Problem ze wspomaganiem i elektronika.

Postprzez karol1251 » 24 lut 2010, 22:02

Mam problem z moja madzia:( Otóż jak samochód stoi na wolnych obrotach i jak skręce kierownica to obroty spadaja aż zaświeca się na chwilę kontrolka ładowania.W czasie jazdy jak wrzuce bieg jałowy i zaczne hamować lub skręce kierownica to dzieje się to samo.Jak odpalam silnik po postoju przez godzine to pasek piszczy przez jakies 20sekund.I jest jeszcze jedna sprawa...gdy silnik chodzi na wolych obrotach i swiatla są wyłączone i dmuchawa jest wylączona to gaśnie.Jak dmuchawa jest na 2 biegu to silnik chodzi normalnie, a jak włącze ją na 4bieg i od razu wyłącze to silnik gaśnie.Tak samo mam gdy zgasze światła jak samochod stoi na wolnych obrotach.Po wyłączeniu świateł silnik gaśnie.
Już szukałem na forum coś na ten temat ale nie znalazłem.Juz mi ręce opadają.Wyczyściłem przepustnice, wyczyściłem wszystkie styki prądowe i wszystkie styki masy z karoseria, kopułka jest ssprawna, wszystkie paski i rozrząd nowe.Proszę o pomoc..
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2010, 21:50
Posty: 38
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 323f Ba 1.8 16v Bp 1995r

Postprzez gregorius 323 F » 24 lut 2010, 22:06

Zasyfiony albo niedziałający silniczek krokowy.
Sprawdź błędy zobacz czy czegoś nie nałapał.
Silniczek krokowy do czyszczenia i regulacji jak również obroty jałowe.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez karol1251 » 24 lut 2010, 22:09

Jeszcze zauważyłęm że podczas skrecania kierownica jedna rolka sie zatrzymuje a pasek sie slizga i piszczy.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2010, 21:50
Posty: 38
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 323f Ba 1.8 16v Bp 1995r

Postprzez pablor5mazda323f » 24 lut 2010, 22:10

a gdzie sie znajduje ten silniczek krokowy?bede wdzieczny za jakies foto albo wytlumaczenie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 lut 2010, 01:36
Posty: 14
Auto: mazda 323 f ba 94-98

Postprzez waski_lwo » 25 lut 2010, 11:57

U mnie jest odwrotnie, jak kręce kierownicą to obroty delikatnie podnoszą się i tak powinno być. Masz rozregulowaną dawkę paliwa, pomóc powinna Ci ta fotorelacja http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=472513
Już chyba tylko Mazda...

Moje maleństwo 323c
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2009, 19:24
Posty: 81
Skąd: Legionowo
Auto: 323c (BA) 1.5 16V '97 + LPG

Postprzez karol1251 » 25 lut 2010, 19:15

Dziękuje wam za pomoc;) obroty już nie falują aż tak.Samochód ma równe obroty;)Wyczyściłem i ustawiłem silniczek krokowy.Jeszcze jest jedna rzecz do zrobienia.Otóż gdy włącze światła mijania i drogowe a do tego dmuchawe na 4bieg to mi pasek strasznie piszczy, przy skreceniu na full kierownicy jest tak samo i zauważyłem ,że aż koło pasowe przy pompiue wspomagania sie zatrzymuje a pasek sie na nim ślizga i jest bardzo głośny pisk...proszę o pomoc.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2010, 21:50
Posty: 38
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 323f Ba 1.8 16v Bp 1995r

Postprzez cwany » 25 lut 2010, 19:55

no to masz pasek za luźny. obejrzyj dokładnie pasek jak jest w dobrym stanie to naciągnij troche a jak w słabym to wymień od razu. ja u siebie ostatnio wymieniałem, można zrobić wszystko bez kanału. po tym pasek przestał piszczeć i chodzi cichutko:)
jak będziesz miał zdjęte paski to wyczyść je jakąś szmatą
mazda 323s 1.5 `95 --> mazda 323f 1.5 `95
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2008, 17:52
Posty: 146
Skąd: Biskupiec/Gdańsk
Auto: Mazda 323f 1.5 BA

Postprzez karol1251 » 25 lut 2010, 20:58

Mam kanał wiec nie ma roblemu.Paski mam nowe i naciągnięte na full...
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2010, 21:50
Posty: 38
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 323f Ba 1.8 16v Bp 1995r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323