Czy zna ktoś nominalne wymiary zamka dla pierscieni TP STD? [BA BP]

Postprzez lesiux » 30 gru 2011, 16:09

Ja też nie wiem, remont robił mi znajomy ale nawet rozrządu mi dobrze nie ustawił więc nie wiem czego to bardziej wina, pierścieni czy robocizny. Obstawiam jedno i drugie. Co do docierania to niestety za późno się dowiedziałem, na szczęście na przyszłość będę już mądrzejszy.

Co do tego linka, który podesłałeś to piszą tam aby wymienić olej już po 30km. Też tak robisz?

Edit:

link do strony producenta o technice docierania. niestety też to za późno znalazłem ale może na przyszłość ktoś skorzysta
http://www.hastingsmfg.com/ServiceTips/ ... cedure.htm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez ralfi2000 » 30 gru 2011, 19:14

Jasne, nawet po 20 KM, jak juz zakoncze wstepny proces docierania i zazwyczaj robie to ja, a nie klient bo pewnie by sie nie odwazyl ;) A nastepna wymiana po tysiacu km. No robocizna swoa droga, rozrzad rozrzadem, ale co do zakladania pierscieni, to tez jest jakas okreslona kolejnosc a przede wszystkim ich ustawienie...
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2011, 23:35
Posty: 40
Auto: 323F BA 1.8 BP

Postprzez Dave » 4 sie 2013, 00:49

hihi A ja kupiłem tą Mazdę i czytam sobie co i jak z moim silniczkiem :D
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Siemandero
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 sie 2013, 22:59
Posty: 1400 (412/119)
Skąd: Bydgoszcz, Pruszcz k./Gostycyn
Auto: Obecnie: Mazda 5 2.0 Pb+LPG '07
Mitsubishi Colt CZ3 1.3 '05
Kiedyś: Mazda 323c BA 1.3 '94
Mazda 323f BA 1.8 '94
Mazda MPV LW 2.0 '00

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323