Madzia zgasła podczas jazdy i nie odpaliła.
Strona 1 z 1
Witam, tak jak już w temacie napisałem autko zgasło podczas jazdy i po kilku próbach nie udało się uruchomić silnika. Taka sama sytuacja jest zarówno na benzynie jak i na LPG. Pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem czy świece dają iskrę- niestety nie, akumulator jest sprawny, światła się świecą. Czyżby skończył się aparat zapłonowy? Bardzo proszę o poradę. Pozdrawiam
"Prędkość nie zabija, to nagłe jej wytracenie jest niebezpieczne"
- Od: 25 cze 2011, 13:30
- Posty: 41
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f BA BP DOHC 114KM '95
Niestety to nie aparat zapłonowy, ale pasek rozrządu się urwał. Tak więc muszę się przygotować na trochę większy wydatek.
"Prędkość nie zabija, to nagłe jej wytracenie jest niebezpieczne"
- Od: 25 cze 2011, 13:30
- Posty: 41
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f BA BP DOHC 114KM '95
Kolego pierwsze o czym pomyslalem to o pasku rozrzadu... Bo przytfailo mi sie to samo;/ Ale stwierdzilem ze moze to jednak ten aparat zaplonowy. A co do kosztow to moze nie bedzie zle
Mialem wczesniej mazde 323F BG 1.8 DOHC i silnik byl bezkolizyjny i potwierdzam bo nic poza paskiem nie wymienilem i dzialal
tak wiec nie ma sie co lamac:D moze sie udalo 
- Od: 9 lut 2011, 22:52
- Posty: 52
- Skąd: Gromnik/małopolska
- Auto: Była: Mazda 323f BG 1.8 DOHC 128KM PB+LPG
Jest: Mazda 323f 1.5 DOHC 88KM PB+LPG
Powiem Ci, że mnie trochę pocieszyłeś, bo ja też biję się z myślami czy wymienić tylko pasek czy cały kompletny rozrząd. A powiedz mi jeszcze czy sam ustawiałeś wałki rozrządu?
"Prędkość nie zabija, to nagłe jej wytracenie jest niebezpieczne"
- Od: 25 cze 2011, 13:30
- Posty: 41
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f BA BP DOHC 114KM '95
Nie mialem wtedy czasu i odwagi samemu sobie wymienic tego paska
mechanik mi wymienial
i stwierdzil ze reszta jest w bardzo dobrym stanie zebym wymienil sam pasek...
Tylko miejmy nadzieje ze nie uszkodzilo Ci zaworow... bo wtedy bedzie nieciekawie ;/ bo nie wiem czy te silniki kolizyjne sa czy nie.. Pozdrawiam 
- Od: 9 lut 2011, 22:52
- Posty: 52
- Skąd: Gromnik/małopolska
- Auto: Była: Mazda 323f BG 1.8 DOHC 128KM PB+LPG
Jest: Mazda 323f 1.5 DOHC 88KM PB+LPG
Zakupiłem sam pasek i na kanale w domowych warunkach go wymieniłem, od miesiąca samochód śmiga, aż miło, wymiana zajęła mi prawie cały dzień, ale udało się, wałki także ustawiałem sam, jedynie musiałem się forumowiczów poradzić o jakiś schemat.
"Prędkość nie zabija, to nagłe jej wytracenie jest niebezpieczne"
- Od: 25 cze 2011, 13:30
- Posty: 41
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f BA BP DOHC 114KM '95
no ja swoja madzie (323f 1.8 16v dohc) sprawdziłem dosłownie zerwał się pasek rozrządu, mechanicy tak samo jak i wam nie wierzyli ze silnik bezkolizyjny ale jak sprawdzili to się zdziwili mówili ze to przy 16 zaworowych silnikach nie możliwe.
- Od: 9 sty 2010, 19:46
- Posty: 13
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Mazda 323F 1.8 BA DOHC 94r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości