Schemat/zdjęcie podłączenia ssania 323f BA 1.8 BP

Postprzez k-pako » 6 sie 2010, 01:42

Witam,

Po ostatnich przygodach ze swapem, stwierdziłem iż wlot do kolektora dolotowego przy zaworze od ssania (poniżej głównej rury od dolotu powietrza) mam zaślepiony (kawałek rury i zaślepka, Panu który wyciągał silnik z angola po prostu tak się wycięło, zostało i jeździło bez ssania ;)

Prośba –> czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie swojej 1.8 BP w okolicy od wlotu przy zaworze odpowiadającym za ssanie do tajemniczego "czegoś" (tak, tak chyba chodzi o tą rurkę podciśnienia która ludziom na forum lubiła się wypinać) czego nie mam , tudzież pokierować do jakiejś strony z zamieszczonym zdjęciem/schematem w jaki sposób i do czego ta rurka jest podłączona.
W dolocie do przepustnicy (rura od filtra powietrza) nie mam już żadnego otworu tak jak było w Z5 (mam za to miejsce na jego wycięcie, i kupę części z Z5 więc coś bym pewnie zmajstrował) a bez ssania ciężko (bez podtekstów). Dodam jeszcze że przy odetkanym zaworze obroty gonią do 1500 RPM, spadnie do 100, skoczy do 1500, spadnie do 100 i tak cały czas.

Sprawa dla mnie jest bardzo ważna, bo mazda zostaje u mnie po wsze czasy i chciałbym żeby wszystko grało jak powinno ;)

Pozdrawiam,
k-pako
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2008, 09:15
Posty: 37
Skąd: Bochnia
Auto: 323 BG 1.8 GT,
M6 2.0 CR 136

Postprzez k-pako » 6 sie 2010, 18:32

Wybaczcie że podbijam ale na prawdę nie wierze że nie ma na forum osoby z silnikiem BP i aparatem w komórce :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2008, 09:15
Posty: 37
Skąd: Bochnia
Auto: 323 BG 1.8 GT,
M6 2.0 CR 136

Postprzez lesiux » 6 sie 2010, 19:26

podaj maila to Ci wyślę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez k-pako » 6 sie 2010, 19:29

lesiux napisał(a):podaj maila to Ci wyślę


Namiar poszedł na mail <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2008, 09:15
Posty: 37
Skąd: Bochnia
Auto: 323 BG 1.8 GT,
M6 2.0 CR 136

Postprzez lesiux » 6 sie 2010, 21:33

poszło
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez k-pako » 8 sie 2010, 11:50

lesiux napisał(a):poszło


Wielki zimny browar dla Ciebie <spoko>

Gdyby ktoś miał podobną sytuację, poniżej przedstawiam zdjęcie jak wyglądał fabryczny dolot u mnie (nie było wyciętego otworu na ssanie jak w Z5). Po rozwierceniu rury w zaznaczonym miejscu i podłączeniu wężyka z kolektora mazda "ssie" aż miło <diabełek>

Swoją drogą ciekawe w jaki sposób poprzedni użytkownik silnika miał podłączone ssanie <co?>


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2008, 09:15
Posty: 37
Skąd: Bochnia
Auto: 323 BG 1.8 GT,
M6 2.0 CR 136

Postprzez lesiux » 8 sie 2010, 12:26

otwór w silniku krokowym też był zaślepiony?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Harnas19 » 29 gru 2010, 19:05

Ty masz 1.5 czy 1.8 ? bo potrzebuję zdjęcia z drugiej strony kolektora dolotowego :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 23:00
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Dzierżoniów/ UK COVENTRY
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323