Słabe przyspieszenie

Postprzez zydek100 » 3 wrz 2009, 13:48

Witam czy przyspieszenie rzędu 12s do 100km jest normalne dla silnika 1.8 sohc bo coś mi się wydaje że to jednak zdecydowanie za dużo dodam że mierzyłem stoperem w dłoni także jest możliwoś małej niedokładności jednak jak już pisałem jest to za dużo a co może być tego przyczyną?
Sprzedam części 323f bg 1.6 16v kolor czerwony
Moja Madzia http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/71370
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2008, 17:54
Posty: 46
Skąd: Nowa Dęba
Auto: mazda 323f 1.8 sohc

Postprzez ROMAN-R87 » 3 wrz 2009, 14:47

takie osiagi sa dla silnika B3 , pomierz kompresje na cylindrach , sprawdz przewody WN , swiece i kopulke z palcem rozdzielacza
pozdrawiam ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez farciarz » 4 wrz 2009, 01:28

zydek100.....to normalny wynik mieszczący się w normie

ROMAN-R87.....przestań proszę.....1.6 SOHC to nie wyścigówka
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez marktds » 4 wrz 2009, 09:48

Przecież chodzi o 1.8 a nie 1.6 sohc, i ten wynik jest za słaby, powinien spokojnie w 10s się mieścić. A że 1.6 to nie wyścigówka to masz rację , później się biorą problemy z tymi silnikami , zarówno b6 jak i z5 trzeba trochę rozkręcić aby to szło . I takie częste wstawianie szczególnie na zimnym zaczyna kłopoty olejowe itp mój pierwszy silnik brał 1,5 l na 1000km po przebiegu 280tkm a teraz mam drugi 120tkm i się nie śmiejcie bo tyle ma na 100%
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez farciarz » 4 wrz 2009, 11:24

marktds....sorki....nie doczytałem. Faktycznie to troszkę zbyt wolno.....
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez lesiux » 4 wrz 2009, 13:21

jak masz okazje to podmień gdzieś aparat zapłonowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez marktds » 4 wrz 2009, 16:39

W bg , przynajmniej w mojej cewka nie znajduje się w aparacie, tak więc myślę że to nie wina aparatu , bardziej skłaniam się ku regulacji składu mieszanki, przepływomierza lub po prostu słabej już kompresji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez marktds » 4 wrz 2009, 16:42

W bg , przynajmniej w mojej cewka nie znajduje się w aparacie, tak więc myślę że to nie wina aparatu , bardziej skłaniam się ku regulacji składu mieszanki, przepływomierza lub po prostu słabej już kompresji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez ROMAN-R87 » 8 lut 2010, 20:03

slaba kompresja moze tu byc glowna przyczyna, ale brak mocy daje tez wydmuchana uszczelka pod glowica, chyba ze masz to wykluczone
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323