Aku już mam ale nie chcę ugotować nóweczki i nie chcę co kilkaset kilometrów wymieniać regulatora. Gdzie leży problem? Co może mi "uwalać" regulator?Padający regulator napięcia w 323F 1.8 98r.
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Mam powracający problem padającego regulatora napięcia w alternatorze. Na starym aku problem wystąpil dwa razy i wymieniałem regulator. Regulator padł i ugotował mi akumulator. Aku zmieniłem na boscha i podpiąłem pod miernik, który w spoczynku wykazywał 12,4V a przy wyższych obrotach..... 17,8V!!! 
   
  Aku już mam ale nie chcę ugotować nóweczki i nie chcę co kilkaset kilometrów wymieniać regulatora. Gdzie leży problem? Co może mi "uwalać" regulator?
			
			
		
  Aku już mam ale nie chcę ugotować nóweczki i nie chcę co kilkaset kilometrów wymieniać regulatora. Gdzie leży problem? Co może mi "uwalać" regulator?
- Od: 6 paź 2009, 00:40
 - Posty: 19
 - Skąd: Bełchatów/Łódź
 - Auto: 323f BA 1.8 115KM 97r
 
Uzwojenie było mierzone na przystosowanym do tego stole, diody sprawdzane po czym wymieniony regulator, który chwile potem znów pada. Zastanawiam się gdzie poza alternatorem może leżeć przyczyna? Może plote głupoty ale złe masowanie? Zwarcie w instalacji? Może poprzedni wadliwy akumulator na to wpływał?
PS. Jaki powinien być alternator w silniku 1.8? Chodzi mi o amperaż 70A czy 80A
			
			
		PS. Jaki powinien być alternator w silniku 1.8? Chodzi mi o amperaż 70A czy 80A

- Od: 6 paź 2009, 00:40
 - Posty: 19
 - Skąd: Bełchatów/Łódź
 - Auto: 323f BA 1.8 115KM 97r
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
