wartości obrotomierz na wolnych obrotach
Strona 1 z 1
Witam mam pytanko, interesuje mnie ile po wino być obrotów na biegu jałowym
w silniku 1.8
- Od: 29 gru 2008, 03:17
- Posty: 132
- Skąd: Płońsk
- Auto: Było czerwone Z5, Jest srebrne BP05
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
masz klime 
- Od: 29 gru 2008, 03:17
- Posty: 132
- Skąd: Płońsk
- Auto: Było czerwone Z5, Jest srebrne BP05
tkonarzewski napisał(a):masz klime
tak
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
dla mnie prof. na uczelni mówił jak robił mi hamownie mówił ze na benzynowym powinna być 800-820 bo wtedy silnik pracuje najrówniej
u siebie mam ustawione 750 i mi lusterka trochę drżał wiec chyba podkręcę
u siebie mam ustawione 750 i mi lusterka trochę drżał wiec chyba podkręcę
wszystko zależy od konstrukcji silnika. w 1.5 i 1.8 jest 750 a 2.0 z uwagi że jest V6 przypuszczam może spokojnie pracować na niższych obrotach.
klima nie ma nic do tego bo silniczek krokowy po jej włączeniu powinien wyrównać obroty.
klima nie ma nic do tego bo silniczek krokowy po jej włączeniu powinien wyrównać obroty.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
hmmm czyli może być u mnie walnięty silnik krokowy, jak jest taka sytuacja, mam pomiędzy ok 800 obrotów, przekręcam kierownice w prawo lub w lewo na max i obroty spadają a za chwile idą spowrotem do góry.
- Od: 29 gru 2008, 03:17
- Posty: 132
- Skąd: Płońsk
- Auto: Było czerwone Z5, Jest srebrne BP05
Miałem ten sam problem. Przy kręceniu kierownicą, otwieraniu/zamykaniu szyb, przy gwałtownym hamowaniu itd. itp.
Krokowiec był czyszczony, zero nieszczelności, ustawiane obroty właściwie każda zalecana tu rzecz (na forum jest dużo wątków o tym) i nic.
Przy przeglądzie u mechanika okazało się że alternator pada więc poszedł do regeneracji. Przy okazji wymieniony został regulator napięcia alternatora i....
jak ręką odjął.
Oczywiście to już ostateczność ale trzeba pamiętać że mają one już ponad 10 lat i może tu tkwić przyczyna.
Krokowiec był czyszczony, zero nieszczelności, ustawiane obroty właściwie każda zalecana tu rzecz (na forum jest dużo wątków o tym) i nic.
Przy przeglądzie u mechanika okazało się że alternator pada więc poszedł do regeneracji. Przy okazji wymieniony został regulator napięcia alternatora i....
jak ręką odjął.
Oczywiście to już ostateczność ale trzeba pamiętać że mają one już ponad 10 lat i może tu tkwić przyczyna.
- Od: 23 sty 2008, 10:52
- Posty: 25
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98
pagan.gh napisał(a):Miałem ten sam problem. Przy kręceniu kierownicą, otwieraniu/zamykaniu szyb, przy gwałtownym hamowaniu itd. itp.
Krokowiec był czyszczony, zero nieszczelności, ustawiane obroty właściwie każda zalecana tu rzecz (na forum jest dużo wątków o tym) i nic.
Przy przeglądzie u mechanika okazało się że alternator pada więc poszedł do regeneracji. Przy okazji wymieniony został regulator napięcia alternatora i....
jak ręką odjął.
Oczywiście to już ostateczność ale trzeba pamiętać że mają one już ponad 10 lat i może tu tkwić przyczyna.
Ja mam tak że jak silnik sie nagrzeje to po zatrzymaniu np. przed światłami obroty spadają mi do 500 (silnik drży) i potem ustalają się na poziomie 750. Do tego mam lekkie falowanie obrotów (czesem niezauważalne) Przepustnice sprawdziłem i napięcia są ok. Kable i świece wymienione. Obroty ustawione w trybie serwisowym.
pagan.gh od czego zacząc dalsze poszukiwania przyczyny ?
1. W jaki sposób czyści się krokowca? Trzeba odkręcić go od przepustnicy i wrzucić do benzyny czy może trzeba go jeszcze jakoś rozkręcać?
Pod blokiem można wykonać takie czyszczenie?
2. w jaki sposób sprawdzić alternator oraz regulator napięcia alternatora?
- Od: 11 maja 2008, 16:53
- Posty: 114
- Skąd: Tarnów
- Auto: 323F 97' 1,5l BA Z5 :) LPG BRC SQ24
Malina napisał(a):Ja mam tak że jak silnik sie nagrzeje to po zatrzymaniu np. przed światłami obroty spadają mi do 500 (silnik drży) i potem ustalają się na poziomie 750. Do tego mam lekkie falowanie obrotów (czesem niezauważalne)
miałem identycznie.....
po wyczyszczeniu przepustnicy jak ręką odjął
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
flashmaniac napisał(a):Malina napisał(a):Ja mam tak że jak silnik sie nagrzeje to po zatrzymaniu np. przed światłami obroty spadają mi do 500 (silnik drży) i potem ustalają się na poziomie 750. Do tego mam lekkie falowanie obrotów (czesem niezauważalne)
miałem identycznie.....
po wyczyszczeniu przepustnicy jak ręką odjął
flashmaniac
Poradze sobie sam z czyszczeniem czy lepiej to dac komus kto to juz robił ?
Ja swoja przepustnice miałem czyszczoną 2 lata temu przez jakiegoś mechanika.
Co ile trzeba ją czyścić?
Czy z takim problemem można założyć instalacje LPG, czy lepiej nie ryzykować ?
Myślę o założeniu instalacji BRC sequent24 za 2900zł w Czakramie w Tarnowie.
- Od: 11 maja 2008, 16:53
- Posty: 114
- Skąd: Tarnów
- Auto: 323F 97' 1,5l BA Z5 :) LPG BRC SQ24
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość