spalanie lpg
Strona 1 z 1
Witam zmieniałem w mojej ba silnik na z 1.8 na 1.8 z BG 128km i mam problem. Na lpg spalanie mam 17-18 litrów gazu. I falujace obroty. Na benzynie jest ok silnik równo pracuje. Filtr powietrza jest brudny ale został on wyczyszczony teraz zmieniłem kopulke świece palec i przewody. Po wymianie silnika jest założony nowy rozrząd z pompa wody nowa chłodnica i węże do niej. Na poprzednim silniku spalanie było około 10 litrów. Lpg to 5 letnia sekwencja stag na tym silniku jest to pierwsze zagazowanie. Kompresję podobno ma po 9 i 10 na jednym ale o tym napisałem w innym wątku u kogoś żeby nie zakładać nowego tematu. Ma ktoś jakieś pomysły. Mogłaby być przyczyną filtra ale nie spalanie większe przez to o 5 czy 7 litrów.
- Od: 13 lip 2014, 15:02
- Posty: 23
- Skąd: Głowaczów
- Auto: Mazda 323f BA 1.8 84Kw 1995rok+LPG sekwencja
Brudny filtr ma duże znaczenie w spalaniu lpg przy instalacji gazowej starego typu na mieszalniku. Przy sekwencji nie odczuwa się tego aż tak bardzo.
Sekwencja pracuje na podstawie pracy oryginalnego kompa silnika, który nawet nie "wie", że silnik pracuje na gazie czy benzynie.
Po zmianie silnika (szczególnie na zupełnie inny typ) to raczej trzeba byłoby na nowo mapki gazu zebrać i wystroić instalację.
Zapewne spalanie benzyny masz w normie?
PS. temat bardziej pasuje do działu o LPG a nie tutaj więc docelowo tam raczej powędruje.
Sekwencja pracuje na podstawie pracy oryginalnego kompa silnika, który nawet nie "wie", że silnik pracuje na gazie czy benzynie.
Po zmianie silnika (szczególnie na zupełnie inny typ) to raczej trzeba byłoby na nowo mapki gazu zebrać i wystroić instalację.
Zapewne spalanie benzyny masz w normie?
PS. temat bardziej pasuje do działu o LPG a nie tutaj więc docelowo tam raczej powędruje.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Spalanie benzyny w normie. Gazownik powiedział, że wszystko samo sie powinnop ustawić i nie będzie problemu. Dodatkowo zauważyłem że chyba EGR jest popsuty bo mi dymiło z ujścia przy kolektorze aż w końcu urwało rurke i jest teraz luzem. silnik nie równo pracuje z wolnych obrotów ma problemy żeby ruszyć teraz. Czytałem o zaślepieniu EGR. Czy on może także wpływać na spalanie? Czy wystarczy że zatkam te rurkę co idzie do egr czy trzeba wykrecic caly mechanizm i przy ssacym zaślepić?
- Od: 13 lip 2014, 15:02
- Posty: 23
- Skąd: Głowaczów
- Auto: Mazda 323f BA 1.8 84Kw 1995rok+LPG sekwencja
Ja u siebie zaślepiłem rurkę i po kłopocie. Ale jeszcze za mało skutkiem przejechałem po remoncie motorów aby coś mówić o różnicy w spalaniu.
To zaś co twój gazownia powiedział o automatycznym ustawieniu się sterownika lpg to jedna bzdura.
Podjedź lepiej do innego.
To zaś co twój gazownia powiedział o automatycznym ustawieniu się sterownika lpg to jedna bzdura.
Podjedź lepiej do innego.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
on pogrzebał troche sprawdził przewody i powiedział ze do wymiany i zebym najpierw to pozmieniał i dopiero przyjechał. Samochód też nie równo chodzi falują obroty na lpg i jak dam gaz od razu do dechy to strzela ogniem z rury. Chociaż może to przez to że jest kompletny przelot założony bez kata.
btw miałem już 3 zestawy kopułki palca i przewodów WN i żadne nie pasuje. musze to wykręcić chyba i zanieść do sklepu
PS. na benzynie równos silnik chodzi ma około 900-1000rpm ale to chyba wina aparatu zapłonowego też. Jest pchnięty na maksa do przodu dalej się już nie da a i tak nie wkręca się równo na obroty czasami. Jak go cofne to dusi się silnik i nie da się jechać wcale.
btw miałem już 3 zestawy kopułki palca i przewodów WN i żadne nie pasuje. musze to wykręcić chyba i zanieść do sklepu
PS. na benzynie równos silnik chodzi ma około 900-1000rpm ale to chyba wina aparatu zapłonowego też. Jest pchnięty na maksa do przodu dalej się już nie da a i tak nie wkręca się równo na obroty czasami. Jak go cofne to dusi się silnik i nie da się jechać wcale.
- Od: 13 lip 2014, 15:02
- Posty: 23
- Skąd: Głowaczów
- Auto: Mazda 323f BA 1.8 84Kw 1995rok+LPG sekwencja
Sprawdz rozrząd czy masz ustawiony dobrze i do gazownika niech ustawi ci gaz a i czytałem że strzelał na gazie sprawdz przepływkę
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość