodnica
-Temperatura na wskazówce wydaje się nie przekraczać "godziny 9", nie wariuje
-Podczas startu mazdy(po nocy lub długim postoju) gdy wciskam pedał gazu, obroty spadają, a nawet gaśnie, dopiero jak się zagrzeje jest okej(tak było wcześniej na gazie, po mojej "przygodzie" nie wiem czy coś uległo zmianie, ale myślę, że nie)
Znajomy mówi, że słaba praca na benzynie jest uzasadniona tym, że samochód nie jest przyzwyczajony do jazdy na benzynie. Mam plan pojechać do gazownika i załatwić sprawę z gazem, a dopiero później zastanawiać się nad mocą mazdy itp. A wy co mi doradzacie, żebym zrobił z moim szrotem, poza podpalaniem w rowie?

Dzisiaj wracając z trasy autem Mazda zachowywała się bardzo dziwnie. Stopniowo w miarę upływu czasu szarpała i krztusiła się, po chwili zdałem sobie sprawę, że niemożliwe jest, żeby tak dalej jechać.
Problem wydaje się być dosyć typowy, jednak po przeszukaniu forum i zaleceniu się do części instrukcji nadal występują problemy w mojej mazdzie, a między innymi to:
Mazda na gazie:
-pracuje nierówno, szarpie(brak możliwości jazdy, gdy lekko dotykam pedału zaczyna szarpać i "tańczyć")
-obroty utrzymują się przy 1,5k na postoju po rozgrzaniu silnika(przynajmniej tak ostatnio było na gazie, teraz ciężko to sprawdzić bo mazda nie nadaje się do jazdy na gazie)
-słaba moc
Mazda na benzynie:
-pracuje na podobnej zasadzie co w przypadku gazu, jednak o wiele mniej odczuwalnie(szarpanie i brak mocy ad się przede wszystkim odczuć np. na 2 biegu przy 1,5k obrotów)
-obroty podczas postoju wydają się w porządku
-ciężko powiedzieć jak z mocą, ale raczej nie jest zadowalająca i wciąż mała, bardzo ciężko jest jej się wkręcić na 2 z około 1,5k obrotów
Wykryty został błąd 9 oraz 3 oznaczający(z kostki "diagnostycznej" jednego z użytkowników):
-Czujnik położenia wału / Czujnik temperatury silnika
-Czujnik temp. silnika / Czujnik ciśnienia atmosferycznego
Z początku był to tylko błąd 9, dopiero dzisiaj po przygodzie z gazem i wykasowaniu błędów został tylko błąd 3, jeden z użytkowników doradził mi, żeby sprawdził czy to nie wina czujnika temp. płynu i zalecił jego wymianę na ten:
https://aparts.pl/partscatalogue/7-3177 ... 93177.aspx
Dodatkowe kwestie:
-Mazda pali ok 13,6-14l gazu na 100km(cykl mieszany, nie katuje jej mocno)
-Wymieniona/wyczyszczona została przepustnica
-Wymieniona została chłodnica
-Temperatura na wskazówce wydaje się nie przekraczać "godziny 9", nie wariuje
-Podczas startu mazdy(po nocy lub długim postoju) gdy wciskam pedał gazu, obroty spadają, a nawet gaśnie, dopiero jak się zagrzeje jest okej(tak było wcześniej na gazie, po mojej "przygodzie" nie wiem czy coś uległo zmianie, ale myślę, że nie)
Znajomy mówi, że słaba praca na benzynie jest uzasadniona tym, że samochód nie jest przyzwyczajony do jazdy na benzynie. Mam plan pojechać do gazownika i załatwić sprawę z gazem, a dopiero później zastanawiać się nad mocą mazdy itp. A wy co mi doradzacie, żebym zrobił z moim szrotem, poza podpalaniem w rowie?



Ciekawe czy po prostu cewka zapłonowa się nie "kończy".
Fajnie jakbyś miał od kogoś wypożyczyć do sprawdzenia.
Fajnie jakbyś miał od kogoś wypożyczyć do sprawdzenia.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość