Mam pytanie, zakładam cały dolot po demontażu. Mam problem i pytanie. Czy można użyć tych samych uszczelek?(prawdopodobnie powiecie, że nie:)) czy dać coś w rodzaju silikonu? ale jaki? polecono mi klej jaki jest używany do szyb samochodowych. Jak ten nie pasi to jaki? A jeśli silikon (czy coś w tym rodzaju) to czy razem z uszczelką czy sam silikon? Nowych uszczelek nie dam bo zawołali mi za 3szt 450zł
Montaż dolotu-uszczelnienie
Strona 1 z 1
Witam Was,
Mam pytanie, zakładam cały dolot po demontażu. Mam problem i pytanie. Czy można użyć tych samych uszczelek?(prawdopodobnie powiecie, że nie:)) czy dać coś w rodzaju silikonu? ale jaki? polecono mi klej jaki jest używany do szyb samochodowych. Jak ten nie pasi to jaki? A jeśli silikon (czy coś w tym rodzaju) to czy razem z uszczelką czy sam silikon? Nowych uszczelek nie dam bo zawołali mi za 3szt 450zł
Mam pytanie, zakładam cały dolot po demontażu. Mam problem i pytanie. Czy można użyć tych samych uszczelek?(prawdopodobnie powiecie, że nie:)) czy dać coś w rodzaju silikonu? ale jaki? polecono mi klej jaki jest używany do szyb samochodowych. Jak ten nie pasi to jaki? A jeśli silikon (czy coś w tym rodzaju) to czy razem z uszczelką czy sam silikon? Nowych uszczelek nie dam bo zawołali mi za 3szt 450zł
- Od: 3 mar 2009, 19:45
- Posty: 10
- Skąd: Lubsko
- Auto: Mazda 323f BA '95r. 1,8 16V
jeśli robisz sam to próba będzie cię kosztować tylko czas. JA nie jestem zwolennikiem silikonów itp.
jesli uszczelki dobrze wyglądają to może warto spróbować 450 pln daje do myślenia. ja kolektora dolotowedo nie ściągałem a reszte składałem na starym zestawie + benzyna estrakcyjna do mycia.
jesli uszczelki dobrze wyglądają to może warto spróbować 450 pln daje do myślenia. ja kolektora dolotowedo nie ściągałem a reszte składałem na starym zestawie + benzyna estrakcyjna do mycia.
na 100% to nie gwarantuje ale powinno być dobrze, o ile kojarze to tam przychodzą bardzo cienkie uszczelki i nic złego sie z nimi nie dzieje "z regóły". jeśli so ok to próbój tam ciśnienia nie ma aż takiego tylko tzeba wyczyścić dokładnie a i nie pomyl przewodów od vics-a bo to jest dosyć przydatny systemik w naszych autkach. 1,8 to kossmoss
o jakich kolego przewodach mówisz??marcinpozycki napisał(a):nie pomyl przewodów od vics-a bo to jest dosyć przydatny systemik w naszych autkach. 1,8
Dziękuję Ci "marcinpozycki". Uszczelki generalnie nie są bardzo zniszczone, poza miejscami lącznia dolotu ma rdze-ale to nie przeszkadza. Są tylko takie jakby wgłębienia, które sie dopasowaly na styk... Wsadzę te stare co były i się zobaczy 
- Od: 3 mar 2009, 19:45
- Posty: 10
- Skąd: Lubsko
- Auto: Mazda 323f BA '95r. 1,8 16V
miałem na myśli przewody podciśnienia. (pewnie omylnie nazwałem to vcis) te po lewej stronie kolektora, wężyki oznaczone na niebiesko i czerwono.
nazwa Ci się chyba nasunęła od vris'ów ale one są w całkiem innym miejscu
a Tobie chodzi o to przykręcone do obudowy filtra powietrza zaraz obok aparatu zapłonowego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 435ca.html
Żyj szybko, umieraj młodo i ładnie wyglądaj w trumnie.
tel. 693 153 844
tel. 693 153 844
- Od: 12 lut 2010, 11:52
- Posty: 150
- Skąd: Żary
- Auto: NAJPIERW 323F 1.5 16V
PÓŹNIEJ マツダ 323F BA 2.0 V6 24V
TERAZ OOOO A6 C6 2.4 V6
Licze na to że już wszystko poskładane i że madzia lata jak należy, a to zdj to 2.0 a mowa o 1.8
tak przypuszczam. z pierwszego postu wynika że kolega rozebrał cały dolot = kolektor dolotowy też. musiał też w większym, czy mniejszym stopniu, ale porozbierać elementy znajdujące się po lewej stronie kolektora.
Wg mnie jest tam właśnie umieszczony vris
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/84d3d0cd672650c5.html
tak to wygląda u mnie,
ciężko ale można dostrzec. Gdybym się mylił to sorry, pozdrawiam.
Wg mnie jest tam właśnie umieszczony vris
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/84d3d0cd672650c5.html
tak to wygląda u mnie,

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość