tak jestem tego pewny ze wtrysk jest sterowany masa bo plus jest stały na listwie, masa idzie z ecu i też nie mogłem wziąść masy z elementu metalowego ponieważ przez cewke by pompowało cały czas paliwo do dolotu bo była by otwarta cały czas
a teraz wyjaśnienia
był uszkodzony jakiś element (nie jestem pewny ale chyba driver wtrysku) w ecu który jest odpowiedzialny za podanie sygnału ( – ) na cewke wtryskową, ale to zrobione (chodzi na 4 cylindrach)
ale kłopot kolejny na postoju obroty wkrecaja sie ladnie nawet nie zajaknie ale podczas jazdy szarpie dusi sie nie chce wogule jechać gaśnie na bp czy lpg jest to samo. wymienione przeplywka sonda lambda i przepustnica (miałem w zapasie) i jest to samo wrażenie jak by mu czegoś brakowało. brałem go pod diode jak dobrze zczytałem (jeden długi i 5 krutkich) czyli 15 (Czujnik lambda / Czujnik ciśnienia w kol. dolot) potem idąc tym propem dalej było 14 (Czujnik ciśnienia atmosferycznego – EMS) i 18 ale tego brak w rozpisce bledów warunek że dobrze czytałem te błedy, ale który to jest czujnuk ciśnienia w kolektorze dolotowym? bo czujniki też mam wszystkie od kolektora wraz z kolektorem cały osprzet silnika posiadam wiec można przekładać ale pomysły mi sie kończą
Dopisano 23 maja 2016, 19:42:a z góry przepraszam za opóżnienie w odpisywaniu
