przekładka czujnika Halla z aparatu P5 do P9
Strona 1 z 1
Witam jak w temacie w aparacie o oznaczeniu P9 padł mi czujnika Halla a mam stary aparat P5 w którym jest dobry Hal.czy będzie pasował?czy mozna przełożyc go jakoś?i jakim sposobem to można zrobić?Bardzo Proszę o pomoc:)
- Od: 8 cze 2008, 03:05
- Posty: 38
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F 1.8 16V BA 95r Lpg-Sekwencja
panowie nikt tego nie robił?
- Od: 8 cze 2008, 03:05
- Posty: 38
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F 1.8 16V BA 95r Lpg-Sekwencja
odkop ten wątek i drąż temat:
> K L I K <
generalnie ciężka sprawa![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
na 100% kilka osób czytających to forum doskonale wie co i jak z naprawą/regeneracją aparatów P5/P9, M3, itp... ale ma z tego tytułu mniejsze lub większe $ i wiedzą się nie podzielą...
BTW co kompletny laik
może sprawdzić w aparacie zapłonowym w warunkach domowych ?
na pewno oporność cewki i modułu tak jak tu: > K L I K <
A Halla coś w ten deseń ?
(znalezione na forum chyba VW)
> K L I K <
generalnie ciężka sprawa
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
na 100% kilka osób czytających to forum doskonale wie co i jak z naprawą/regeneracją aparatów P5/P9, M3, itp... ale ma z tego tytułu mniejsze lub większe $ i wiedzą się nie podzielą...
BTW co kompletny laik
na pewno oporność cewki i modułu tak jak tu: > K L I K <
A Halla coś w ten deseń ?
(znalezione na forum chyba VW)
- Kod: Zaznacz cały
aparat wyjęty
podłączyć +12 v , pod "–" oczywiście "–", między "0" a "+" miernik ustawiony na zakres 15-30 v napięcia stałego. Powoli obracać osią aparatu i powinno ci się pojawiać i znikać napięcie ok. 12 v.
Przy odpowiednim położeniu "osi" napięcie "zostaje" lub "znika" – zmienia się dopiero po za zakresem "chwytania" Halla
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
besthacker napisał(a):Witam jak w temacie w aparacie o oznaczeniu P9 padł mi czujnika Halla a mam stary aparat P5 w którym jest dobry Hal.czy będzie pasował?czy mozna przełożyc go jakoś?i jakim sposobem to można zrobić?Bardzo Proszę o pomoc:)
a po co chcesz przekładać czujnik... słyszałem że podobno te aparaty zapłonowe są zamienne... wiec skoro masz p5 sprawny to go założ i powinno hulać... jaki sens w robieniu przeszczepa???
gdzieś na forum kiedyś było pisane że jak masz u siebie zamontowany aparat p5 to śmiało możesz kupić używke p9 i założyć ... więc w drugą stronę też powinno być ok...
- Od: 14 cze 2008, 16:44
- Posty: 456
- Skąd: stąd
- Auto: Mazda
no_fear na bank jest jakiś magik co potrafi to zrobić tak zeby to chodziło jednak Twoje wskazówki pomogły mi upewnić się ze to sam czujnik jest uwalony bo jeszcze myslałem ze moze mam coś z instalacją moze jakiś przewód urwany no ale wszystko wskazuje na sam czujnik.a w starym aparacie p5 miałem cewke walniętą i postanowiłem kupić aparat P9 niby ulepszona wersja P5.ale niestety miałem pecha bo ludzie są świnie i gość mi sprzedał z uwalonym Hallem (błąd nr 3).no i musze teraz jakoś to uratować bo mam 2 aparaty i zaden nie spełnia swoich obowiązków:)a koleś podobno też miłośnik mazdy i co?I swój swojego wydymał!!
- Od: 8 cze 2008, 03:05
- Posty: 38
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F 1.8 16V BA 95r Lpg-Sekwencja
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość