Czytam to forum już od dawna i bardzo wiele mi pomagają wpisy (porady) itp.
jakieś dwa lata temu przy waszej pomocy wymieniłem rozrząd
ale teraz problem jest o wiele poważniejszy bo padła mi uszczelka pod głowicą (żonka chyba przegrzała silnik / wina termostatu
– jaką uszczelkę pod głowice kupić ? i chyba na kolektory bo to trochę kręcenia
– czy ta głowica jest "kolizyjna"
– czy konieczna jest też ponowna wymiana paska rozrządu (na tym co mam zrobiłem 20 000 ) zaznaczę że tylko pasek zdjąłem z górnego koła i mam wszystko oznaczone nawet wróci na to samo miejsce co do ząbka
– czy koniecznie kupić nowe szpilki do przykręcenia tej głowicy ?
jak się dowiem jak to wstawię jeszcze kilka zdjęć
Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc







Dopisano 23 wrz 2012, 00:01:
Powiedzcie jeszcze jak muszą być przygotowane płaszczyzny pod nową uszczelkę
Ja to wyczyściłem zeskrobałem, wymyłem naftą a potem odtłuściłem rozpuszczalnikiem ? czy tak ?
