Hej
Mam BA po lifcie z 1998 roku z silnikiem 1.8 BP, znajomy Waldi z GD w końcu ustalił mój problem z nie wkręcaniem się na obroty, mianowice padło na VICS SELENOID VALVE, czyli cos z podciśnieniem okazało się ze czujnik od Vibs ktory jest koło alternatora , u mnie ma zieloną wtykę, ma ułamane jedno wejscie od jakiegoś węzyka które jest zaślepione, na moją głowę jest to meksyk w kablach i na bank to cos żle chodzi, Waldi ma jużz dobry czujnik ( dzieks mu za to ). Potrzebuję jakiejś fotki lub schematu, narysowanego nawet na papierze jak to jest podłączone z tym Vicsem od początku do końca czyli wszystkie węzyki, pomoze to nam w prawidlowym podłączeniu tego wszystkiego w całość. Jesli ktoś ma cheć i czas prosiłbym bardzo o takie coś.
Potrzebna fotka lub schemat tylko silnik 1.8 BP
Strona 1 z 1
po czyszczeniu przepustnicy i krokowego zaczęły mi strasznie obroty spadać po wciśnięciu sprzęgła, zauważyłem dziś, że po gwałtownym dodaniu gazu dźwignia vics-a od razu się przełącza a przy powolnym nie zmienia położenia. Z tego co wiem to przy ok 5tyś obrotów powinna się ona przełączyć niezależnie od otwarcia przepustnicy a przy gwałtownym dodaniu gazu przełącza się od razu, zaraz od biegu jałowego. Ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak?
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość