Ja też nie wiem, remont robił mi znajomy ale nawet rozrządu mi dobrze nie ustawił więc nie wiem czego to bardziej wina, pierścieni czy robocizny. Obstawiam jedno i drugie. Co do docierania to niestety za późno się dowiedziałem, na szczęście na przyszłość będę już mądrzejszy.
Co do tego linka, który podesłałeś to piszą tam aby wymienić olej już po 30km. Też tak robisz?
Edit:
link do strony producenta o technice docierania. niestety też to za późno znalazłem ale może na przyszłość ktoś skorzysta
http://www.hastingsmfg.com/ServiceTips/ ... cedure.htm
Czy zna ktoś nominalne wymiary zamka dla pierscieni TP STD? [BA BP]
1, 2
Jasne, nawet po 20 KM, jak juz zakoncze wstepny proces docierania i zazwyczaj robie to ja, a nie klient bo pewnie by sie nie odwazyl
A nastepna wymiana po tysiacu km. No robocizna swoa droga, rozrzad rozrzadem, ale co do zakladania pierscieni, to tez jest jakas okreslona kolejnosc a przede wszystkim ich ustawienie...
- Od: 24 gru 2011, 23:35
- Posty: 40
- Auto: 323F BA 1.8 BP
hihi A ja kupiłem tą Mazdę i czytam sobie co i jak z moim silniczkiem 
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość